رسانه عمومیکسب و کار سلامتی

انواع قارچ گانودرما در ایران

اگر می‌خواهید با کیفیت‌ترین قهوه گانودرما دکتر بیز را با بهترین قیمت تهیه کنید ما می‌توانیم انتخاب هوشمندانه شما باشیم. ایران گانودرما بزرگترین تولید کننده و توزیع کننده قارچ‌های دارویی در ایران می‌باشد که با عرضه مستقیم و بدون واسطه قارچ‌های دارویی این قارچ‌ها را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. در اینجا شما را با قیمت قارچ گانودرما، راهنمای خرید قارچ گانودرما، نحوه تشخیص قارچ گانودرما لوسیدوم اصل از نمونه‌های تقلبی یا بی‌کیفیت، نحوه تاثیرگذاری قارچ گانودرما بر بیماری‌های مختلف، انواع قارچ گانودرما و سوالات متداول در مورد این قارچ آشنا خواهیم کرد. لازم به ذکر است که تمامی قارچ‌ها به صورت خشک شده هستند.

قارچ گانودرما چیست؟

قارچ گانودرما که نام علمی آن Ganoderma Lucidum است جز گونه قارچ های قرمز است و در گروه گیاهان دارویی قرار دارد. این قارچ ارزش درمانی و تغذیه ای بسیار زیادی دارد یکی از کامل‌ترین مواد غذایی در طبیعت است. از آنجا که مصرف قارچ گانودرما به صورت پودر و آسیاب شده بسیار راحت‌تر است و خیلی از افراد نیز امکان آسیاب کردن این قارچ را به دلیل سفت بودن در منزل ندارند ایران گانودرما این قارچ محبوب را در بسته‌های صد گرمی و به دو صورت سالم و آسیاب شده عرضه می‌کند. شما هنگام سفارش قارچ گانودرما می‌توانید انتخاب نمایید که کدام نوع برای شما ارسال شود.

این قارچ حدود 2۰۰۰ سال است که در چین برای مسائل درمانی از آن استفاده می‌شود و چینی‌ها به آن Lingzhi می‌گویند. گانودرما در چین به نمادی از سلامتی و طول عمر تبدیل شده است و به آن اکثیر جوانی نیز می‌گویند. در زمان بسیار دور گانودرما در دسترس مردم عادی قرار نداشت و مخصوص پادشاهان بود. اما خوشبختانه امروزه این قارچ سلامتی بخش در اکثر کشورها در دسترس عموم مردم قرار گرفته و بسیاری از مردم از آن برای درمان بیماری های خود از آن استفاده می‌کنند. قارچ گانودرما چگونه سیستم ایمنی بدن شما را تقویت می‌کند؟ یکی از مهمترین خواص قارچ گانودرما افزایش و بالا بردن دو چندان سیستم ایمنی بدن انسان می‌باشد.

در حالی که برخی از جزئیات در این باره هنوز هم کاملا مشخص نشده است، مطالعات و آزمایشات نشان داده‌اند که قارچ گانودرما می‌تواند بر ژن‌های گلبول سفید خون تاثیر بگذارد. بدین ترتیب می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تا حد گسترده‌ای بالا ببرد. درون قارچ گانودرما نوعی فعالیت‌های مولکولی وجود دارد که سبب افزایش سلول‌های سفید و قاتل سرطان می‌شود. این سلول‌های طبیعی به وجود آمده به طور جدی با سرطان مقابله می‌کنند. از دیگر تحقیقات به عمل آمده درباره‌ی قارچ گانودرما این است که این گیاه می‌تواند تعداد دیگر گلبول‌های سفید (لنفوسیت‌ها) را در افرادی که مبتلا به سرطان کولورکتال هستند افزایش دهد.

برخی بر این باورند که قارچ گانودرما فقط می‌تواند بر روی افرادی که از بیماری رنج می‌برند تاثیرگذار باشد، درصورتی که چنین نیست. تمامی انسان‌ها می‌توانند برای تقویت سیستم ایمنی بدن خود از پودر قارچ گانودرما استفاده نمایند. اگر شما به بیماری‌هایی مثل ویتیلیگو یا پیسی، پسوریازیس یا بیماری‌های دیگری که به علت ضعف سیستم ایمنی بدن هستند مبتلا هستید با تقویت سیستم ایمنی بدن خود از طریق مصرف قارچ گانودرما می‌توانید این بیماری‌ها را برطرف نمایید. و اگر مبتلا به سرطان هستید می‌توانید از این قارچ برای کمک به بهبود وضعیت خود استفاده نمایید.

قارچ گانودرما یا داروهای شیمیایی؟

همانطور که گفتیم قهوه گانودرما دکتر بیز برای لاغری در گروه گیاهان دارویی قرار دارد. امروزه بسیاری از مردم استفاده از گیاهان دارویی و ارگانیک را به داروهای شیمیایی ترجیح می دهند و تا حد ممکن سعی میکنند برای درمان و علاج بیماری خود از داروهای گیاهی استفاده کنند. جالبه بدونید که بسیاری از داروهای شیمیایی حاصل تحقیق بر روی گیاهان دارویی است. سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام کرده که حدود ۸۰ درصد از مردم دنیا از داروهای گیاهی استفاده میکنند.

یعنی چیزی حدود ۴ میلیارد نفر در دنیا! همین موضوع شرکت های داروسازی هم ترغیب کرده تا مطالعات و تحقیقات زیادی بر روی گیاهان نقاط مختلف جهان داشته باشند. حتماً می دانید که داروهای شیمیایی عوارض جانبی جدی و بعضاً غیر قابل جبرانی برای بدن به همراه دارد و خیلی از اوقات درمان یک بیماری با داروهای شیمیایی بیماری های دیگری را به وجود می آورد که ممکن است از بیماری اولیه نیز خطرناک تر باشد. علاوه بر عوارض بسیار جدی که داروهای شیمیایی با خود به همراه دارند قیمت آنها نیز بسیار بالاتر از داروهای گیاهی می باشد.

داروهای گیاهی بر خلاف داروهای شیمیایی با طبیعت و بدن انسان سازگاری کامل دارد. اگر به دنبال خالص‌ترین قارچهای دارویی هستی و میخواهی اونها رو با خیال راحت مستقیم از تولید کننده، بدون واسطه و با قیمت مناسب تهیه کنی ما میتونیم انتخاب هوشمندانه شما باشیمقارچ گانودرما چیست؟ قارچ گانودرما جزئی از قارچ‌های گونه قرمز است و یک گیاه دارویی به حساب می‌آید. نام علمی این قارچ گانودرما لوسیدوم (Ganoderma Lucidum) می‌باشد. خواص بسیار زیاد این قارچ باعث شهرت آن در دنیا شده ودر حال حاضر در اکثر کشورهای دنیا شناخته شده و مورد استفاده قرار میگیرد.

تاریخچه این قارچ به دو هزار سال پیش و کشور چین باز می‌گردد که در آن زمان به علت کمیابی این قارچ فقط در اختیار پادشاهان و افراد مرفه قرار داشت و مردم عادی از خواص بی نظیر این قارچ بی بهره بودند و به دلیل خواص زیاد و کمیابی و قیمت بالایی که داشت در آن زمان به آن «پادشاه گیاهان، گیاه پادشاهان» معروف شده بود. این قارچ در طب سنتی چین جایگاه بسیار ویژه‌ای داشته و دارد و برای درمان بسیاری از بیماری‌ها از آن استفاده می‌کنند. چینی ها به این قارچ Lengzhi می‌گویند. خوشبختانه در حال حاضر قارچ گانودرما در بسیاری از کشورها از جمله ایران پرورش داده می‌شود و این قارچ در اختیار عموم مردم قرار گرفته است.

ایران گانودرما نیز به عنوان بزرگترین مرکز پرورش و فروش قارچ گانودرما در ایران فعالیت خود را از سال 1396 آغاز کرده است. به دلیل طعم تلخ ، در طب سنتی به روش عصاره آبی تهیه می شود . آیا قهوه گانودرما چاق کننده است ؟ زنگ قرمز اغلب تلخ تر از سیاه است. این روند گاهی اوقات برای افزایش غلظت تکرار می شود. از طرف دیگر می توان از آن به عنوان یک ماده در جوشانده فرمول استفاده کرد ، یا برای تهیه عصاره (به صورت مایع ، کپسول یا پودر) استفاده می شود. اشکال قرمز فعال تر لنگزی برای استفاده در سوپ خیلی تلخ است.

به دلیل طعم تلخ ، در طب سنتی به روش عصاره آبی تهیه می شود. [22] لنگزی ریز خرد شده یا خرد شده (تازه یا خشک) به آب جوش اضافه می شود   به مدت 2 ساعت می ماند. [36] مایع حاصل از آن طعم تیره و نسبتاً تلخی دارد. زنگ قرمز اغلب تلخ تر از سیاه است. این روند گاهی اوقات برای افزایش غلظت تکرار می شود. از طرف دیگر می توان از آن به عنوان یک ماده در جوشانده فرمول استفاده کرد ، یا برای تهیه عصاره (به صورت مایع ، کپسول یا پودر) استفاده می شود. اشکال قرمز فعال تر لنگزی برای استفاده در سوپ خیلی تلخ است.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.