رسانه سلامت و دانشکسب و کار سلامتی

 قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز چیست؟

قهوه سوپریم گانودرما یکی از محصولات سلامت محور شرکت دکتر بیز است. با توجه به انواع دیگری که در بازار پیدا میشود احتمالا شما هم به دنبال خرید قهوه گانودرما اصل هستید.این قهوه ها با قارچ گانودرما ترکیباتی معجزه آسا را پدید آوردند که برای درمان بیماری های همچون دیابت و صرع و حتی سرطان بسیار مفید و اثر بخش می باشد.در هر پک از قهوه سوپریم گانودرما 20 ساشه وجود دارد که بهترین زمان مصرف آن نیز در فواصل زمانی 24 ساعته است.

قهوه فوری سوپریم یکی از محصولات دکتر بیز - ویرگول

به دلیل وجود مقدار کمی کافئین در این قهوه ها بهتر است مصرف آن را به ساعات پایانی شب و قبل از خواب موکول نکنید.توجه داشته باشید ما در فروشگاه خاص باکس انواع مختلفی از قهوه گانودرما را موجود داریم ولی هیچ کدام از آنها یعنی قهوه سوپریم، لاته و موکا و همچنین شکلات داغ گانودرما داروی تخصصی نیستند.

با اینکه ترکیبات قهوه گانودرما مکمل های بسیار مفیدی برای کنترلِ پیشرفت بیماری ها و از بین رفتن اثرات مخرب آنها بر بدن می باشد تجویز موردی آنها صحیح نبوده و توصیه میشود اگر بیمار هستید و داروی خاصی مصرف میکنید به هیچ وجه بدون مشورت با پزشک متخصص اقدام به جایگزینی یا قطع مصرف داروهای مهم خود نکنید.خرید قهوه گانودرما سوپریم به دلیل ماهیت درمانی آن ضمن طبیعی بودن یک سرمایه گذاری ارزشمند برای سلامتی بدن محسوب میشود. قهوه گانودرما دکتر بیز تنها محصول اصلی و درجه یک موجود در بازار است.

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

وقتی نگاهی مختصر به تاریخچه ی قهوه می کنیم می بینیم که یکی از نوشیدنی های مورد توجه مردم و به خصوص اطبا در گذشته قهوه بوده است. بدون توجه به ریشه یابی اسم این گیاه، جالب است بدانید که در نوشته های بوعلی سینا از این گیاه برای درمان و بهبود افراد افسرده یاد شده است و بر کسی پوشیده نیست که برای افزایش انرژی و کاهش اضطراب بسیار کارآمد می باشد.

اما باید دانست که استفاده از قهوه سوپریم به دلیل کافئین موجود در آن برای شروع روز یا حدودا بین ساعات 10-12 ظهر توصیه می شود و بهتر آن است برای برهم نخوردن تعادل ساعت زیستی بدن از استفاده در ساعات پایانی روز، به خصوص 3 ساعت قبل از خواب اجتناب کنید.

محصول پیش روی شما یعنی قهوه سوپریم گانودرما علاوه بر خواص مختص به دانه های قهوه با ترکیب گانودرما توانسته بیش از پیش جنبه ی درمانی به خود بگیرد و نوشیدنی غنی تری را برای شما فراهم آورد.

قهوه سوپریم گانودرما یک قهوه مغذی و خامه ای در ترکیب با فواید جینسینگ است. گانودرما لوسیدوم سوپریم کافه، یک قهوه سبک و ملایم با طعم خامه ای و شیرین است. این قهوه بعنوان نوشیدنی برای صبح زود یا سرحال شدن در اواسط روز فوق العاده میباشد. اگر تصمیم به خرید قهوه گانودرما دکتر بیز دارید باید بدانید قهوه سوپریم دکتر بیز پر فروشترین و محبوبترین قهوه موجود است گرچه قهوه های دیگر و شکلات داغ نیز طرفداران خاص خود را دارند.

ترکیبات اصلی قهوه سوپریم همراه با گانودرما دکتر بیز :

– جینسینگ
– گانودرما لوسیدوم ارگانیک

قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

قهوه در حال حاضر یکی از محبوب ترین نوشیدنی ها در دنیا به حساب می آید و آماده کردن قهوه گانودرمای طعم دار و لذیذ شرکت بیز بسیار ساده است. شما می توانید قهوه سوپریم گانودرما را با بسته بندی عالی همیشه همراه داشته باشید و هر زمان که تمایل داشتید میل نمایید.

در مورد ترکیبات قهوه سوپریم گانودرما باید بدانید سوپریم قهوه ای با ترکیب گانودرما و فیبر طبیعی است و هر بسته از آن حاوی 2gr فیبر است و همچنین علاوه بر فیبر مقداری گانودرما لوسیدیوم که به آن قارچ رِیشی قرمز هم می گویند، در این قهوه ترکیب شده است که طعم ملایم آن طعم خود قهوه را عمیق تر کرده و فواید آن برای سلامت در طی سالیان دراز اثبات شده است.قارچ گانودرما حاوی تری ترپنوئیدها و اسیدهای آمینو ست. این قارچ ها آداپتوژن یا سازش زا هستند.

گانودرما لوسیدوم هزاران سال در فرهنگ سنتی آسیا مورد استفاده قرارگرفته و معنی نام آن به زبان چینی قدرت معنوی است، اما ژاپنی ها به آن رِیشی به معنی پادشاه گیاهان می گویند.

گیاه دیگری که در فرآیند تولید قهوه سوپریم بکار رفته است را با نام جینسینگ می شناسند، این گیاه طعمی تُند و طبیعی به نوشیدنی داده و بصورت طبیعی حاوی فیتوکمیکال ها می باشد. جالب است بدانید جینسینگ پاناکس بیش از 5000 سال پیش در کوه های مانچوری چین بخاطر قدرت جوان سازی مورد استفاده قرار می گرفت.

و در آخر اضافه کردن مقدار خیلی کمی خامه به این پکیج سلامتی برای افزایش لذت مصرف کننده هنگام نوشیدن می باشد، با افزودن خامه به ترکیبات گیاهی مذکور، قهوه سوپریم گانودرما طعم شیرین و خامه ای به خود می گیرد که می تواند رضایت هر مذاقی را جلب نماید.

نحوه مصرف قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

یک بسته را داخل فنجان موردنظر بریزید، آب جوش به آن اضافه کنید، هم بزنید، و از قهوه تان لذت ببرید! همچنین می توانید بعد از هم زدن منتظر بمانید تا خنک شده و بعد با یخ سرو کنید تا شکل قهوه خامه ای تر شود. در این حالت اصطلاحا شما یک آیس کافی فوق العاده خواهید داشت.این قهوه به دلیل وجود قارچ گانودرما و گیاه جینسینگ باعث می‌شود تا عملکرد پانکراس بهبود یابد و انسولین کافی در بدن ترشح شود.

بسیاری از افرادی که به دیابت نوع یک و دو مبتلا هستند می‌توانند به راحتی با مصرف چند دوره قهوه گانودرما، این بیماری را کنترل و درمان کنند. این مکمل غذایی پر خاصیت در کنار رعایت رژیم غذایی سالم به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید قند خون خود را در محدوده سالمی پایین بیاورید.لازم به ذکر است که مصرف این نوشیدنی بدون فعالیت فیزیکی و عدم رعایت رژیم غذایی به خوبی تاثیر گذار نخواهد بود.

ریزش مو

مصرف شامپو گانودرما برای کاهش ریزش مو می‌تواند در کنار نوشیدن قهوه سوپریم راه حلی بسیار مناسب و منطقی برای کاهش ریزش مو و افزایش تراکم و ضخامت تار موهای شما باشد.

در حقیقت این محصولات با تنظیم PH پوست سر و تغذیه رسانی به فولیکول‌های مو، پیاز مو را در چرخه رشد قرار داده و باعث می‌شود تا ریشه مو بتواند مقدار بیشتری از مواد مغذی را جذب خود کند.

خواص آنتی باکتریالی شامپوی گاندرما باعث می‌شود تا ریزش موی ناشی از میکروب‌های موجود در پوست کف سر درمان شود.قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز می‌تواند با تقویت سیستم ایمنی و افزایش آرامش روانی شما، طول دوره درمان ریزش مو را برای تان کوتاهتر کنند.

آسم

قهوه سوپریم گانودرما حاوی اینترفرون گاما می‌باشد. این ترکیبات می‌توانند باعث افزایش قطر در نایژه‌ها و بهبود بیماری آسم شود. همچنین این نوشیدنی با تقویت و تحریک سلول‌های ایمنی به کاهش علامات کمک می‌کند.

خواص ضد التهابی گانودرمای موجود در این نوشیدنی باعث می‌شود تا حملات تنفسی کمتری به فرد دست داده و افراد با بیماری‌های تنفسی مشابه بتوانند، راحت‌تر تنفس کنند، بدون اینکه دچار زجر تنفسی شوند.

ام اس

درمان بیماری‌های خود ایمنی ممکن است مراحل مختلفی داشته باشد. در بسیاری از موارد بیماران مبتلا به ام‌اس دچار حالات شدید این بیماری نشده و حملات عصبی شدید و بی حس شدن اعضای بدن را تجربه نمی‌کنند.قهوه سوپریم با افزایش انرژی به رفع خستگی و کرختی این بیماران کمک کرده و باعث می‌شود تا افراد مبتلا به این بیماری روحیه بهتری داشته باشند.

وجود مقادیر بالایی از ویتامین‌های گروه B باعث شده است تا این نوشیدنی بتواند انرژی از دست رفته بیماران ام اس را بازگرداند و باعث ترمیم بافت‌ها و عضلات از دست رفته در این افراد شود.

کبد چرب

قهوه سوپریم بیز با سم زدایی کامل کبد و ترمیم و پاک سازی این ارگان بسیار مهم، آسیب‌هایی که در بافت کبد به وجود آمده را درمان می‌کند. وجود مقادیر بالایی از عناصر فعال و آنتی اکسیدان‌ها در قهوه سوپریم باعث تغییر سلول‌های کبدی شده و این ترکیبات موثر می‌توانند در بازسازی کبد و کاهش اختلالات کبدی کمک کنند.

منع مصرف قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز

به صورت کلی مصرف قهوه سوپریم گانودرما دکتر بیز برای افرادی که فشار خون بالا دارند و یا افراد با اختلالات قلبی عروقی توصیه نمیشود و این افراد به جای قهوه سوپریم می توانند از 3 طعم دیگر قهوه گانودرما استفاده نمایند.

به دلیل افزایش جریان خون در بدن پس از صرف قهوه گانودرما موکا دکتر بیز ، مصرف آن برای کسانی که انواع مختلف مشکلات قلبی عروقی از جمله گرفتگی عروق، نارسایی قلبی، فشار خون بالا و … را دارند به هیچ وجه توصیه نمیشود و ممنوعیت دارد.