طرز تهیه لواشک خرمایی + سریع و آسان

طرز تهیه لواشک خرما خانگی

?‍?اگر به مخلوط کن و گوشکوب برقی دسترسی ندارید، مواد را پس از چنگ زدن روی حرارت بگذارید و پس از پختن، آن را از یک آبکش ظریف به آرامی چنگ زده و رد کنید.

 طرز تهیه لواشک خرما در فر

خواص و مضرات لواشک

خرید انلاین خرما:  لواشک خرما یکی از فراورده‌های لذیذ خرماست و جایگزین خوبی برای چیپس و پفک و تنقلات مضر به حساب می‌آید چرا که نمک کمی دارد و یک ماده غذایی باارزش است. همانطور که ملاحظه کردید طرز تهیه لواشک خرما در خانه بسیار راحت بوده و نیاز به مهارت خاصی ندارد. شما نیز می‌توانید این فرآورده را در منزل درست کنید و به عنوان یک میان وعده مغذی مورد استفاده قرار دهید. گاهی برخی از کودکان از خوردن خرما امتناع می‌کنند که ما توصیه می‌کنیم حتما این لواشک را برای آن‌ها تهیه کنید تا بدنشان از خواص بی‌نظیر خرما بهره‌مند شود.

تجربیات و سوالاتتان را می‌توانید از طریق بخش ارسال نظر با ما و دیگر مخاطبان ستاره درمیان بگذارید.

در آخر نیز به شما عزیزان همراه، پیشنهاد می‌کنیم که اگر به دنبال دستورات عالی برای تهیه انواع لواشک خانگی هستید، طرز تهیه ،  و را در انگیزه از دست ندهید!

خرید خرما کبکاب: نوشیدن یک فنجان دمنوش و چای گیاهی در روز به شما کمک خواهد کرد تا وزن خود را به میزان دلخواهتون پایین بیاورید. دمنوش‌های گیاهی علاوه بر سم‌زدایی و فوایدی که برای بدن دارند، سریع‌ترین روش لاغری و چربی‌سوزی هم هستند و شما در مدت زمان کم، صاحب تناسب اندام شگفت‌انگیزی خواهید شد. برای شرکت در چالش ۷ کیلو لاغری در یک ماه، همین الان مشاوره رایگان بگیرین.

بر اساس رای 16 نفر از بازدید کنندگان

خرمای لواشکی | طرز تهیه لواشک انار | طرز تهیه لواشک خرمالو

 دستور تهیه سرکه خرما در منزل

خرما خاصویی تازه: در زمان های گذشته را فقط با انگور تهیه می کردند ولی امروزه سرکه ها متنوعی در بازار برای فروش موجود هستند و از جمله سرکه های خوش طعم و بی نظیر است که در ادامه این مطلب ما قصد داریم تا شما را با آشنا سازیم. با همراه شوید.

آموزش تهیه سرکه خرما خانگی ساده و راحت

مواد لازم برای تهیه سرکه خرما

طرز تهیه سرکه خرما

نکاتی اساسی در مورد تهیه سرکه خرما

واص بی نظیر سرکه خرما برای سلامتی

اغلب ما کم و بیش با و خواص سرکه آشنایی داریم و می دانیم که هر یک به تنهایی دارای فواید بی نظیری می باشند. حال باید بدانید که نیز دارای خاصیت های بی نظیری است که باعث محبوبیت این محصول شده است.

خواص سرکه بسیار زیاد است که البته هر یک از انواعکه با ماده اولیه خاصی تهیه شده اند خواص و فواید متفاوتی دارند. افراد مبتلا به و نیز کسانی که دارای لثه های ضعیف می باشند، می توانند برای شست و شوی دهان از طی چندین نوبت در طول روز استفاده نمایند و لثه را با آن ماساژ دهند.

همچنین افرادی که از ، به دلیل پوسیدگی دندان رنج می برند، می توانند با انجام این عمل بوی بد دهانشان را تا حدودی از بین ببرند.

از جمله خواص دیگر سرکه، تاثیر آن در بهبود و تسکین است.

مصرف سرکه ضمن اینکه به هضم غذا کمک می کند،

سرکه دارای می باشد و نیز ذهن را قوی می کند.

از دیگر خواص سرکه خرما می توان به این امر اشاره نمود که باعث می شود حرکت دودی روده ها منظم شده و را رفع می کند.

مصرف سرکه خرما برای کسانی که دچار می شوند بسیار مفید است. وقتی معده برای هضم غذا اسید ترشح می کند تا بتواند غذا را هضم کند، در برخی مواقع دریچه بین مری و معده یک طرفه می شود و به خوبی عمل نمی کند، در نتیجه اسید معده که نباید به مری ریخته شود به داخل مری می رود و اصطلاحاً ترش کردن گفته می شود؛ سرکه می تواند یک طرفه بودن دریچه بین معده و مری را تنظیم کرده و از به داخل مری جلوگیری نماید. به طور کلی مصرف انواع سرکه، فواید و خواص زیادی دارند

خواص مهم سرکه خرما که تاکنون نمی دانسته اید!

به این نکته توجه داشته باشید که افراد مبتلا به و همین طور کسانی که به دچار هستند، لازم است در مصرف سرکه احتیاط کنند. امیدواریم مطلب ارائه شده در مورد خواص سرکه خرما برای شما سودمند بوده باشد