رسانه عمومی

مجموعه داستان «باد مرگ» در مشهد رونمایی شد

سلام دکتر/ خراسان رضوی مجموعه داستان باد مرگ اثر سروش مظفر مقدم در مشهد رونمایی شد.

مظفر مقدمه در مراسم رونمایی از کتاب بادمرگ، جدیدترین اثری که به همت انجمن ادبی گات در مشهد برگزار می شود، بیان کرد: از سال 97 داستان های داستان های بلندتری نسبت به آثار پیش از آنم و از نظر مضمونی نیز مهم ترین تغییرات را در نوشته های خود منتشر می کند. ایجاد کرده ام. برخی از داستان‌های جدید مانند جاده دستخضر، مامان خانم‌ها و بخشی از باد مرگ در مطبوعات چاپ شده و خداروشکر بازخوردهای خوبی خوبی.

وی افزود: برخی از داستان‌های این کتاب در سال ۹۵ نوشته شده است که پس موفق یا شوربختانه بین سالهای 1396 تا 1400 اثری از من به چاپ ن و همین موضوع باعث می شود که بیشتر باد برای پیرایش داستانهای کتاب مرگ داشته باشم و آن را صیقل دهم که البته برخی از آن زمان زیادی بردند. به عنوان مثال باید بگویم که در ۲ داستان اول کتاب خیلی کار کردم و به ۸۰ درصد از آنچه در نن بود، در این داستان‌ها. چر نن شاید هنوز جم جای کار داشته باشد چرا که به نظرم هر اثر ادبی هر چقدر مورد

محمدباقر کلاهی اهری، شاعر پیشکسوت مشهد نیز در ادامه این جلسه بیان کرد: معمولاً وقتی کتابی با علاقه من سازگار نباشد، وقت خود را بابت آن هدر نمیدهم چرا که خیلی برای این موضوع نیست اما پیش از این آثار سروش مظفر مقدم را مطالعه کرده بود. و در جریان نگارش هن هم حضور داشته ام. وقتی آقای مظفر مقدم کتاب باد مرگ را به من هدیه داد، آن را در کمتر از 24 ساعت مطالعه کردم و برای من که حوصله زیادی ندارم، مطالعه این کتاب طی یک روز، یک رکورد در مطالعه می شود.

در ادامه این جلسه افراد مانند را عابدین‌زاده

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید