رسانه عمومی

اعلام شرایط حمایت 2.5 میلیاردی از «دینامیت» و «درخت گردو»

جزئیات حمایت از فیلم های جدیدی که در فیلم ها اکران می شوند اعلام شد.

به گزارش سلام دکتر ، به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی ، کنفرانس ویژه ای برای بررسی آسیب تاج در سینما برگزار شد تا صاحبان فیلم با توانایی جذب مخاطب برای نمایش در سینمای کشور تشویق شوند. کمیته انجمن صنفی صفحه در حال بررسی است.

در این جلسه ، بسته پیشنهادی اخیر Guild Show در مورد حمایت از فیلم های جدید ارائه شد و پس از بحث و گفتگو ، به صاحبان فیلم ها تصمیم گرفتند مخاطبی را جذب کنند که از این پس پشت سر آنها بررسی کنند. فروش بیش از دو میلیارد تومان ، یک میلیارد تومان باید به عنوان كمك پرداخت شود و پس از فروش پنج میلیاردی ، یك و نیم میلیارد كمك (به طور متوسط ​​دو ماه و نیم) باید پرداخت شود.

کسانی که خواستار نظارت با مواضع اعلام شده هستند می توانند درخواست خود را به صفحه دبیرخانه کمیته صنف ارسال کنند.

در این جلسه به ریاست حسین انتظامی سعید رجبی فروتن ، رمضانعلی حیدری خلیلی ، محمد رحمتی ، سید حسین سیدزاده ، سید غلامرضا موسوی ، محمد قاصد اشرفی ، مرتضی شایسته ، محمدرضا فرجی و مسعود نجفی حضور داشتند.

در حال حاضر دو فیلم “دینامیت” و “چوب گردو” به عنوان فیلم جدید اعلام شده که پس از سه ماه اکران می شود. بنابراین قرار است “دینامیت” از امروز اکران شود اما با توجه به اینکه جلسه مشابهی نداشت ، بلیط فروشی صورت نگرفت و با توجه به تبلیغات منتشر شده در وب سایت ، فیلم در سال فیلم از فردا

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید