رسانه عمومی

ذوالفقاری : رفع محدودیت‌ها درگرو رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم است

ذوالفقاری: رفع محدودیت ها بر اساس حفظ مقررات بهداشتی توسط افراد

ذوالفقاری ، رئیس کمیته امنیتی و الهی کنترل بیماری کرونا ، خاطر نشان کرد که نظارت بر اجرای برنامه اطلاعات تاج بسیار مهم است. وی گفت: در سه روز گذشته بیش از 11 هزار دستگاه خودرو در كشور جریمه شده است و در حوزه اصناف 69 هزار و 769 كلمه اخطار و 7398 كلمه پلمپ شده است.

به گزارش سلام دکتر ، حسین ذوالفقاری ، رئیس کمیته انضباطی ملی مرکز ملی کرونا ، امشب در نشست کمیته به خبرنگاران گفت: “در جلسه امروز دو بحث انجام شد و به مجلس ارسال می شود. عملکرد مدیریت بیماری کرونا برای صدور گواهینامه. “

ذوالفقاری در این باره گفت: “اولین موضوعی که باید مورد توجه قرار گیرد ، داشتن کارت ملی با شهروندان در سراسر کشور است که هدف آن استفاده از استراتژی مدیریت برای افراد مبتلا به بیماری قلبی است. و تست مثبت؛ انجام خواهد شد.
ذوالفقاری با اشاره به اینکه این کار در چند روز گذشته در حمل و نقل ریلی و هوایی انجام شده است ، گفت: در بین مسافران قطار 44 نفر در دو روز گذشته آزمایش خوبی داشتند. عبور ، با این کار شناسایی شد و آنها ورودی و ترانزیتی دریافت نکردند و نیروی باد مانع از سوار شدن 4 نفر به هواپیما شد.
رئیس کمیته انضباطی و اجتماعی مرکز ملی کنترل بیماری کرونا گفت: با توجه به داشتن کارت ملی ، استفاده از برنامه در کمتر از یک ثانیه ، تعیین شخصی که به مطب مراجعه می کند یا به محض یافتن بانک یا سوپرمارکت. کارت ملی که در تلفن همراه ظاهر می شود ، مثبت یا منفی بودن آزمون شما را تعیین کرده است.
ذوالفقاری تاکید کرد: طبق قانون همه ملزم به همراه داشتن کارت ملی هستند و این پیشنهاد به هیئت ملی ارائه می شود.

رئیس شورای اجتماعی مرکز ملی کرونا در بخشی دیگر از سخنان خود به تصمیم مشارکت انسانی در مدیریت بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: “این مشارکت در مراقبت از افراد ضعیف و ضعیف بسیار مهم است. در آموزش و پزشکی و کمک به بیماران. ” به نظر می رسد.

در پاسخ به س questionال خبرنگار درمورد این واقعیت که در صورت تصویب ایده ، شخص فاقد کارت ملی آسیب خواهد دید وی همچنین گفت: طبق اقتدار پایتخت ، خدمات مورد نیاز به افرادی که کارت ملی به همراه ندارند ارائه نمی شود.
وی گفت: کسانی که آزمایش شده اند و نتیجه مثبت است ، به مدت دو هفته در برنامه ثبت نام می کنند و پس از این مدت ، شناسایی و اسامی آنها از برنامه حذف می شود.
ذوالفقاری در پاسخ به س fromال روزنامه نگار دیگری مبنی بر اینکه اجرای محدودیت های تصمیم گیری سه روز طول کشید ، اما برخی از مشاغل با مقررات مغایرت داریم. وی همچنین گفت: طبق گزارشاتی که در مورد اجرای این ایده دیروز ارائه شد ، به طور متوسط ​​85 درصد در پنج حوزه کاری مشاهده شده است و در زمینه ترافیک خودرو نیز شاهد کاهش 39 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته و بیش از 11000 اتومبیل. ” جریمه های نقدی ، از جمله جریمه های یک میلیون ، پانصد و دوازده هزار نفر ، وضع شده است.
وی افزود: براساس گزارش ناجا ، بیش از 230 هزار دستگاه در طول مسیر اخطار داده شده و 93 هزار خودرو نیز با اخطار به پایگاه های خود بازگشته اند.
ذوالفقاری در ادامه گفت: در این مدت برای بیش از صد هزار راننده متخلف پیام کوتاه ارسال شده و 69،769 کلمه اخطار داده شده و 7398 کلمه مسدود شده است.
رئیس کمیته امنیتی و انتظامی کرونا در ادامه سخنان خود با اشاره به حمایت مثبت مردم گفت: “ما از مردم عزیز کشورمان که در طول اجرای این پروژه همکاری خوبی داشته اند سپاسگزاریم و ما امیدوار است که به دلیل بیماری همکاری و پشتیبانی تقویت شود. “

رئیس کمیته انضباطی ملی مرکز ملی کرونا ، در پاسخ به سوالی درباره احتمال گسترش یا کاهش محدودیت ها و محدودیت ها ، همچنین گفت: “همانطور که عنوان برنامه نشان می دهد ؛ این سیستم هوشمند است ، به این معنی که تا زمانی که وضعیت شهر قرمز است ، اگر شهر وضعیت نارنجی پیدا کند ، شهر قرمز حاکم است ، محدودیت هایی در سطح مرزهای نارنجی ایجاد می کند.
معاون وزیر امنیت ابراز خوش بینی کرد: “ما تلاش می کنیم با ادامه همکاری خوب مردم در دو هفته آینده وضعیت شهرها را بهبود ببخشیم و فرهنگ نشانه مدیریت اوضاع است ، بنابراین از 89 شهر موجود قرمز یک ماه پیش ، اکنون کاهش یافته است.
رئیس امور انضباطی و اجتماعی مرکز کنترل بیماری کرونا گفت: “من تأکید می کنم که رفع هرگونه محدودیت بر اساس تمرکز دقیق تر بر روی سیستم های بهداشتی است ، بنابراین ما انتظار داریم که هم کارمندان دولت و هم مردم همکاری کنند و محدودیت ها را دنبال کنید و محدودیت ها را در اسرع وقت بردارید.
ذوالفقاری تأكید كرد: راه حل رفع محدودیت ها ، نظارت و كاهش وضعیت بیماری در سطح شهر و ایجاد یك جامعه فراگیر است كه می تواند با همكاری مردم موفق شود.
وی گفت: رفع محدودیت ها ، رعایت فاصله اجتماعی و پرهیز از زمان ضروری است و حتی با استفاده از محدودیت ها ، در صورت عدم دستیابی به فاصله اجتماعی ، نمی توانیم به نتیجه مطلوب برسیم. “
ذوالفقاری گفت: طی هفته های آینده وضعیت شهرها بار دیگر رصد می شود و وضعیت شهرها با رنگ های قرمز ، نارنجی ، زرد و سفید اعلام می شود.
کمیته اجرای قانون و امنیت کرونا با معرفی محدودیت هایی از ساعت 9 شب تا 4 صبح به پایان رسید: تاکسی های اینترنتی ، آژانس ها و اتومبیل ها ، همه در برنامه ثبت شده اند ، برای ارائه خدمات به همه مشکلی در ترافیک ندارند. شخص بسیاری از کسانی که کار را تغییر می دهند. تأکید شده است که ماشین ها باید دنده خود را عوض کنند در حالی که مشکلی برای ترافیک وجود ندارد. در نهایت ، کسانی که جدی هستند باید از 9 تا 4 صبح با توجه به شرایط کار در این زمان حرکت کنند. لیست آنها را به فرمانداران ارائه دهید تا با هماهنگی پلیس مشكلی در ترافیك نداشته باشند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید