رسانه عمومی

بازدید وزیر ارشاد از روند آماده‌سازی آثار حبیب الله صادقی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر پنجشنبه (۱۹ آبان) از کارگاه کامل عکاس ملی کشورمان حبیب الله صادقی در موزه هنرهای معاصر فلسطین بازدید کرد و با حبیب الله صادقی درباره روند آماده سازی آثارش گفت و گو کرد.

به گزارش سلام دکتر، در تشریح مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی مرکز فرهنگ و رهبری، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه بازدید گفت: در بازدید امروز از کارگاه هنری استاد صادقی، بسیار خوشحال شدم که اتفاق بزرگی در حال رخ دادن است. . ; استاد صادقی هنرمندی انقلابی، فداکار، شیفته مکتب امام (ره) و شهداست و در این راه تلاش زیادی کرده و تاریخ و آثار طولانی خلق کرده است.

وی افزود: استاد صادقی که از اساتید بلامنازع است تاریخ، تحول، ادبیات و وقایع کهن کشور را به خوبی با زبان نقاشی ارائه کرده است.

وی در عین حال می گوید: در آثار استاد صادقی تلفیقی از سیمای اسلامی ایران و اندازه تصویر به چشم می خورد.

وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی ادامه می دهد: هنر این قدرت را دارد که داستان ها را کامل و عمومی کند. امروز دانشجویان و جوانانی که انقلاب اسلامی و هشت سال امنیت مقدس را ندیده اند و آن را به یاد نمی آورند، با تماشای آثاری مانند آثار استاد صادقی از بزرگی این وقایع و بخشی از واقعیت ها مطلع می شوند. حقایق کشور ما.

در این بازدید حبیب الله صادقی در تشریح روند آماده سازی آثار خود گفت: در این آثار نبرد تاریکی و روشنایی را به نمایش گذاشته ام و سعی کرده ام در بسیاری از کتاب ها ـ نویسندگی، درگیری، قدیمی، افسانه ای تاریخی باشم. ، و غیره. فضاهای موجود در آثار من.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید