رسانه سلامت و دانشرسانه عمومی

لاغری و قهوه

من از آن آدم‌هایی هستم که چندان میانه خوبی با قهوه نداشتم. اما از وقتی ورزش باشگاهی را به‌صورت جدی شروع کردم متوجه شدم که تقریباً تمام بچه‌های باشگاه قبل یا بعد از انجام تمریناتشان قهوه می‌خورند. آن هم با ادعای اینکه قهوه برای لاغری مفید است.از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان، من هم برای رسیدن به وزن و اندام موردنظرم نوشیدن قهوه را شروع کردم تا بلکه به کمک این نوشیدنی کافئین‌دار و تلخ لاغر شوم و چربی‌ها دست از سر بدنم بردارند. کم‌کم رژیم‌های غذایی را به روتین زندگی‌ام اضافه کردم که زودتر لاغر کنم و همانجا بود که سرگیجه، تغییر نبض و افت فشار را تجربه کردم.

بعد از بررسی با مشاور تغذیه فهمیدم به‌ خاطر مصرف زیاد قهوه و گرفتن رژیم همزمان با ورزش، سوخت‌وساز بدنم تغییر کرده بود و بدنم توان پاسخگویی به محرکی مانند قهوه را نداشت، برای همین در این مقاله از «» به سراغ بررسی کامل تاثیر قهوه برای لاغری رفتم تا نتایج به دست آمده‌ام را با شما در میان بگذارم.یک فنجان قهوه دم‌کرده ساده کمتر از 5 کالری دارد و تقریبا بدون چربی است . اما اگر قهوه خود را با شیر، شکر و … غیره بنوشید قاعدتا کالری اضافی‌تری دریافت می‌کنید.

در هنگام رژیم لاغری باید از نوشیدن قهوه دست بکشم؟

جواب این سوال به نظر پزشک و متخصص تغذیه شما برمی‌گردد، اما به طور کلی بهتر است در نوشیدن قهوه و نوشیدنی‌های کافئین‌دار دیگر زیاده‌روی نکنید چون هم باعث تداخل در خواب و تپش قبل شما می‌شود و هم ممکن است گوارش شما را به هم بریزد.

آیا نوشیدن قهوه باعث لاغری می‌شود؟

به طور کلی قهوه با افزایش متابولیسم در ارتباط است، اما نمی‌توان به طور قطع گفت که فقط با نوشیدن قهوه وزن شما کاهش پیدا می‌کند. حتما باید در کنار نوشیدن قهوه از رژیم غذایی و ورزش هم کمک بگیرید.

قهوه چه ضرری برای لاغری دارد؟

در طب سنتی گفته شده که قهوه سودا را زیاد می‌کند از همین طریق باعث نامتعادل شدن مزاج افراد می‌شود. علاوه بر این قهوه زیاد، خواب را بهم می‌ریزد و خواب ناکافی استپ وزنی به همراه دارد. همچنین قهوه اگر به شکل متعادل مصرف نشود با مشکلات گوارشی همراه است و ممکن است فرد به دلیل همین مشکلات نتواند رژیم خود را به راحتی ادامه دهد.

نکته:برای داشتن باسنی خوش فرم میتوانید از گن باسن استفاده کنید و برای خرید گن لیفت باسن آرتان میتوانید به ادرس اینترنتی ما مراجعه کنید.

Slimming and coffee

آیا قهوه برای لاغری مفید است؟

موضوع قهوه و اثرات آن روی لاغری در بین ورزشکاران و پزشکان زیادی مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. باید بگوییم که در این زمینه، نظرات متفاوتی وجود دارد و هنوز نتوانسته‌اند به پاسخی روشن و مستقیم برسند که آیا قهوه برای لاغری مفید است یا برعکس می‌تواند باعث چاقی شما شود.بیشتر ورزشکاران معتقدند که نوشیدن قهوه به‌ خاطر تاثیری که در دارد باعث لاغری می‌شود، پس بهتر است قبل یا بعد از تمرین حتما قهوه بخورید. اما همانطور که گفتیم هنوز منبع علمی معتبری ثابت نکرده که قهوه تاثیر مثبت یا منفی صد در صدی در کاهش وزن شما داشته باشد.

در سال‌های گذشته برخی مطالعات نشان می‌داد که کافئین موجود در قهوه باعث سوزاندن چربی‌ها می‌شود، اما در سال 2021 تحقیق دیگری در ارتباط با تاثیر قهوه برای لاغری انجام شد که نشان می‌دهد نوشیدن مقادیر بالاتر نوشیدنی‌های کافئین‌دار، مانند قهوه با افزایش مرتبط است.یکی از شبهاتی که در ارتباط با مصرف قهوه مطرح شد این بود که فرقی نمی‌کرد شما آن را تلخ یا با شکر میل کنید، درنهایت این قهوه بود که میل به خوردن شیرینی‌جات و شکر را در شما به وجود می‌آورد! پس ممکن بود در همان لحظه قهوه را تلخ بخورید، اما برای میان‌وعده به سراغ خوراکی‌های شیرین بروید.

نکته دیگری که باید هنگام نوشیدن قهوه در نظر داشته باشید این است که این ماده کافئین‌دار به‌شدت خواب شما را با اختلال مواجه می‌کند. حتی اگر شش ساعت قبل از ساعت خوابتان قهوه میل کرده باشید؛ درنتیجه نوشیدن آن، دچار خواب ناکافی و نامنظم می‌شوید که نه‌تنها لاغرتان نمی‌کند، بلکه دلیلی برای افزایش وزنتان است.

آیا قهوه تاثیر زیادی در کاهش وزن دارد؟

قهوه حاوی کافئین است که می‌تواند متابولیسم بدن را تحریک و به افزایش سطح انرژی و سوخت و ساز بدن کمک کند. درنتیجه مصرف قهوه با تحریک متابولیسم، باعث بالا رفتن چربی‌سوزی و کاهش وزن می‌شود. این درحالی است که نوشیدن قهوه در برخی افراد می‌تواند اشتهای آن‌ها را بیشتر کند.برخی مطالعات نشان داده است که قهوه ممکن است به‌صورت موقت چربی‌ها را از بین ببرد یا فعالیت لیپولیتیک (سوزاندن چربی) را افزایش دهد. با این حال، سایت می‌گوید تاثیر قهوه بر روی لاغری به تنهایی جوابگو نیست و باید با رژیم غذایی مناسب و فعالیت بدنی منظم همراه شود.

ضمناً نمی‌توان اثرات جانبی مصرف زیاد قهوه را نادیده گرفت. مواردی مثل بی‌خوابی، اضطراب، افزایش ضربان قلب، اختلالات گوارشی و افزایش ترشح اسید معده، بعد از اعتیاد به نوشیدن این ماده در فرد به‌ وجود می‌آید که گاهی ممکن است خطرناک هم شود و به‌جای تاثیر مثبت در لاغری، اثراتی منفی روی سلامتی بگذارد.

مزایای گن ساعت شنی انچری

  • مناسب جهت استفاده در زمان تمرین ورزشی پیاده روی و‏‏.‏‏‏‏.‏‏
  • مناسب جهت استفاده زیر لباس بعنوان گن
  • کاهش یک تا دو سایز بلافاصله بعد از پوشیدن
  • فرم گرفتن کمر پس از استفاده مداوم
  • آب شدن و از بین رفتن چربی در ناحیه شکمی
  • دارای سایز بندی S/M/L/XL/XXl
  • استفاده مداوم طبیعی جهت تسریع در عمل چربی سوزی و افزایش دمای میانی بدن

ویژگی های استفاده از لوسیون لاغری سامی استایلیش

  • رفع سلولیت شکم، بازوها و ران ها
  • داشتن فرمولاسیون موثر به دلیل کمپلکس های موجود در آن
  • کاهش علائم ترک های بدن
  • جذب سریع و آسان با ماساژ پوست
  • افزایش خاصیت ارتجاعی بافت چربی برای بازگشت به شکل اولیه
  • حاوی: گلیسیرین، عصاره ریشه زنجبیل ، جینسینگ، کافئین و قهوه
  •  دارای تاییدیه وزارت بهداشت و سارمان غذا و دارو
  • حجم : 250 میلی

ژل لاغری رفع سلولیت سامی استایلیش چگونه تاثیر می گذارد؟

لوسیون ضد سلولیت سامی استالیش یک چربی سوز طبیعی است که پس از استفاده، متابولیسم بدن را افزایش داده و در مدت کوتاهی شروع به چربی سوزی و کاهش سایز می شود.عصاره قهوه، جینسینگ، گلیسیرین، کافئین از جمله مواد مهم به کار رفته در این لوسیون خارق العاده است که باعث افزایش کارایی محصول می شود. همچنین محصول فوق با توجه به ترکیبات عالی به کار رفته در آن، می تواند برای ماساژ درمانی و رفع خستگی نیز استفاده شود. با استفاده مکرر از لوسیون لاغری سامی استایلیش، گردش خون و متابولیسم بدن افزایش یافته که باعث کاهش وزن و سایز بدن می شود.