رسانه عمومی

همکاری اداره کل محیط زیست استان سمنان با دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار

به گزارش خبرگزاری سلام دکتر استان سمنان، دکتر بهرامعلی ظهیری مدیرکل محیط زیست استان سمنان پس از امضای این تفاهم نامه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلام دکتر هدف از انعقاد تفاهم نامه را اعلام کرد. استفاده از توانمندی های علمی و توسعه فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و همکاری های پژوهشی برای بهبود سازماندهی شده بین طرفین برای رفع نیازهای مشارکت است.

وی افزود: مدت این تفاهم نامه سه سال خورشید است و برای تحقق اهداف این تفاهم نامه کارگروه مشترکی از نمایندگان دو طرف تشکیل می شود و تصمیمات کارگروه ما می گوییم. انجام خواهد شد. پس از تنظیم صورتجلسه در چارچوب قوانین و مقررات طرفین و پس از تایید مراجع ذیربط معتبر خواهد بود.

همچنین خانم دکتر. طاهره چال دیره سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری سلام دکتر با بیان اینکه موضوع سند مربوط به علوم، آموزشی و پژوهشی است، گفت: دانشگاه باید کمک کند. و کمک در تربیت همکاران محیطی و دانشگاهی دانشگاه و خدمات علمی روز، ارائه خدمات مشاوره علمی، آزمایشگاهی، پاراکلینیکی و بالینی به ویژه در زمینه علوم دامی و دامپزشکی در ارتباط با پارک ملی بیابان و حیوانات در نیاز داشتن. توسط مدیر کل، البته هر دو در زمینه های دیگر نیز موافقت خواهند کرد.

48