رسانه سلامت و دانشکسب و کار سلامتی

گن های لاغری را از کجا تهیه کنیم

گن ساعت شنی یک محصول پر طرفدار در بین بانوان می باشد این مدل گن زنانه برای خانم هایی که شکم های بزرگ تری دارند و یا دوست دارند شکم هایشان تخت و صاف به نظر برسد مناسب می باشد، البته استفاده مداوم از گن ساعت شنی باعث آب شدن چربی ها و فرم گرفتن عضلات شکم و پهلو بعد از لاغر شدن می شود. گن ساعت شنی اصل از الیاف ۱۰۰ درصد لاتکس طبیعی ساخته شده است که این نوع الیاف باعث تسریع عمل سوخت ساز و تعرق بالای بدن می شود. همچنین پارچه های از جنس لاتکس که بیشتر در پوشاک مناسب ورزش و گن بکار می رود دارای پوششی نرم و لطیف هستند که مانع از ایجاد حساسیت برای پوست می باشد.

گن لاغری ساعت شنی اصل در میان الیاف لاتکس خود دارای ۹ عدد فنر باریک عمودی می باشد که این مدل فنر، به فرم دهی بهتر کمک می کند و همچنین مانع از جمع شدن و سر خوردن گن می شود. بعد از پوشیدن گن کاهش یک تا دو سایز را تجربه خواهید کرد. گن لاغری ساعت شنی بند دار علاوه بر فرمدهی به شکم و پهلو ، به لیفت سینه به سمت بالا همچنین آب کردن چربی های پشت کتف نیز کمک می کند. راهنمای خرید بهترین مارک گن لاغری شکم و پهلو مانند هر چیز دیگر، برای خرید گن ساعت شنی ۶ قزنه ، باید به یک سری از نکات توجه کرده و موردی را انتخاب کنید که متناسب با نیازهای شما باشد، که در ادامه معرفی خواهیم کرد.

انواع گن لاغری شکم و پهلو

بهترین مارک گن لاغری شکم و پهلو در انواع مختلفی ساخته شده اند که مشهورترین آنها گن لاغری ساعت شنی است. این نوع خود به خودی خود در چندین مدل ساخته شده است که نوع آن به طرح و ظاهر آن بر می گردد. گن لاغری بند دار: این مدل دقیقاً مانند بالا است و دارای بند قابل تنظیم است که برای خانمهایی با قد و حجم مختلف بدن مناسب است. با پوشیدن این ژن در زیر لباس، چربی ها در قسمت پشت و زیر بغل جمع می شوند و به بدن کمک می کنند با بالا بردن دمای این نواحی، چربی را بسوزانید.

گن لاغری کمر بدون بند: این نوع بدون بند است و برای افرادی که به دنبال کاهش سایز ۱ تا ۲ هستند مناسب است. شما می توانید از این گن لاغری در زیر پارلمان در مکان های مختلفی مانند محل کار، خانه یا هر کجا که هستید استفاده کنید. این مدل ها همچنین گزینه مناسبی و ارزان برای فعالیت های ورزشی هستند. تی شرت یا جلیقه: این نوع دقیقاً مانند جلیقه است و برای افرادی که چاق هستند و چربی بیشتری دارند مناسب تر است. این نوع قابل تنظیم نیست.

کیفیت و جنس بهترین مارک گن لاغری شکم و پهلو از آنجا که گن ساعت شنی جلیقه ای اصل کلمبیا کششی است و شما باید آن را با فشار به بدن خود ببندید ، اولین جایی که آسیب خواهد دید مفاصل است. بنابراین ، شما باید مدلی را انتخاب کنید که از کیفیت خیاطی بالایی برخوردار باشد و به دلیل فشار پارگی نمی کند. شماره بعدی مربوط به گن لاغری است که بهترین گزینه برای استفاده از فیبر لاتکس است که از دوام و کیفیت بالاتری برخوردار است و در طولانی مدت شکل خود را از دست می دهد.

اول از همه ، شما باید اندازه مناسب را بدست آورید. اگر گن خیلی بزرگ باشد ، بی فایده است و هنگام لباس پوشیدن باعث ناراحتی بیشتری می شوید. اگر خیلی کوچک باشد فشار بیشتری به شکم و طرفین وارد می کند و در دراز مدت باعث ایجاد چین و چروک روی پوست می شود. مسئله مهم دیگر بعد از خرید تغییر اندازه است. به دلیل شرایط استفاده و اندازه بدن شما ، ممکن است جنس بعد از چند روز اندازه تغییر کند و ممکن است برای بدن شما مناسب نباشد. بنابراین ، هنگام خرید ، باید در اندازه گن لاغری بسیار مراقب باشید. چند نکته برای استفاده بهترین مارک گن لاغری شکم و پهلو .

بهترین مارک گن لاغری شکم و پهلو:

هنگام خرید گن ساعت شنی ۹ فنره ، حتما از رنگهای تیره یا کرم استفاده کنید که باعث کاهش چین و چروک و کثیفی ناشی از تعریق می شود. اگر در حال تهیه این محصول به منظور لاغری هستید ، سعی کنید مدل جهانی و کمر را انتخاب کنید که شامل ابعاد بیشتری نیز می باشد و باعث می شود چربی بهتر بسوزد. ماده ساخته شده نیز از این نظر اهمیت دارد. هنگام پرخوری بهتر است اسلحه را بسته نکنید و اگر مشکل گوارشی دارید ، باید آن را با مشورت پزشک استفاده کنید.

اگر به دنبال یک وسیله چند منظوره هستید ، از گناهان جهانی استفاده کنید که همچنین باعث می شود بالابر رو به بالا سینه های خوبی داشته باشد. گن لاغری لباسی متراکم و فشرده‌‌سازی شده است. برای گرفتن نتیجه بهتر شما باید بهترین گن لاغری را خریداری نمایید. اگر گن لاغری که انتخاب می‌کنید ساختاری مناسب داشته باشد چربی‌های موجود در قسمت شکم، معده و پهلو‌ها به‌مرورزمان کمتر می‌شوند. در برخی از موارد نیز با پوشیدن یک گن لاغری شکم و پهلو مناسب حدود چند سانت از سایز شکم و پهلو‌ها کم می‌شود.

این نکته را هم مدنظر داشته باشید، پوشیدن یک گن لاغری شکم و پهلو برای افراد خیلی چاق معجزه نمی‌کند ولی اگر شما مقدار کمی چربی در ناحیه شکم و پهلو داشته باشید با پوشیدن یک گن مناسب مقدار چربی‌ها در این نواحی کمتر می‌شوند. گن لاغری شکم و پهلو از محبوب‌ترین انواع گن لاغری زنانه و مردانه محسوب می‌شود. اگر شما به دنبال خرید بهترین گن لاغری شکم و پهلو هستید بهتر است ابتدا با ویژگی‌های این گن لاغری  آشنا شوید.

به دلیل اینکه اغلب افراد در قسمت شکم و پهلو‌ دارای چربی اضافه هستند استفاده از گن لاغری مخصوص شکم و پهلو افزایش پیداکرده است. گن لاغری شکم و پهلو شبیه به لباس می‌باشد. با پوشیدن این نوع گن شما می‌توانید به چربی‌های اضافه دور شکم و پهلوها‌یتان را جمع کنید. این نوع گن همچنین باعث می‌شود تا فرم اندام شما جذاب‌تر به نظر برسد. این مدل گن قسمت باسن، شکم، پهلوها و کمر را پوشش می‌دهد. شایان‌ذکر است که گن لاغری شکم و پهلو از محبوب‌ترین انواع گن‌ها است. بعدازاین نوع گن انواع گن سوتین دار و ورزشی توانسته‌اند توجه افراد را به سمت خود جلب کنند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.