رسانه عمومی

پیام وزیر ارشاد برای روز ملی سینما

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و امور اسلامی به مناسبت روز ملی فیلم ایران پیامی منتشر کرد.

به گزارش سلام دکتر ، متن پیام محمدمهدی اسماعیلی به شرح زیر است:

“سعی کنید عشق را پنهان نکنید

این که هیچ کس به دلیل ضعف برده ای خریداری نکرد

روزهای ملی در تقویم و تاریخ – تاریخ باشکوه معشوق و سرزمین بزرگ اسلامی در روزهای رشد و شکوفایی. افتخار تحولات در چارچوب فرهنگ ناب ایرانی و فرهنگ اسلامی است و پیشنهاداتی برای تحولات جدید بر اساس فرهنگ قدیمی و غنی و برآمده از موضوع دین و آیین است. و در این زمان ، ما یکی از روزهای باشکوه ملی را در زمینه هنر و آرمانهای بشری دوست داریم ، که منجر به بالاترین نور و درخشش شد و در خردمندی و درک فرهنگ ، خرد ، عمل ، سیاست و این نشان دهنده بسیاری از مبانی دیگر است و در پرتو آن ، دانش و کیفیت را به ارمغان می آورد و مهم است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز کلید پیشرفت ملی را تا حد زیادی در دست فیلمسازان تشخیص دهند. شاعر گران قیمت:

هنرمندی که هنرمند است

افتتاح نه بسته (نظامی – هفت جسد)

امروز روز سینمای ایران است. یک فیلم پرشور و هوشمند به سخت ترین مسائل انسانی به تفصیل و در ملاء عام می پردازد و در عین حال اندیشه ای عمیق و طعم ظریفی به زندگی انسان می بخشد و بنابراین ، این ویژگی در فیلم گنجانده شده است. شکوه ایران. فیلمی که سهم بی نظیری در نیروی تاریخ وحدت ملی در دوره تاریخ با آثار بزرگ داشته است. در روزهای دفاع مقدس حماسی و باشکوه ، به نقطه ایثار و ایمان رسید و در آن شرایط سخت ترس و امید که جهان علیه ایران قیام کرده بود ، روحیه مبارزه و رهایی را به ارمغان آورد. در واقع ، روز ملی سینمای ایران یادآور فتح و شکوفایی تمدن باستانی است. تمدن ریشه در عشق ، عشق و راز دارد و با عشق و ادبیات همراه است.

روز ملی سینما یک روز خوب برای عشق به افرادی است که هنر و داستان گویی را دوست دارند و هدفشان هدایت دنیایی مملو از فریب و فریب به سوی صلح ، ثبات ، عدالت ، انسانیت ، دین و اخلاق است.

بنابراین ، به افتخار روز ملی سینما ، که یک روز بزرگ است ، و قدردانی و تشکر از هنرمندان ، بازیگران ، تمرین کنندگان ، کارشناسان و منتقدان هنر چرخش و حرکت ، برای موهای سپیدان و پیشینیان او افتخار و افتخار می شود هنرمند جوان و هنرمند سخت کوش او. از شما دعوت می کنم که تلاشهای خود را برای پروژه های بیشتر و حضور در صحنه جهانی و بازتاب ارزشهای والای ایران که صلح جهانی را در پرتو شکوه انقلاب اسلامی مردم ایران به ارمغان آورده است ، مضاعف کنید. به

من از خدای باشکوه سینمای ایران و فیلمسازان ایرانی در جهان تشنه دانش ، خرد ، دانش و روح می خواهم.

“من از این فرصت استفاده می کنم و به یاد مردگان محترم این میدان بزرگ ، به ویژه عزیزانی که سال گذشته از ما درگذشتند و اندوه خود را به ما نشان دادند ، می گویم و نام می برم و از خداوند عذرخواهی می کنم.”

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید