رسانه عمومیکسب و کار سلامتی

آموزش زبان روسی

آموزش خصوصی زبان روسی به صورت آنلاین و حضوری در پردیس هایتاکه زیر نظر اساتید منتخب ارائه می شود. Haitake یک پلتفرم آموزش زبان روسی است که با ارائه اساتید مشهور زبان روسی تلاش می کند تا رضایت دانش آموزان را جلب کند و آنها را به موفقیت نزدیک کند. در زیر لیستی از معلمان روسی وجود دارد که می توانید با آنها درس رزرو کنید. اگر می خواهید با یک معلم زبان روسی (قبل از رزرو دوره پایه) آشنا شوید، می توانید یک کلاس آزمایشی با او رزرو کنید.

اهمیت زبان روسی

روسی یکی از 6 زبان برتر انتخاب شده توسط سازمان ملل است. درست است که این زبان آسان به نظر نمی رسد، اما یادگیری زبان روسی قطعا راحت تر از کره ای، ژاپنی و عربی است. البته این ارقام با آخرین بررسی های جهانی مطابقت دارد.

شاید برای ما ایرانی ها زبان عربی به دلیل شباهت حروف و دلایل دیگر زبان سختی به نظر نرسد اما برای اروپایی هایی که این الفبا را نمی دانند بسیار سخت است. بنابراین، اگرچه زبان روسی کمی پیچیده است، اما چندان دشوار به نظر نمی رسد. این زبان 33 حرف دارد و بسیاری از کلمات هنگام نوشتن قابل خواندن نیستند.

حدود 150 میلیون نفر در سراسر جهان زبان روسی را به عنوان زبان مادری خود دارند، اما این زبان توسط حدود 300 میلیون نفر در سراسر جهان صحبت می شود. زبان روسی به دلایل زیادی جایگاهی را در بین زبان آموزان در سراسر جهان به دست آورده است. این واقعیت که شما مقداری روسی می دانید و به روسیه سفر کرده اید، شما را با افرادی که از انگلیسی برای برقراری ارتباط با روس ها استفاده می کنند، بسیار متفاوت می کند. چون روس ها انگلیسی بلد نیستند.

دلایل یادگیری زبان روسی

بسته به اهداف افراد، دلایل آنها برای یادگیری زبان روسی ممکن است متفاوت باشد.

برای تحصیل به روسیه یا یکی از کشورهای روسی زبان مهاجرت کنید

برای زندگی به روسیه یا یکی از کشورهای روسی زبان مانند اوکراین، بلاروس و … مهاجرت کنید.

ایجاد روابط تجاری و تجاری؛ با توجه به گستردگی روسیه و فرصت های تجاری عالی، بسیاری از مردم از سراسر جهان نمی خواهند این بازار بزرگ را از دست بدهند.

دلایل شخصی و علاقه به سرزمین روسیه بزرگ

مدت زمان یادگیری زبان روسی به صورت آنلاین یا در کلاس های حضوری خصوصی

اولا، مدت زمان مطالعه زبان روسی؛ این بستگی به زمان مورد نیاز دانش آموز برای یادگیری زبان و نحوه یادگیری آن دارد، برای مثال شرکت در کلاس های خصوصی زبان روسی و شرکت در کلاس های عمومی و مدرسه. اگر زبان آموز در مورد هدف خود از یادگیری زبان روسی تصمیم گرفته باشد و انگیزه کامل برای شروع یادگیری داشته باشد، تنها چیزی که برای او باقی می ماند این است که چگونه یاد بگیرد.

اگر دانش آموزی در کلاس های خصوصی زبان روسی چه به صورت آنلاین و چه حضوری شرکت کند، می تواند زبان روسی را در زمان کمتری نسبت به یادگیری خود این زبان یا کلاس های عمومی یاد بگیرد. به عنوان مثال، با تمرین و تکرار هر روز و شرکت در کلاس های خصوصی زبان روسی، این احتمال وجود دارد که پس از یک سال بتواند به سطح قابل قبولی از زبان روسی برسد، اما شاید بهتر باشد در امتحانات شرکت کند یا به صورت حرفه ای صحبت کند. زمان کمی بیشتر؛ به عنوان مثال 6 ماه تا یک سال بیشتر. اما قطعا برای آن دسته از زبان آموزانی که قصد ورود به دانشگاه را دارند یا افرادی که می خواهند الفبای تجارت با روسیه را به خوبی بدانند و با آنها (یا یک کشور روسی زبان) کار کنند، یک سال آموزش کافی است. با شرکت در کلاس های خصوصی زبان روسی از گروه هایتاکی می توانید گام بلندی در جهت یادگیری این زبان بردارید.

سطح زبان روسی را تعیین می کند

برای زبان آموزان و داوطلبان زبان روسی به عنوان یک زبان جدید در نظر گرفته می شود، به این معنی که آنها زبان را نمی دانند و برای اولین بار قصد یادگیری آن را دارند، بنابراین سطح اولیه یادگیری زبان روسی است. از ابتدای الفبا

اما گروهی از متقاضیان دانش کمی از این زبان دارند یا دوره های آموزشی را در مدرسه گذرانده اند و اکنون می خواهند به زبان روسی ادامه تحصیل دهند. برای این دسته از افراد قد توسط معلم مورد نظر تعیین می شود.

در مجموعه هایتاکی، پس از مشاهده اساتید و انتخاب استاد مورد نظر خود، می توانید یک محاکمه با آنها داشته باشید. در مرحله امتحان، معلمان علاوه بر صحبت در مورد روش های آموزشی و روش های تدریس، سطح دانش آموزان را کنترل می کنند.

هزینه کلاس خصوصی زبان روسی به صورت آنلاین و حضوری

قیمت کلاس های خصوصی زبان روسی به صورت آنلاین و حضوری کمی متفاوت است. هزینه کلاس های خصوصی حضوری همیشه کمی بیشتر از هزینه کلاس های خصوصی آنلاین است زیرا هزینه های رفت و آمد مدرس نیز شامل می شود. اما قیمت کلاس خصوصی زبان روسی برای هر معلم متفاوت است.

در مجموعه هایتاکی برای هر زبان معلم های مختلفی از جمله روسی وجود دارد، قیمت کلاس های خصوصی روسی در پروفایل مدرس درج شده است و هزینه ها متفاوت است.

هر معلم بر اساس تجربه، تحصیلات، محل سکونت (مثلاً برای کلاس های خصوصی روسی) قیمت خود را به هایتاکی می دهد و/یا … هایتاکی قیمت نهایی هر معلم را پس از بررسی لازم از مشخصات وی دریافت می کند.

مزیت کلاس های خصوصی روسی این است شما می توانید با خیال راحت درس زبان روسی خود را با توجه به بودجه خود شروع کنید. از آنجایی که در مجموعه هایتاکی قیمت ثابتی برای درس ها وجود ندارد، می توانید با توجه به نیاز بودجه خود بهترین درس را انتخاب کنید. قیمت کلاس از جمله سوابق تحصیلی و سابقه معلمی و … کاملا شخصی است.

نظر هر معلم ممکن است با نظر معلم خصوصی روسی دیگر متفاوت باشد، هزینه بالای درس دلیل بهتر بودن معلم نیست. به احتمال زیاد، می توانید با مشاهده پروفایل اساتید یا حتی شرکت در کلاس های آزمایشی به دلخواه، استاد مورد نظر خود را انتخاب کنید. همه معلمان مجموعه هایتاکی دارای امتیاز هستند، بنابراین قیمت دروس دلیلی برای بهتر یا بدتر شدن هیچ معلمی نخواهد بود. این محدوده قیمت فقط افق های یادگیری را برای هر زبان آموزی که می خواهد زبانی را با بودجه های مختلف یاد بگیرد، گسترش می دهد.

بهترین دوره خصوصی زبان روسی

چه به صورت آنلاین و چه حضوری درس خصوصی زبان روسی داشته باشید، از نظر استاندارد تدریس فرقی نمی کند، زیرا درس خصوصی باید دارای استاندارد باشد. که شامل:

معلمان ارزیابی شده به زبان روسی همه معلمان مجموعه هایتاکی از فیلتر ارزیابی مجموعه عبور کرده اند، به این معنی که روش های تدریس آنها به همراه مدارک تحصیلی و سابقه کاری آنها بررسی شده است. طرح درس معلم یکی از مهم ترین برنامه ها در مورد برگزاری کلاس های خصوصی روسی است. بسیار مهم است که یک معلم خصوصی زبان روسی کلاس خود را با برنامه ریزی درسی چه در کلاس های حضوری و چه در کلاس های عمومی هدایت کند.

هنگام برنامه ریزی دروس، تمام برنامه های درسی در هر جلسه بین زبان آموز و معلم هماهنگ می شود.

هر معلم بسته به موقعیت دانش آموز، کلاس انفرادی خود را با برنامه ریزی دقیق برای هر کلاس شروع می کند که به آن طرح درس تفصیلی می گوییم. برنامه ریزی و انعطاف پذیری دروس خصوصی بین دانش آموز و معلم از دیگر مواردی است که در کلاس های خصوصی روسی باید در نظر گرفته شود. در کلاس خصوصی زبان روسی سخن برتر ساعت شروع و پایان کلاس باید به موقع تعیین شود و در صورت بروز مشکل در روز کلاس، زمان جبرانی برای معلم و دانش آموز وجود داشته باشد تا کلاس را به جلو ببرند. کلاس از دست رفته Haitaki، برنامه اصلی دروس در تقویم معلم است، اما زمان را می توان برای دانش آموز و معلم برنامه ریزی کرد و آنها می توانند با معلم مشورت کنند تا بهترین زمان را برای دروس خصوصی روسی پیدا کنند. یکدیگر