رسانه عمومی

احتمال شیوع کرونا در آمریکا و اروپا پیش از اعلام رسمی مقامات

شواهد اخیر حاکی از آن است که قبل از انتشار آن توسط مقامات رسمی ایالات متحده و اروپا ، coronavirus جدید در منطقه گسترش یافته است.

در حالی که دانشمندان در سراسر جهان به دنبال راه هایی برای متوقف کردن یا جلوگیری از شیوع بیماری Covid-19 هستند ، متخصصان دیگر شواهدی یافتند که نشان می دهد بیماری جدید کرونا ویروس هفته ها قبل از گزارش شدن در ایالات متحده در حال افزایش است. گسترده بود.

یک متخصص از یک کالج در موسسه ژنتیک در لندن و همکارانش در انگلستان توالی های ویروسی را از یک بانک اطلاعاتی جهانی بزرگ که دانشمندان در سراسر جهان برای به اشتراک گذاری داده ها استفاده می کنند ، استخراج کرده اند.

آنها نمونه های گرفته شده در زمان ها و مکان های مختلف را مورد بررسی قرار دادند و گفتند که این نمونه ها نشان می دهد که کورو ویروس از اواخر سال 2019 آلوده شده است.

شواهد ژنتیکی این مطالعه نشان می دهد که ویروس به احتمال زیاد در اروپا و ایالات متحده و در جاهای دیگر هفته ها یا حتی ماه ها قبل از انتشار اولین گزارش های رسمی در ژانویه و فوریه منتشر شده است. او آلوده است

به گزارش سیانید ، به همین دلیل است که در شیکاگو ، تا ماه نوامبر ، مرگ و میر ناشی از سکته قلبی و ذات الریه به منظور شناسایی علائم Qovid-19 بررسی می شود. اولین مرگ تایید شده در ایالت در 16 مارس رخ داد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید