رسانه عمومی

توضیح تهیه‌کننده «خندوانه» پس از ابتلای رامبد جوان به کرونا

به دنبال گزارش گزارشات مربوط به بیماری رامبد جوان به کرونا ، بنیانگذار “خندوانه” درباره وقایع نهایی “خندوانه” در فصل هفتم توضیح داد.

به گزارش سلام دکتر ، سید علی احمدی درباره ادامه ساخت “خندوانه” پس از سقوط رامبد به کرونا گفت: ما برای 6 فصل باقی مانده از فصل هفتم تصمیم گیری می کنیم.

احمدی در یادداشتی خطاب به مخاطبان “خندوانه” می نویسد:

“سلام و اطمینان خاطر
سال نو مبارک!
امیدوارم که سالم باشی
امروز دقیقاً به مدت 7 ماه ، بیش از 150 نفر در حال تولید این دو مجموعه تلویزیونی برای کودکان “خندوانه” و “حالا باراکار” هستند.
از واکسن های توزیع شده در پروژه های فیلمبرداری ، تنها 10 واحد به این دو پروژه تقسیم شده است و چهار پاسخ دهنده اول از تزریق خود ناراضی بوده و واکسیناسیون را به طور کامل به تعویق انداختند.
متأسفانه ، در روزهای اخیر ، 17 نماینده از این دو فعالیت به تاج آلوده شده اند. چند بازیکن سریال ، توله سگهای مسخره و رامبد جوان!
ما امیدواریم که بعد از روزهای سخت بیماری برای این موارد دلخواه و ستون رامبد ، بتوانیم شش برنامه آخر این فصل را با اقدامی ضبط کنیم.
ما در حال حاضر در جلسات حضوری و آنلاین هستیم تا این شش برنامه را باهم بخوریم.
“خندوانه” می خواهد مثل همیشه در این روزهای سخت در کنار مردم عزیز خوزستان باشد و ما از آنجا عمیقاً ابراز همدردی و دلسوزی می کنیم برای روزهای برادرانمان در آن منطقه شریف.
حال عمومی همکاران عزیز و رامبد جوان خوب است.
ما از همه شما مردم عزیز می خواهیم که با از بین بردن زنجیره انتقال این پروتئین ، ضمن حفظ سلامتی خود و عزیزانمان ، به مراقبت های بهداشتی و کادر درمانی توجه کنند.

دعاهای شما همیشه لازم است
با احترام و فداکاری
یدعلی احمدی
بنیانگذار “خندوانه”

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید