رسانه عمومی

قیمت نفت سقوط کرد – سلام دکتر

قیمت جهانی نفت روز پنجشنبه پس از آنکه تحلیلگران افزایش چشمگیری در حقوق بنزین ایالات متحده و افزایش نگرانی در مورد کاهش تقاضا در بزرگترین مصرف کننده جهان داشتند ، به شدت کاهش یافت.

هر بشکه نفت برنت در بورس کالای نیویورک با 36 سنت معادل 0.6 درصد کاهش به 62.80 دلار رسید. هر بشکه نفت خام آمریکا با 38 سنت یا 0.6 درصد کاهش به 59 دلار و 39 سنت رسید.

آمارهای وزارت انرژی ایالات متحده نشان می دهد که اگرچه قیمت نفت ایالات متحده به شدت پیش بینی شده از تحلیلگران قبلی کاهش یافته است ، اما قیمت بنزین رشد چشمگیری داشته است. ذخایر نفتی هفته گذشته 3.5 میلیون بشکه کاهش یافت و به 502 میلیون بشکه رسید ، در حالی که با افزایش تولید پالایشگاه در آستانه فصل تعطیلات تابستان ، تولید پالایشگاه 4 میلیون بشکه افزایش یافت و به بیش از 230 میلیون بشکه رسید.

باب جیگر ، مدیر ارشد بازاریابی در Mizuho Security ، گفت: “تجدیدپذیرها ممکن است بخواهند برای جلوگیری از پر شدن پس انداز ، نرخ تولید را کمی کاهش دهند.

به گفته بازرگانان ، در همان زمان ، عرضه نفت در سراسر جهان رشد کرده و تولید در روسیه در روزهای اول آوریل بیش از سطح متوسط ​​مارس است.

مسئله دیگر در بازار نفت احتمال افزایش تحریم های ایالات متحده است که عرضه جهانی را تقویت می کند. ایالات متحده و دیگر قدرت های جهانی مذاکرات احیای شورای امنیت سازمان ملل را آغاز کرده اند که این امر می تواند منجر به تحریم صادرات نفت ایران شود.

به گزارش رویترز ، صندوق بین المللی پول در این هفته پیش بینی کرده است که هزینه های کلان دولت برای مقابله با اثرات بیماری همه گیر Covid 19 رشد اقتصادی جهان را به شش درصد در سال جاری می رساند که بالاترین سطح از دهه 1970 است. تقاضا برای محصولات نفت و گاز را افزایش می دهد و به کاهش سطح موجودی کالا کمک می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید