کرونا اول! -سلام دکتر

[ad_1]

کرونا

“رهبران قدرتهای جهانی هرگز برای حضور در جلساتی از جمله تهران ، یالتا و پوتتن آماده نبودند تا در مورد موضوعات جهانی صحبت کنند و تصمیم گیری کنند. امروز ، ترامپ نمی تواند در چنین تعاملاتی شرکت کند ، و نه می تواند دیگران را به سیاست متقاعد کند یا دیگران را ترغیب کند. برخی دیگر ، زیرا او به هیچ وجه صحبت نمی کند. او فقط می خواهد دعوت شود زیرا ایالات متحده اولین است! تا زمانی که ایالات متحده در رده های اول قرار دارد ، کشور دوم در جهان وجود ندارد. اصولا ، افراد دیگر بدون استثنا هیچ شهرتی ندارند! ، ما باید بگوییم “اولین تاج است! “نه ایالات متحده!

براساس گزارش های سلام دکتر ، خبرنگار عباس عبدی در یادداشتی در این روزنامه نوشت اعتماد وی نوشت: “بسیاری از ناظران پدیده تاج را با اهمیت جنگ جهانی دوم مقایسه کرده اند.” رهبران غربی ، از جمله مرکل ، این مسئله را روشن کرده اند که از زمان جنگ جهانی دوم ، آنها چنین نکرده اند. در مواجهه با چنین بحران بزرگ. حال ، بگذارید ما در مواجهه با این بحران به وضعیت کشورهای مهم غربی نگاه کنیم.

به استثنای اشتباهات آلمان (تا حدودی) نخست وزیر انگلیس ، چمبرلین ، تقریباً تمام رهبران فعلی غربی پیش از شروع جنگ ، جنگ را آغاز کردند. چمبرلین درخواست هیتلر را جدی نگرفت و معتقد بود که پذیرش درخواست ها و اقدامات آلمانی در اتریش و بخش هایی از چکسلواکی و ورود آنها به آلمان ، این مشکل را حل می کند و از یک جنگ تمام عیار جلوگیری می کند. او اشتباه کرد ، قدرت آلمان را بیشتر تقویت کرد و ضررهای جنگ جهانی دوم را بیشتر کرد.

اگر ایتالیا و اسپانیا فقط پس از زمان صحیح متوجه وجود و خطاهای مهلک کورنا شوند ، آنگاه سه کشور ایالات متحده ، انگلیس و فرانسه کم و بیش در زمان صحیح و قبل از اطلاع رسانی تاج ، از این امر آگاه بودند. نوع ویروس است ، اما فکر کنید این چیزهای بی اهمیت است. دیدار چمبرلین با نخست وزیر فرانسه هیتلر در مونیخ تفاوت چندانی با اظهارات ترامپ و بوریس جانسون درباره بی گناهی یا ناچیز بودن کرونا ندارد. البته این حتی بدتر است ، زیرا دانشمندان متوجه شده اند که تجربه سایر کشورها نیز در پیش روی آنهاست.

آنها فقط وقتی جنگ جهانی دوم را به توافق رساندند كه دانمارك ، نروژ ، بلژیك ، هلند و فرانسه توسط آلمانیها به اشغال درآمدند. اما سرانجام آلمان باخت. دلایل زیادی وجود دارد ، اما یکی از دلایل اصلی این است که چرچیل جایگزین چمبرلین در لندن به فرماندهی جنبش مقاومت فرانسه جنرال دوگل ، و در نهایت روزولت به عنوان رئیس کاخ سفید خدمت کرد ، که در نهایت باعث شد متفقین به شکست آلمان و ژاپن بپردازند. ارائه شده در اتحاد جماهیر شوروی افرادی مانند استالین حضور داشتند و عملکرد بی نظیر وی در سه جبهه لنینگراد ، مسکو و استالین برای او یک سرمایه مهم بود.او تصمیم گرفت صنعت شوروی را از غرب به شرق منتقل کند. سریع است بودن با آلمانی ها هنوز فراموش نشدنی است.

روزولت (روزولت) ده سال پیش در ویلچر فلج شد و تنها شخصی در ایالات متحده است که به عنوان رئیس جمهور چهارم خدمت می کند. چرچیل نه تنها یک سیاستمدار زیرک ، بلکه یک نویسنده با استعداد است. جذابیت و شجاعت ژنرال دوگل از کسی پوشیده نیست. حال این رهبران را با ترامپ ، بوریس جانسون و ماکرون مقایسه کنید تا ببینید آیا آنها می توانند مسئله کرونا را از دیدگاه منطقی و جسورانه حل کنند. البته بخشی از نگرش این کشورها محصول ساختار اداری و سیستم سیاسی آنها است ، اما به هر حال ، این نیز تحت تأثیر رهبران آنها است.

البته می توان گفت در بسیاری از کشورها نیز می توان روند نزولی را در کیفیت مدیریت جامعه مشاهده کرد. در مقایسه با هو چی و چهره های ناچیز وی ، حضور مقامات در سراسر جهان به یک پدیده جهانی تبدیل شده است و دیگر برای سیاستمداران کلاسیک با درک و خرد مشکلی نیست. در هر صورت ، کلی بودن یا عدم جهانی بودن این واقعیت یا علت آن مسئله اصلی نیست. مشکل این است که اکنون جهان با بحرانهای جدی روبرو است و همین افراد باید این بحران ها را برطرف کنند. اما چقدر امید؟ کسانی که باید راه حل باشند خودشان هم مشکلاتی پیدا کرده اند! ماهها انتظار خواهد بود و نتایج مشخص خواهد بود ، اما یک چیز مسلم است: رهبران قدرتهای جهان هرگز برای جلسات در تهران ، یالتا و پوتزن آمادگی ملاقات با یکدیگر را ندارند تا در مورد مسائل جهانی بحث و گفتگو کنند. . امروز ، ترامپ نمی تواند در چنین تعاملاتی شرکت کند ، و نه می تواند دیگران را به سیاست یا دیگران متقاعد کند ، زیرا اصلاً صحبت نمی کند. او فقط می خواست نامش فاش شود زیرا آمریکا شماره یک است! تا زمانی که ایالات متحده در رده های اول قرار دارد ، کشور دوم در جهان وجود ندارد. اصولاً ، هر کس دیگری بدون استثنا اعتبار ندارد! بنابراین ، باید بگوییم: آمریکا ، نه آمریکا!

[ad_2]
همه محتوای سایت مطابق با سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار محتوا می نماید، در نتیجه مسوولیت انتشارات سایت بر عهده منابع خبری بوده و وب سایت سلام دکتر هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید