رسانه عمومیکسب و کار سلامتی

کارخانه های تولید میلگرد

صنعت فولاد کشور در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته و به رتبه دهم تولیدکنندگان برتر فولاد در جهان تبدیل شده است.

خوشبختانه ایران در حال حاضر در تولید میلگرد به خودکفایی رسیده و حتی تولیدکنندگان میلگرد در ایران بخشی از محصولات تولیدی خود را به کشورهای دیگر ارسال می‌کنند.

اگر را خوانده باشید، می‌دانید که علاوه بر لزوم اطلاع از ، یکی از نکات مهم در خرید این محصول شناخت کارخانه‌های میلگرد در کشور است. به همین منظور در این مقاله به معرفی تولیدکنندگان میلگرد در ایران خواهیم پرداخت. اگر شما هم علاقه‌مند هستید تولیدکنندگان برتر میلگرد کشور را بشناسید با ما همراه باشید. کارخانه‌های زیر، بیشتر ظرفیت تولید میلگرد کشور را تأمین می‌کنند.

بهترین میلگرد ایران توسط کدام کارخانه تولید می‌شود؟

برخی عقیده دارند که بهترین میلگرد ایران توسط کارخانه ذوب‌آهن تولید می‌شود. البته این حرف می‌تواند تا حدودی درست باشد، چراکه این وزن میلگرد ذوب‌آهن به وزن جدول اشتال بسیار نزدیک است. در حال حاضر تعداد کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد باکیفیت و استاندارد کم نیست و در این مقاله، با تعدادی از آن‌ها آشنا می‌شوید.

بی‌ کیفیت‌ ترین میلگرد ایران توسط کدام کارخانه تولید می‌شود؟

پیدا کردن میلگرد بی‌کیفیت از پیدا کردن نوع باکیفیت آن سخت‌تر است؛ چراکه در حال حاضر کمتر کارخانه‌ای را می‌توانید پیدا کنید که محصولات آن با استاندارد ملی ایران مطابقت نداشته باشد و اصولاً تولید میلگرد بدون داشتن این استاندارد غیرممکن است. برای تشخیص بی ‌کیفیت ‌ترین میلگرد، به وضعیت ظاهری، وزن و سلامت آج‌های آن دقت کنید.

لیست کارخانه های تولید میلگرد در ایران؛ از شرق تا غرب و شمال تا جنوب

در ادامه، با کامل‌ترین لیست کارخانه های تولید میلگرد در ایران آشنا می شوید:

  1. کارخانه میلگرد ظفر بناب

کارخانه میلگرد ظفر بناب کارخانه‌ی فولادی است که در سال 1386 در شمال غرب ایران واقع شده و در حال حاضر به تولید انواع میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی مشغول است.

ZN.CT  آرم حک شده روی میلگرد ظفر بناب بوده که می‌تواند نشانه اصالت کالای خریداری شما باشد.

  1. کارخانه میلگرد ذوب‌آهن اصفهان

کارخانه میلگرد ذوب‌آهن اصفهان به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین کارخانه تولیدکننده میلگرد و سایر مقاطع طویل فولادی در سال ۱۳50 در 45 کیلومتری جنوب غربی استان اصفهان تأسیس شد.

قیمت میلگرد اصفهان اغلب جزو بالاترین قیمت‌های بازار است. در تشخیص اصالت این محصول در نظر داشته باشید که حروف ESCO بر روی میلگرد اصفهان حک می‌شود.

  1. کارخانه میلگرد صبا فولاد زاگرس

کارخانه میلگرد صبا فولاد زاگرس به‌عنوان یکی از کارخانه‌های میلگرد در سال 1393 در استان چهارمحال و بختیاری تأسیس شد. در حال حاضر میلگرد آجدار، نبشی و ناودانی ازجمله محصولات این کارخانه محسوب می‌شوند.

جالب است بدانید قیمت میلگرد زاگرس طی یک سال گذشته (از 15 بهمن 98 تا 12 بهمن 99) حدود 6،850 تومان افزایش داشته است. به خاطر داشته باشید که روی میلگرد زاگرس حروف اختصاری SFZ CT  حک می‌شود.

  1. کارخانه میلگرد میانه

کارخانه میلگرد میانه تبریز در سال ۱۳۷۹ در جنوب شرق میانه به‌منظور تولید میلگرد مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این کارخانه از برترین تولیدکنندگان میلگرد ساده و ساختمانی در کشور به شمار می‌رود و توانایی تولید انواع گریدهای میلگرد در سایزهای 8 تا 32 میلی‌متر مطابق با استاندارد ملی ایران به شماره 3132 را دارد. از این است که روی آن دو حرف F روبروی هم حک می‌شود.

اگر قصد خرید مستقیم از خانه آهن را دارید باید بدانید کارخانه میانه زیر 15 تن را بارگیری نمی‌کند. قیمت میلگرد میانه در 11 بهمن سال 98، 5290 تومان بود که بعد از گذشت یک سال تقریباً دو برابر شده و در 11 بهمن 99 به 12410 تومان رسیده است.

  1. کارخانه فولاد خراسان (میلگرد نیشابور)

اگر از مهندسان ساختمان در شمال شرق کشور هستید، احتمالاً میلگرد نیشابور به گوشتان آشناست. میلگرد نیشابور معروف‌ترین محصول کارخانه فولاد خراسان است که در سال 1381 در 15 کیلومتری شمال غرب شهرستان نیشابور راه‌اندازی شد.

کارخانه فولاد خراسان (میلگرد نیشابور) انواع میلگردهای ساده و آجدار را در سایزهای 8 تا 32 میلی‌متر تولید می‌کند که مشخصات این محصولات از استاندارد ملی ایران به شماره 3132 تبعیت می‌کنند.

روی میلگرد نیشابور علامت اختصاری N یا KSC CO حک می‌شود. اغلب قیمت میلگرد نیشابور جزو رده‌های بالا محسوب می‌شود و از کیفیت خوبی نیز برخوردار است.

  1. کارخانه میلگرد 
  2. کارخانه میلگرد
  3. کارخانه میلگرد 

فولاد یکی از معروف‌ترین و باکیفیت‌ترین تولیدکنندگان میلگرد در شمال کشور بوده که در سال 1392 در رشت تأسیس شد. انواع میلگردهای ساده و آجدار در سایزها و استانداردهای مختلف در سبد محصولات این کارخانه موجود است.

  1. کارخانه میلگرد 

برای مشاهده قیمت میلگرد 18 می‌نوانید روی لینک کلیک کنید.

  1. کارخانه میلگرد 

اگر را مشاهده کنید، خواهید دید که قیمت میلگرد ابهر نیز طی یک سال گذشته دو برابر شده است.

بهترین میلگرد ایران | بی کیفیت ترین میلگرد ایران | شماره تماس کارخانه های تولید میلگرد

  1. کارخانه میلگرد 

کارخانه میلگرد بافق در سال 1394 در شهر یزد با ظرفیت تولید سالانه 550 هزار تن راه اندازی شد. وزن میلگرد بافق نزدیک به مقدار ماکزیمم جدول اشتال است و مطابق با استاندارد ملی ایران به شماره 3132 تولید می‌شود. به دلیل همین کیفیت مناسب، قیمت میلگرد بافق هم چندان ارزان نیست.

  1. کارخانه میلگرد آریا ذوب
  2. کارخانه میلگرد آذر امین
  3. کارخانه میلگرد شاهرود
  4. فولاد ارگ تبریز
  5. فولاد امیرکبیر خزر

17.کارخانه تولید میلگرد

مجتمع فولاد روهینا جنوب در سال ۱۳۸۹ در نزدیکی شهر دزفول مورد بهره‌برداری قرار گرفت. این کارخانه از دو فاز به نام‌های «ریبار» و «میدا» تشکیل شده که هردو انواع مختلف میلگرد را تولید می‌کنند.

کارخانه جهان فولاد سیرجان، همانطور که از نامش پیداست، در شهر سیرجان در سال 1388 تاسیس شد. قیمت خوب و کیفیت مناسب محصولات این کارخانه، مخصوصاً میلگرد، سبب شد تا صف‌های عظیم و طولانی را از آن خود کند. جهان فولاد سیرجان اعلام کرد که به زودی شاهد صادرات محصولات این کارخانه ابتدا به افغانستان و سپس به دیگر کشورها خواهیم بود. برای اطلاع از وزن میلگرد جهان فولاد سیرجان و همچنین دیگر مشخصات محصولات این کارخانه میتوانید به مقاله “” مراجعه کنید.

چگونه شماره تماس کارخانه‌ های تولید میلگرد را پیدا کنید؟ قیمت میلگرد به ابعاد، شاخه، وزن، گرید، قیمت جهانی فولاد و میزان عرضه و تقاضا وابسته است. نام کارخانه تولیدکننده میلگرد هم از عوامل مهم قیمت‌گذاری این محصول به شمار می‌رود؛ بنابراین لازم است قبل از سفارش دسترسی سریع به محتوای این مطلب

میلگرد به عنوان یکی از پرمصرف ترین مقاطع فولادی شناخته می‌شود. حجم استفاده از این مقطع فولادی در ساختمان سازی و صنایع مختلف، به اندازه‌ای بالاست که باعث شده است، کارخانه‌های زیادی در سراسر ایران به تولید میلگرد بپردازند. ما در مقالات قبل در مورد صحبت کردیم و اشاره‌ای به معرفی کارخانه‌های تولید کننده این محصول داشتیم. در این مقاله می‌خواهیم به معرفی 40 کارخانه تولید میلگرد بپردازیم که ممکن است خیلی از افراد، با این کارخانه‌ها آشنایی نداشته باشند. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید.

1.کارخانه ذوب آهن؛ برترین کارخانه تولید کننده میلگرد

مجموعه ذوب آهن با تولید محصولات باکیفیت توانست در لیست برترین تولید کننده میلگرد قرار بگیرد. میلگردهای تولید شده در این کارخانه به دو صورت ساده و آجدار و در دو نوع دوکی و یکنواخت، بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره ۳۱۳۲ تولید می‌شود. برای اطلاع از روی لینک مربوطه کلیک کنید.

  1. مجتمع میلگرد راد همدان

مجتمع فولاد راد همدان به عنوان یکی از برترین کارخانه‌های تولید کننده میلگرد شناخته می‌شود. کارخانه راد همدان، از سال 1390 فعالیت خود را شروع کرد و با ظرفیت 500 هزار تن تولید به صورت سالیانه، توانست بخشی از نیاز بازار آهن در ایران را تامین کند. محصولات تولید شده این کارخانه در دو نوع میلگرد ساده و میلگرد آجدار هستند.

به طور کلی، میلگرد راد، یکی از بهترین برندها در بازار است که با استفاده از تجهیزات مدرن، محصولات باکیفیت تولید می‌کند. این مجموعه، موفق به اخذ استاندارد SNSO و BS 4449 بریتانیا از بزرگترین کارخانه های تولید میلگرد شده است.

  1. مجتمع آریا ذوب

مجتمع فولاد آریا ذوب، در سال 1381 احداث شد. این مجموعه در اشتهارد واقع شده است و با نام تجاری مجتمع فولاد آریا، فعالیت خود را شروع کرد. این کارخانه، سهم بسیار خوبی از تولید میلگرد در بازار ایران را دارد.

مجموعه آریا ذوب، تاکید زیادی بر کیفیت و دقت در انجام عملیات برش دارد و همین موضوع باعث شده است که محصولات تولید شده این مجموعه، طرفداران زیادی داشته باشد. مجتمع فولاد آریا ذوب تولید کننده انواع میلگرد (میلگرد آجدار و میلگرد ساده) و انواع تیرآهن است.

در کشور ما کارخانه‌های متعددی در زمینه تولید میلگرد فعالیت دارند؛ علت این موضوع این است که حجم استفاده از میلگرد به عنوان مهمترین مقطع فولادی به انداز‌ه‌‎ای است که باعث شده کارخانه‌های زیادی در این زمینه به خود کفایی برسند.

  1. مجتمع سیرجان حدید جنوب

مجتمع سیرجان حدید جنوب، در سال ،۱۳۹۰ در شهر سیرجان، فعالیت خود را شروع کرد. ظرفیت سالانه این کارخانه در حال حاضر، به 250 هزار تن می‌رسد.

برای اطلاع از روی لینک مربوطه کلیک کنید.

  1. مجتمع نورد گرم سمنان

مجتمع  نورد گرم سمنان در سال 1383 در 7 کیلومتری جاده سمنان دامغان، فعالیت خود را شروع کرد. این شرکت با هدف تولید انواع میلگرد ساده و آجدار، آغاز به کار کرد. ظرفیت تولید این کارخانه در حال حاضر، 230 هزار تن انواع مقاطع فولادی در سال است. میلگرد ساده و میلگرد آجدار از جمله میلگردهای تولید شده این کارخانه است.

  1. مجتمع فولاد سپهر ایرانیان

کارخانه فولاد سپهر ایرانیان در سال 1388 به منظور تولید انواع میلگرد آجدار و ساده تاسیس شد. این کارخانه در شهر تهران واقع شده است و به علت تولید محصولات با کیفیت بالا توانست، گواهینامه‌ی استاندارد ملی را دریافت کند.

تولید متنوع محصولات، از مهمترین مزایای این مجتمع فولادی است؛ همین موضوع باعث شده است که بتواند حداکثر نیاز کاربران را برآورده کند. علاوه بر این، بسته بندی‌های استاندارد و یکسان محصولاتش، باعث شده طرفداران زیادی داشته باشد. می‌توانید در سایت اصفهان آهن مشاهده کنید.

  1. کارخانه فولاد معراج البرز گلستان

کارخانه فولاد معراج البرز گلستان یکی از مجتمع های تولیدی فولاد کشور است که به صورت اختصاصی میلگرد تولید می‌کند. میلگردهای تولید شده این کارخانه به صورت شاخه‌ای و کلافی در بازار موجود هستند.

8.مجتمع خرمدشت

مجتمع خرمدشت تاکستان با ظرفیت 300 هزار تن در سال 1388، در شهرک صنعتی تاکستان احداث و راه اندازی شد. مهمترین محصول تولید شده این کارخانه، میلگرد آجدار به صورت شاخه ای و کلاف است که از ماده اولیه کم کربن و آلیاژ کم تولید می‌شود.

  1. مجتمع کیان کاشان

هر کدام از این میلگردها، کاربردهای مخصوصی دارند. نکته مهم درباره میلگرد این کارخانه این است که از این محصول، در جوشکاری می توانید استفاده کنید؛ زیرا از مقاومت خوبی برخوردار است. را می‌توانید در سایت مشاهده کنید.

  1. مجتمع فولاد سیادن ابهر

کارخانه سیادن ابهر، در سال 1385 در 7 کیلومتری جاده تاکستان، فعالیت خود را شروع کرد. این کارخانه، با ظرفیت سالانه 288 هزار تن آغاز به کار نمود.

  1. کارخانه ظفر بناب
  2. کارخانه شاهین بناب

کارخانه شاهین بناب، در سال 1381 در شهرستان بناب تاسیس شد و در سال 1383 به بهره‌برداری رسید. ظرفیت تولید این کارخانه به 600 هزار تن در سال می‌رسد.

  1. مجتمع کاوه تیکمه داش

صنایع فولاد کاوه تیکمه داش در سال ۱۳۸۷ و با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن، انواع میلگرد فولادی در استان تبریز و در شهرک صنعتی فولاد تیکمه داش افتتاح شد.

میلگردهای تولید شده در این کارخانه، یکی از محبوب‌ترین و باکیفیت‌ترین میلگردهای موجود در بازار بوده که در دو نوع ساده و آجدار و در سایزهای 8 الی 32 تولید و روانه بازار می‌شوند.

14.مجتمع فولاد شاهرود

مجتمع فولاد شاهرود، در سال 1380 در 12 کیلومتری شهرستان شاهرود تاسیس شد. ظرفیت تولیدی این کارخانه در حال حاضر، 200 هزار تن در سال است. میلگردهای آج دار مجتمع فولاد شاهرود، در سایزهای 8 الی 32 میلی متر قرار دارد که بسته به محیط و کاربرد آن متفاوت می‌باشد.

  1. مجتمع مهیار اردبیل

مجتمع فولاد ذوب آهن مهیار اردبیل، در سال 1384 در شهرستان اردبیل تاسیس شد. ظرفیت تولید این کارخانه سالانه 300 هزار تن مقاطع فولادی می باشد. یکی ازعمده‌ترین محصولات تولید شده این کارخانه، میلگرد ساده و آجدار است اما علاوه بر میلگرد، نبشی و تسمه تولید می‌کند.

  1. مجتمع بردسیر کرمان

مجتمع فولاد بردسیر کرمان در سال 1380، در مجاورت شهرستان بردسیر (۴۵ کیلومتری جنوب غربی شهر کرمان) احداث شد. تولید میلگردهای باکیفیت یکی از عمده ترین فعالیت‌های این کارخانه است و ظرفیت آن به 620 هزار تن در سال می‎‌رسد.

17.کارخانه آذر فولاد امین

  1. مجتمع کیان فولاد ابهر

مجتمع فولادی کیان فولاد  ابهر در سال 1394 در شهرستان ابهر زنجان تاسیس شد. ظرفیت تولید این کارخانه به 200 هزار تن در سال می‌رسد. میلگرد تولید شده کیان ابهر، انتخاب مناسبی برای ساختمان سازی است و برای سازه‌هایی که دچار تغییر شکل می‌شوند، گزینه مناسبی نیست.

19.کارخانه هشترود

مجتمع فولاد هشترود، در شهرک صنعتی هشترود در آذربایجان شرقی واقع شده است و ظرفیت 250 هزار تن میلگرد در سال را داراست. میلگردهای تولید شده در این کارخانه، در سایز‌های 8 تا 32 میلی متر از جنس فولاد ساده کربنی است.

  1. کارخانه حسن رود (گیلان)
  2. مجتمع پرشین فولاد

کارخانه پرشین فولاد، در سال 1365 در تاکستان تاسیس شد. هدف اصلی این کارخانه از همان ابتدا، تولید انواع میلگردهای ساختمانی بود. میلگردهای این مجموعه، در انواع میلگرد ساده و آجدار تهیه و به بازار عرضه می‌شوند.

به طور کلی، این مجموعه با رشدی که طی این سال‌های اخیر در تولید مقاطع فولادی داشته است، توانسته سهم عظیمی از بازار را در دست بگیرد و در بازارهای بین المللی در حوزه خلیج فارس نیز فعالیت کند.

  1. کارخانه میانه (فولاد آذربایجان)

مجتمع فولاد میلگرد میانه، در سال 1368 در شهرستان میانه تاسیس گردید. ظرفیت تولید این کارخانه در حال حاضر به 550 هزار تن در سال می‌رسد. از مهمترین ویژگی های این کارخانه، تولید میلگرد، مطابق با استانداردهای جهانی است.

علاوه بر میلگرد، سایر مقاطع فولادی مانند تسمه، ناودانی و مفتول تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند.

میلگردهای این کارخانه، دارای سایز و اشکال مختلف می‌باشند که به دو نوع آجدار و ساده تقسیم می‌شوند و هر کدام از آن‌ها کاربرد خاصی دارند. علامت اختصاری میلگرد میانه، با عنوان FF قابل تمایز با سایر کارخانه‌های تولید میلگرد است.

23.مجتمع فولاد نیک صدرا طوس

مجتمع فولاد نیک صدرای طوس در سال 1390، در 22 کیلومتری شهر مشهد افتتاح شد. ظرفیت این مجموعه در سال 250 هزار تن است.

میلگردهای مجتمع نیک صدرا طوس، از سایز 12 تا 32 میلی متر، متغیر است و به دو صورت شاخه‌ای و کلاف از جنس فولاد ساده کربنی و یا کم آلیاژی، تولید و روانه بازار می‌شوند.

  1. کارخانه هیربد زرندیه

مجتمع فولاد هیربد زرندیه از سال 1388 تاکنون در شهر ساوه، در عرصه تولید مقاطع فولادی فعالیت دارد. این کارخانه، به صورت سالانه، بالغ بر 2.5 میلیون تن از نیاز بازار را در داخل و خارج از کشور را فراهم می‌کند.

  1. مجتمع فولاد روهینا دزفول

مجتمع فولاد روهینا در سال 1389 در استان خوزستان، شهرستان دزفول افتتاح شد. این مجموعه دارای دو واحد تولیدی است. یک واحد نورد 500 هزار تنی میلگرد و یکی دیگر واحد ذوب و نورد پیوسته 450 هزار تنی.

این کارخانه، انواع میلگرد آجدار را با بالاترین کیفیت و استانداردهای موجود تولید و در بازار آهن و فولاد کشور عرضه می‌کند.

به طور کلی، محصولات تولید شده این کارخانه در دو نوع میلگرد ساده و میلگرد آجدار تولید می‌شوند. میلگرد آجدار دزفول در دو نوع میلگرد آج دوکی و میلگرد آج یکنواخت در سایزهای 8 الی 40 در بازار موجود است.

  1. کارخانه جهان فولاد غرب

مجتمع جهان فولاد غرب کرمانشاه، در سال 1384 در کرمانشاه و 35 کیلومتری جاده هرسین به بهره برداری رسید. هدف از تاسیس این کارخانه تولید میلگرد، تیرآهن، نبشی و ناودانی بود.

میلگرد جهان فولاد غرب از نوع آجدار است. این میلگردها، به دو شکل جناغی و مرکب در سایزهای 8 تا 32 تولید و به بازار عرضه می‌شوند.

  1. مجتمع فولاد امیرکبیر خزر

28.مجتمع فولاد آناهیتا گیلان

میلگرد این کارخانه، از لحاظ مشخصات فیزیکی مانند قطر اسمی، ترکیب شیمیایی، مشخصات هندسی و خواص مکانیکی، با استاندارد ملی مطابقت دارد. همچنین محصولات این کارخانه، پس از تولید وارد واحد کنترل کیفی شده و پس از تأیید کیفیت، بسته بندی و وارد بازار مصرف می‌شوند.

  1. مجتمع فولاد جهان فولاد سیرجان

شرکت مجتمع فولاد سیرجان، در سال 1388 در سیرجان کیلومتر 50 جاده شیراز تاسیس شد. از محصولات تولیدی این کارخانه، می‌توان به آهن اسفنجی، بریکت سرد، بیلت و انواع میلگرد از سایز 8 تا 32 اشاره کرد.

میلگرد تولیدی این کارخانه در سه گروه ساده، آجدار مارپیچ و آجدار جناغی طبقه بندی می‌شوند. این شرکت قادر به تولید میلگردهای آجدار جناغی با استفاده از روش ترمکس جهت بهبود خواص مکانیکی میلگرد است.

31.کارخانه فایکو (البرز ایرانیان)

قیمت میلگرد تولید شده این کارخانه به عوامل مختلفی مانند نوسانات ارز و بازار، ابعاد و همچنین وزن میلگرد بستگی خواهد داشت.

میلگردهای آجدار شرکت فایکو، در سایز ۸ تا ۳۲ میلیمتر است. ترکیبات شیمیایی میلگرد آجدار تولیدی فایکو به میزان ۲۲/۰ کربن، ۳۵/۰ سیلیسیم، ۰۵۰/۰ گوگرد، ۰۵۰/۰ فسفر و ۶۰/۰-۹۰/۰ منگنز است.

  1. مجتمع دُرپاد تبریز
  2. مجتمع فولاد ارگ تبریز
  3. کارخانه قائم

میلگرد قائم رازی، توسط عملیات نورد گرم ساخته می شوند و از آن‌ها، معمولا برای تقویت مقاومت کششی بتن استفاده می‌شود.

مراحل اولیه این کارخانه، در دو فاز آغاز شد. فاز اول شامل، خط تولید نورد سرد، با ظرفیت 50 هزار تن است که در سال 1390 به بهره برداری رسید و  فاز دوم کارخانه قائم رازی، شامل خط تولید نورد گرم می‌باشد در سال 1395 به بهره برداری رسید.

  1. مجتمع فولاد صبا فولاد زاگرس

شرکت فولاد زاگرس در سال 1393 در شهرک صنعتی سفید دشت در شهرستان بروجن افتتاح شد. این مجموعه، با ظرفیتی معادل 420 هزار تن در سال فعالیت خود را شروع کرد.

این مجتمع صنعتی فعالیت خود را در دوفاز فولاد سازی و نورد مقاطع فولادی آغاز کرد و هدف اصلی ان در واقع، افزایش و گسترش حمایت از تولیدات داخلی بود.

  1. کارخانه بافق یزد
  2. مجتمع فولاد البرز غرب

این کارخانه، قابلیت تولید سالانه 350 هزارتن میلگرد، برای مصارف صنعتی و ساختمانی دارد. علاوه بر میلگرد، تولید انواع نبشی بال مساوی در ابعاد مختلف، از دیگر فعالیت‌های مجتمع فولاد البرز غرب است.

  1. کارخانه میلگرد قزوین

کارخانه فولاد قزوین به عنوان یکی از شرکت‌های بزرگ در زمینه تولید انواع میلگردهای فولادی است. این مجموعه در سال 1380 در شهر قزوین تاکستان به بهره برداری رسید.

  1. مجتمع فولاد پارس آرمان
  2. کارخانه آریان فولاد

مجتمع نورد آریان فولاد، در سال 1385 در شهرستان بوئین زهرا در قم تاسیس شد. این کارخانه در ابتدا با هدف تولید مقاطع فولادی، مانند نبشی، ناودانی، میلگرد و تیرآهن فعالیت خود را شروع کرد.

کارخانه آریان فولاد، یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان مقاطع فولادی است و میلگردهای تولید شده آن در سایز 10 الی 32 میلی متر است.

سخن پایانی                      

در این مطلب سعی کردیم لیستی از تمام کارخانه های تولید کننده میلگرد ارائه دهیم. همان طور که اشاره شد، کارخانه‌های متعددی در زمینه تولید این محصول فعالیت دارند. اکثر کارخانه‌های تولید میلگرد در ایران، علامت اختصاری ویژه‌ای روی بدنه میلگرد حک می‌کنند تا به راحتی از سایر میلگردها قابل تشخیص باشد و مصرف کنندگان بتوانند با توجه به نیاز خود، خرید کنند. اگر نظر یا انتقادی در این زمینه دارید، در بخش ارسال نظرات برای ما و همراهان اصفهان آهن ارسال کنید. برای  می‌‎توانید به سایت اصفهان آهن مراجعه کنید.

و خرید میلگرد اطلاعات کافی در مورد کارخانه‌های تولیدکننده میلگرد در ایران داشته باشید.بلاگ آسرون اطلاعات مورد نیاز در این زمینه را در اختیارتان قرار می‌دهد. برای اطلاع از قیمت میلگرد هم می‌توانید صفحه محصول آن را ببینید.