کسب درآمد از رشته تخصصی تعمیرات موبایل در ایران به چه میزان است؟

یکی از سوالاتی که افراد معمولا قبل از شروع آموزش تعمیرات موبایل با ما مطرح می‌کنند، در این است که درآمد از این بازار چقدر است؟ این موضوع کاملا به تخصص شما و شهر شما بستگی دارد. بهتر است که با هم صادقانه صحبت کنیم و گول تبلیغات زرد آموزشگاه های مختلف را نخوریم. بر اساس بررسی های صورت گرفته کسب درآمد از رشته تخصصی تعمیرات موبایل در ایران با توجه به محل زندگی شما بین 10 تا 60 میلیون تومان در ماه خواهد بود. البته دقت داشته باشید که تخصص شما نیز بسیار مهم است. به عنوان مثال یک متخصص تعمیرات گوشی های آیفون در شهر قم ماهانه بین 15 تا 20 میلیون تومان درآمد دارد. اما از طرف مقابل یک متخصص تعمیرات موبایل گوشی شیائومی در شهر تهران بین 10 تا 15 میلیون تومان درآمد دارد.

به نقل از مجتمع آموزشی پل، افرادی که به دنبال کسب درآمد بالا از حوزه تعمیرات موبایل می‌باشند، باید تمام تمرکز خود را روی آموزش تعمیرات موبایل‌ های نسل جدید قرار دهند. به عنوان مثال اگر آیفون 14 به بازار معرفی می‌شود، این افراد باید اولین کسانی باشند که نحوه عیب یابی و تعویض قطعات آن را فرا می‌گیرند، البته پیدا کردن آموزش‌ های آنلاین این حوزه نیز بسیار اهمیت دارد. زمانی که شما به دنبال افزایش دانش خود می‌باشید، قطعا نمی‌توانید برای هر دوره آموزشی یک دوره حضوری تعمیرات موبایل ثبت نام کنید. با این حال با رعایت چند نکته می‌توانید درآمد خود را به صورت چشمگیری افزایش دهید. در ادامه به بررسی هر یک از این نکات خواهیم پرداخت.

چگونه درآمد روزانه تعمیرات موبایل را افزایش دهیم؟

زمانی که شما به دنبال کسب درآمد از رشته تخصصی تعمیرات موبایل می‌باشید، قطعا پارامتر درآمد کوتاه مدت برای شما بسیار مهم خواهد بود. به همین دلیل شما باید با استفاده از چند پارامتر کلیدی می‌توانید درآمد روزانه خود را افزایش دهید. زمانی که درآمد شما به صورت کلی افزایش پیدا کرد، باید این اختلاف درآمد را روی آموزش آنلاین خود هزینه نمایید.  در این صورت می‌توانید بازدهی کار خود را به صورت قابل توجه افزایش دهید.

اولین پارامتری که شما می‌توانید با استفاده از آن درآمد خود را در حوزه موبایل افزایش دهید، خوش قولی می‌باشد.  متاسفانه در این حوزه، تعمیر کاران موبایل به شدت بد قول می‌باشند. اگر شما بتوانید متفاوت از دیگران ظاهر شوید به شما اطمینان می‌دهیم که اعتبار شما افزایش پیدا می‌کند و به طبع آن درآمد شما نیز افزایش پیدا می‌کند.

 اگر به دنبال کسب درآمد از رشته تخصصی تعمیرات موبایل به صورت قابل توجه می‌باشید، باید روی تبلیغات خود نیز کار کنید. دیگران باید بدانند که تخصص شما تعمیرات گوشی‌های لوکس می‌باشد. در این صورت می‌توانید بازدهی خود را بیش از قبل نمایید. البته دقت داشته باشید که در این مسیر مهمترین چیز اعتبار شما می‌باشد. چرا که معمولا کسانی که از گوشی‌ های لوکس استفاده می‌کنند، افرادی منظم و دقیق هستند که به این موضوعات توجه بسیار ویژه ای دارند.?

مزایا و معایب شغل تعمیرات موبایل چیست؟

همانطور که به دنبال کسب درآمد از رشته تخصصی تعمیرات موبایل می‌باشید، بهتر است که با مزایا و معایب این حرفه نیز به خوبی آشنا شوید. به صورت کلی مزایای این شغل بیشتر شامل کسانی می‌شود که زمان کافی برای آپدیت اطلاعات خود صرف کنند. از طرفی معایب این کار شامل کسانی که می‌شود که در انجام تعهدات خود دقت کافی نداشته باشند. ما برای هر دو گروه این افراد چند نکته بسیار مهم و کاربردی ذکر خواهیم کرد.

مزایای شغل تعمیرات موبایل به صورت تخصصی چیست؟

اولین و مهمترین مزایای شغل تعمیرات موبایل به صورت تخصصی در این است که درآمد شما به صورت تصاعدی رشد می‌کند.  هرچه که اعتبار شما در این حوزه افزایش پیدا کند، شما برای قبول کار از دیگران قدرت انتخاب بسیار بیشتری خواهید داشت. شما تنها کارهایی را قبول می‌کنید که با کمترین مقدار کار بیشترین هزینه را دریافت می‌کنید. دومین نکته در شغل تعمیرات موبایل بسیار مهم است، آینده شغلی روشن آن می‌باشد. همانطور که می‌دانید یکی از معدود مشاغلی که هوش مصنوعی نمی‌تواند آن را تصاحب کند، حوزه تعمیرات و نگهداری تخصصی در حوزه تک می‌باشد. البته شما برای دستیابی به این مزایا نیاز یک دقت و تمرکز بالا روی آپدیت اطلاعات خود دارید.

به عنوان مثال برخی از کسانی که به عنوان تعمیرکار تخصصی اپ استور فعال می‌باشند، از دوره آموزش آنلاین تعمیرات موبایل لیمو استفاده می‌کنند. به نظر شما علت این موضوع چیست؟ علت آن بسیار ساده است، چرا که این  افراد به دنبال آپدیت تعمیراتی این دوره می‌باشند و از طرفی می‌توانند از پشتیبانی تخصصی آن نیز استفاده کنند. حال اگر این افراد زمان و انرژی خود را صرف پیدا کردن یک دوره رایگان خاص کنند، به نظر شما چه مدت زمانی را به انجام پروژه های تخصصی خود مشغول شوند. به یاد داشته باشید که کسب درآمد از رشته تخصصی تعمیرات موبایل زمانی به عالی ترین شکل ممکن انجام می‌شود که برای آن یک برنامه ریزی داشته باشید.

معایب شغل تعمیرات موبایل به صورت تخصصی چیست؟ / سختی های شغل تعمیرات موبایل چیست؟

همانطور که سود شما در این کار ممکن است که به صورت تصاعدی افزایش پیدا کند. در صورتی که شما تخصص کافی نداشته باشید و اقدام به برخی تعمیرات روی گوشی های لوکس کنید، ممکن است که هزینه خسارت قابل توجهی نیز پرداخت کنید.  چرا که شما کار خود را به درستی انجام نداده اید.  به این نکته توجه داشته باشید کسب اعتبار در این حوزه بسیار سخت می‌باشد، مخصوصا اگر بخواهید که یک مغازه معمولی تعمیرات موبایل راه اندازی نمایید.

 شما باید برای تعمیرات گوشی های لوکس یک مغازه متناسب اجاره کنید و از طرفی یک دکور بسیار عالی نیز برای آن قرار دهید. به همین دلیل است که هزینه راه اندازی کسب و کار شما بالا خواهد بود.  از طرفی زمان قابل توجهی را نیز باید برای آموزش خود صرف کنید. البته به یاد داشته باشید که اگر شما یک برنامه ریزی مناسب داشته باشید و به آن نیز متعهد باشید، در این صورت کسب درآمد از رشته تخصصی تعمیرات موبایل برای شما کار سختی نخواهد بود.

سخن پایانی

در این بخش به صورت کامل و جامع در مورد پرسش شما عزیزان « کسب درآمد از رشته تخصصی تعمیرات موبایل » از جنبه های مختلف صحبت کردیم. در صورتی که هنوز پاسخ سوال خود را دریافت نکرده‌ اید، می‌توانید سوال خود را به صورت دقیق در ببخش کامنت های این مقاله قرار دهید.  در این صورت همکاران ما در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ آن را برای شما ثبت خواهند کرد. به عنوان جمع بندی باید خدمت شما بگوییم که کسب درآمد از رشته تخصصی تعمیرات موبایل زمانی به صورت عالی انجام خواهد شد، که شما روی جنبه‌های مختلف آن تمرکز داشته باشید.

به عنوان مثال زمانی که صحبت از تخصص در یک رشته به میان می‌آید، اولین و مهمترین نکته قدرت زبان انگلیسی شما می‌باشد. ممکن است که همیشه دوره تعمیرات آنلاین موبایل پاسخگوی نیاز شما نباشد. در این صورت شما باید در منابع رفرنس به دنبال پاسخ مورد نظر خود باشید.  البته این که بدانید چگونه این منابع را نیز دسته بندی کنید خود یک دوره آموزشی مفصل است چرا که Self-Learning پیش نیاز های خود را می طلبد.  با این حال تمامی این نکات را می‌توانید از اساتید برجسته مجتمع آموزشی تعمیرات پل به مرور زمان فرا بگیرید. ? تنها کاری باید انجام دهید، استفاده از یک مشاوره رایگان و تخصصی می‌باشد. ✅

خروج از نسخه موبایل