رسانه عمومیکسب و کار سلامتی

گن ساعت شنی شني بهترین گن برای زیر لباس مجلسی

انتخاب گن سرهمی لاغری مناسب ، اولین قدم برای کاهش سایز بصورت دائمی یا موقت است . این امر نیازمند اطلاعات اولیه ای است که شما را در مسیر درست قرار داده و برای انتخاب یک محصول عالی و کاربردی ، آماده کند . گن های لاغری ساعت شنی بهترین انتخاب برای لباس های مجلسی هستند . علت این امر فرم دهی فوق العاده طبیعی و کاهش سایز فوری به محض پوشیدن این گن هاست . اما سوال مهم اینجاست که در میان تنوع بسیار گن های ساعت شنی ، چگونه گن مناسب را تشخیص دهیم و نسبت به خرید آن اقدام کنیم؟ سوالات و نگرانی های بسیاری در خصوص نحوه انتخاب گن لاغری برای زیر لباس های رسمی و مجلسی وجود دارد . قصد داریم در این مقاله یکبار و برای همیشه این ابهام را ها رفع کنیم تا بتوانید با خیالی آسوده ، خرید خود را انجام دهید.

در حالت کلی ، 5 اصل مهم وجود دارد که لازم است در ابتدای خرید به آن دقت کنید :

  1. ضخامت گن های لاغری چه میزان است؟
  2. جمع کنندگی گن لاغری چه اندازه است؟
  3. ارتفاع گن لاغری چقدر باشد تا زیر لباس مشخص نشود؟
  4. مدل مناسب من کدام است؟
  5. رنگ مناسب را چگونه انتخاب کنم؟
  1. ضخامت گن های لاغری چه میزان است ؟

شاید مهم ترین و اولین سوالی که ذهن مشتریان را درگیر میکند ، ضخامت گن های ساعت شنی باشد . لباس های مجلسی اغلب پارچه های ظریفی دارند و در صورت استفاده از گن ضخیم ، برجستگی گن نمایان شده و دست مان پیش بقیه رو می شود!!خیالتان از بابت ضخامت گن ساعت شنی آسوده باشد . در مدل 9 فنره جنس گن از کتان و لاتکس بوده و ضخامت کمتر از نیم سانتی متر است . از طرفی کتان به راحتی روی بدن میخوابد و فرم بدن شما را بطور کاملا طبیعی ، یکنواخت میکند. محل قرار گیری فنر ها نیز ضخامت چندانی نداشته و ردی از آن ها بر روی لباس تان ایجاد نمی شود .

توجه داشته باشید که مدل 25 فنره دارای لاتکس ضخیم تری بوده و تعداد بالای فنر موجود در این مدل ، باعث می شود تا گن 25 فنر گزینه خوبی برای زیر لباس مجلسی نباشد.

  1. جمع کنندگی گن لاغری چه اندازه است؟

گن های لاغری ساعت شنی ، به دلیل داشتن فنر های داخلی ، بیشترین جمع کنندگی را در میان گن های موجود در بازار دارند . وجود فنر باعث می شود تا گن ایستادگی خوبی داشته و لول نشود . به محض پوشیدن گن های لاغری ساعت شنی ، کاهش سایزی بین 15 تا 20 سانتی متر خواهید داشت که میزان قابل توجهی است و می تواند فرم بدنی شمارا تا حد زیادی تغییر دهد.

Sand hourglass jeans are the best jeans for under dresses

  1. ارتفاع گن لاغری چقدر باشد تا زیر لباس مشخص نشود؟

ارتفاع استاندارد در میان گن های لاغری ، 30 سانتی متر میباشد . هنگام خرید لباس مجلسی حتما به این نکته توجه داشته باشید که کدام نواحی را میخواهید با گن لاغری پوشش دهید . لازم است لباس شما در این قسمت ها پوشیده باشد تا گن زیر لباس به خوبی مخفی شده و نمایان نشود.

  1. مدل مناسب من کدام است؟

قصد شما از خرید گن برای لباس مجلسی باشد یا استفاده روزمره ، فرقی ندارد . در هر دو حالت لازم است با توجه به فرم بدنی نوع آن انتخاب شود تا عملکرد مناسبی داشته باشد. جهت انتخاب گن مناسب با توجه به دستور زیر عمل کنید :

  • اگر چربی زیر بغل و پشت کتف دارید : بهترین گن برای شما ، مدل تاپی است . این مدل با داشتن بند و ارتفاع بیشتر در قسمت پشت کتف ، چربی های نواحی زیر بغل و پشت کتف را به خوبی پوشش داده و ایجاد لایه لایه نمیکند.
  • اگر چربی زیر بغل و پشت کتف ندارید : انتخاب نوع گن به سلیقه شما بستگی دارد و می توانید از هر دو مدل شکمی یا تاپی استفاده کنید . نتیجه برای هر دو یکسان خواهد بود.

توجه : در صورتی که چربی زیر بغل و پشت کتف دارید ، از خرید گن شکمی جدا خودداری کنید . استفاده از گن شکمی ، چربی های نواحی پشت کتف و زیر بغل را به سمت بالا هدایت کرده و با ایجاد لایه های چربی ، تاثیری در فرم دهی بدن نخواهد داشت . جدا از آنکه زیر لباس ایجاد لایه لایه کرده و نه تنها فرم زیبایی ایجاد نمیکند ، بلکه ایستادگی لباس تان را ببه کلی خراب میکند.

  1. رنگ مناسب را چگونه انتخاب کنم؟

برای انتخاب رنگ گن ، لازم است به رنگ لباس مورد نظر خود دقت کنید . در صورتی که لباس تان تناژ های رنگی روشن (مانند سفید ، حریر ، صورتی ملایم و..) دارد لازم است رنگ گن تان را نیز کرم انتخاب کنید تا به رنگ بدن دیده شگن نوعی لباس زیر است که اندام را صاف تر و تراشیده تر نشان می دهد. بیشتر خانوم ها در هنگام استفاده از لباس مجلسی زیبا و تنگ از استفاده می کنند تا چربی های اضافی آن ها را جمع کرده و اندام و ظاهر آن ها را زیبا تر نشان دهد. در واقع گن زنانه یک است که به شکل دهی و فرم بدن کمک می کند و شکل بدن را برای برجسته کردن منحنی های طبیعی به ویژه زمان هایی که لباس تنگ می پوشید ایجاد می کند.

گن از ترکیب الاستین (اسپندکس) و پلی آمید (نایلون) تشکیل شده است تا رابطه ای جادویی بین فشرده سازی، کنترل و نرمی و راحتی فراهم کند. برخی از برند ها گن های زنانه را در طیف وسیعی از سطوح فشرده سازی، از فرم دهی ملایم گرفته تا کانتورینگ سخت ارائه می دهند. گن ها با خاصیت کشسانی بسیار قوی شکم، پهلو، ران و بازو را لاغرتر نشان می دهند. بسته به طراحی گن، باعث برجسته دیده شدن باسن و سینه می شود. گن های لاغری فشار بسیار زیادی را به اندام های داخلی وارد می کنند، از این رو برای استفاده طولانی مدت مناسب نیستند.

نکته:جهت اگاهی از گن ساعت شنی تاپی چیست و چه کاربردی دارد تا انتهای مطلب همراه ما باشبد.

ویژگی های گن مخصوص لباس مجلسی

یک مناسب برای زیر لباس مجلسی، گنی است که اندام را متناسب با فرم لباسی که دارید تغییر می دهد. بهتر است هنگام ، گن با کیفیتی را انتخاب کنید، زیرا اگر گنی ضخیم را انتخاب کنید از زیر لباس مجلسی شما آشکار می شود و نمای بدی خواهد داشت. همچنین هنگام خرید گن زنانه، گنی را انتخاب کنید که نسبتا راحت باشد و به هیچ وجه باعث آزردگی و درد بدن شما نشود.

انواع گن برای زیر لباس مجلسی

برای انتخاب گن برای زیر لباس مجلسی ابتدا باید با انواع آن آشنا شویم تا بتوانیم انتخاب مناسب تری داشته باشیم. انواع گن برای زیر لباس مجلسی عبارتند از: یا گن شکم و پهلو، گن شلوارکی یا لاغری ران پا، گن یکسره یا تمام بدن، گن ساعت شنی، گن بازو

ترکیب شورت زنانه و گن یکی از مدل های بسیار کاربردی و عالی از طراحان لباس زیر بوده است که به راحتی کار یک گن لاغری را انجام می دهد. شورت گن دار ترکیبی از یک شورت و گن است که ویژگی آن فرم دادن به بدن و پوشاندن و جمع کردن چربی ها است. شورت گن دار کشسانی بسیار بالایی دارد و سبب فشرده شدن چربی ها به داخل شده و به محض پوشیدن آن، سایز باسن، ران، شکم و زیرشکم و پهلو ها ۲ الی ۳ سایز کاهش می یابد. در واقع شورت گن دار از انواع شورت های فانتزی است که استفاده از آن معمولا برای زمان های خاص مانند شرکت در مهمانی و استفاده از لباس های مجلسی است.

با پوشیدن این شورت و فرم گرفتن عضلات باسن و جمع تر شدن شکم و پهلو، لباس مجلسی یا هرنوع لباسی که به تن دارید تن خور بهتری نیز پیدا می کند. در واقع با استفاده از شورت گنی، تمام پایین تنه تغییر کرده و اندام به طور کلی زیباتر به نظر میرسد. مزیت استفاده از شورت گنی این است که پوشش دهی بسیار خوب و تغییر در چند ناحیه از بدن را دارد و با استفاده از آن کل پایین تنه تغییر می کند. در صورتی که شورت گن دار کیفیت خوبی داشته باشد، راحت است و موجب حساسیت نمی شود.

این نوع از گن های لاغری، علاوه بر پوشش دهی شکم، تا بخش ران ها نیز امتداد دارد. به همین دلیل شکم و بخش ران را تحت فشار قرار می دهد تا فرم و شکل بهتری بگیرد. از گن شلوارکی یا لاغری ران پا، بیشتر زمانی استفاده می شود که علاوه بر افزایش وزن در بخش شکم، چربی اضافه نیز در ران های خود دارید این نوع گن لاغری بیشتر چربی شما را پنهان می کند.

مزایای استفاده از گن لاغری یکسره عبارتند از:

  • می‌توانند به ایجاد ظاهری صاف‌تر و باریک‌تر در قسمت میانی بدن کمک کنند.
  • می‌توانند به بهبود وضعیت بدنی کمک کنند.
  • می‌توانند به حمایت از کمر و کاهش کمردرد کمک کنند.
  • می‌توانند اعتماد به نفس را افزایش دهند.

با این حال، برخی از خطرات بالقوه مرتبط با استفاده از گن لاغری یکسره نیز وجود دارد، از جمله:

  • می‌توانند ناراحت‌کننده باشند، به خصوص اگر خیلی تنگ باشند.
  • می‌توانند تنفس را دشوار کنند.
  • می‌توانند باعث تعریق بیش از حد شوند.
  • می‌توانند جریان خون را محدود کنند.

اگر به فکر استفاده از گن لاغری یکسره هستید، مهم است که ابتدا با پزشک خود صحبت کنید تا مطمئن شوید که برای شما بی‌خطر است. همچنین باید گنی را انتخاب کنید که به درستی جا بیفتد و خیلی تنگ نباشد.