رسانه عمومی

تعداد فالوور اینستاگرام چه تاثیری بر اعتماد مخاطبین دارد و چگونه آن را افزایش دهیم؟

تا به حال به این مسئله فکر کرده‌اید که تعداد فالوور‌های شما در اینستاگرام چه تاثیری روی اعتماد مخاطبان شما دارد؟ یا اگر می‌خواهید به عنوان یک اینفلوئنسر اینستاگرام فعالیت کرده و کسب درآمد کنید چه چیزی صاحبان کسب و کار یا اسپانسرها را تشویق به همکاری با شما می‌کند؟ بله درست است اولین چیزی که مخاطبان یا اسپانسر‌ها به آن توجه می‌کنند تعداد فالوورهای شما است.

هرچند گزینه‌های دیگری نیز برای همکاری بررسی خواهد شد اما تعداد فالوورها همواره به عنوان یکی از اولین فاکتور‌های یک پیج برای کسب درآمد از طریق فروش محصولات، خدمات و تبلیغات محسوب می‌شود. برای اینکه تعداد فالوورهای خود را افزایش دهید باید نکاتی را رعایت کنید بنابراین در این مقاله با ما همراه باشید زیرا قصد داریم راه‌های افزایش تعداد فالوور و همچنین ضرورت خرید فالوو و چگونگی آن را برای همه افرادی که به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام هستند؛ بیان کنیم.

راه‌های افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام

برای اینکه تعداد فالوورهای خود را افزایش داده و همچنین آن‌ها را از دست ندهید لازم است تا نکاتی را رعایت کنید. این نکات عبارتند از:

  1. محتوای خوب و با کیفیت تولید کنید.

اگر پیج اینستاگرام خود را به منظور فروش کالا و خدمات راه اندازی کرده‌اید یا قصد دارید تا یک اینفلوئنسر موفق شوید تولید محتوای باکیفیت در فواصل زمانی مشخص و کوتاه را فراموش نکنید. همه افراد پیج‌هایی را که پست‌های جذاب و متنوع با‌کیفیت گرافیکی بالا قرار می‌دهند را به سایر پیج‌ها ترجیح خواهند داد.

البته در کنار کیفیت گرافیکی و ظاهری خوب؛ درون مایه و صحت مطالبی را که برای مخاطب قرار می‌دهید را فراموش نکنید، زیرا این اشتباهات ممکن است ذهنیت مخاطب درباره پیج شما را کاملا عوض کند. بنابراین محتوای خوب و باکیفیت اولین قدم برای جذب مخاطب و افزایش فالوور است البته به فواصل زمانی که پست می‌گذارید نیز توجه داشته باشید و از غیبت‌های طولانی دوری کنید.

  1. تعامل با فالوورهای فعلی و بازدیدکنندگان پیج خود را فراموش نکنید.

بر اساس الگوریتم حال حاضر اینستاگرام پست‌هایی بیشتر و زودتر از بقیه دیده می‌شوند که توجه بیشتری را از فالوورهای شما دریافت کرده‌اند. بنابراین میزان تعامل خود را با فالوور‌هایتان افزایش دهید و از آن‌ها بخواهید پست شما را لایک کرده یا نظر خود را درباره آن بیان کنند. سعی کنید محتواهای آموزشی کوتاه و با کیفیت تولید کرده و آن‌ها را در قالب پست یا استوری منتشر کنید این کار باعث جلب توجه مخاطب شده و باعث می‌شود او نظر خود را بیان کرده و پست شما را برای دوستان خود ارسال کند.

یادتان باشد که همه افراد عاشق داستان و قصه هستند بنابراین از داستان سرایی در چند پست مختلف و به صورت دنباله‌دار غافل نشوید و داستان برند یا محصولات خود را برای مخاطبان تعریف کنید. همچنین نوشتن کپشن‌های جذاب و طولانی را که در آن از ایموجی‌های مختلف استفاده کرده‌اید را فراموش نکنید تا به این ترتیب مخاطبان خود را وادار به نشان دادن هر واکنشی کنید.

  1. در انتشار استوری دست و دلباز‌تر عمل کنید.

معمولا استوری‌ها خیلی بیشتر از پست‌های عادی دیده شده و مورد توجه قرار می‌گیرند بنابراین علاوه بر انتشار محتوا در قالب پست آن را استوری کنید. از طرفی امکانات استوری که روز به روز بیشتر و جذاب‌تر می‌شود میزان تعامل با فالوورها را افزایش داده و آن‌ها را وادار می‌کند تا واکنش نشان دهند. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم نظرسنجی، رای گیری، شمارش معکوس، استیکر‌ها و گیفت‌های جذاب و سرگرم کننده و… اشاره کرد.

  1. از جادوی هشتگ‌ها برای دیده شدن استفاده کنید.

هشتگ‌ها می‌توانند به عنوان یک جادو بی‌نظیر باعث هر چه سریعتر دیده شدن شما توسط مخاطبان شوند. بنابراین از زدن هشتک‌های مختلف که با حوزه کاری شما و همچنین پست و استوری مربوطه ارتباط دارند غافل نشوید. هشتگ‌ها یکی از کاربردی‌ترین راه‌هایی هستند که مخاطب به وسیله آن مطالب مورد نظر خود را جستجو می‌کند و از طرفی باعث بیشتر و سریع‌تر دیده شدن پست‌های شما می‌شود که در ادامه افزایش فالوور را برای شما به دنبال دارد.

  1. برگزاری مسابقات هیجان‌انگیز را فراموش نکنید.

بیشتر افراد عاشق مسابقه دادن و گرفتن جایزه هستند پس از برگزاری مسابقات هیجان‌انگیز برای افزایش فالوور غافل نشوید. می‌توانید با برگزاری مسابقات مختلف برای مخاطبان خود که شروطی نظیر معرفی و منشن کردن تعدادی از دوستان خود، فالو کردن پیج، لایک کردن، کامنت گذاشتن، پاسخ درست به یک پرسش و…. دارد آن‌ها را وادار به واکنش کرده و از طرفی پیج خود را با هزینه کمی به عنوان جایزه تبلیغ کنید.

  1. استفاده از لایو و IGTV به منظور افزایش فالوور

یکی از روش‌های کاربردی جهت افزایش فالوور برگزاری لایو یک یا دو نفره با یکی از کاربران یا دوستان خود در اینستاگرام است به این ترتیب فالوور‌های پیج مقابل نیز شما را فالو می‌کنند البته توجه داشته باشید که موضوعی که برای لایو انتخاب می‌کنید با توجه به سلیقه فالوور‌های هر دو طرف برگزار کننده باشد تا تا مخاطب جذب شود. یکی از امکانات جذاب اینستاگرام که میزان جذب مخاطب را افزایش می‌دهد IGTV است.

از آنجایی که محتواهای ویدیویی یکی از پرمخاطب‌ترین انواع محتوا در اینستاگرام است. می‌توانید با تولید ویدیوهای 30 دقیقه‌ای که با توجه به حوزه فعالیت پیج شما شامل موضوعات مختلفی می‌شوند آن را در چند بخش مختلف و به صورت دنباله‌دار برای مخاطبان خود منتشر کنید. این کار میزان تعامل بین شما و کاربران را افزایش داده و همچنین آن‌ها ویدیوهای شما را با بقیه دوستانشان به اشتراک می‌گزارند که سبب افزایش فالوورهای شما می‌شود.

  1. تبلیغات

از مهم‌ترین نکات برای افزایش مخاطب در هر حوزه‌ای تبلیغات است اینستاگرام نیز باید برای افزایش تعداد فالوور‌ها از تبلیغات استفاده کرد. برای تبلیغات بهینه از معرفی پیج اینستاگرام خود به هر صورتی غافل نشوید. استفاده از تبلیغات آنلاین یا آفلاین، در سایت‌های پربازدید، شبکه‌های اجتماعی دیگر و… را فراموش نکنید.

همچنین می‌توانید برای دستیابی به نتیجه بهتر از پیج‌های پر مخاطب یا بلاگرهای معروف برای این کار استفاده کنید اما به یاد داشته باشید که زیاده‌روی عملکرد غیر هوشمندانه در این مورد گاهی نه تنها نتیجه ندارد بلکه هزینه‌های زیادی را به شما تحمیل می‌کند.

  1. خرید فالوور

برای افزایش فالوور از طریق هر یک از روش‌های بالا نیاز است تا وقت و حوصله کافی داشته باشید و گاهی هزینه‌ای نیز پرداخت کنید. اگر به دنبال یک راه میانبر هستید که در سریع‌ترین زمان ممکن فالوورهای‌تان افزایش پیدا کنند پیشنهاد ما به شما خرید فالوور است. به این ترتیب تعداد فالوورهای شما با صرف هزینه معقول در مدت زمان کوتاهی افزایش چشمگیری خواهد داشت.

چرا باید برای پیج کاری خود فالوور بخریم؟

همان‌طور که گفتیم برای جلب اعتماد مخاطب و کسب درآمد از اینستاگرام یکی از مهم‌ترین فاکتورهای مورد توجه کاربران تعداد فالوورها است. یکی از راه‌هایی که سبب جذب فالوور در مدت کوتاهی می‌شود خرید فالوور است. اگر شما قصد کسب درآمد از اینستاگرام را دارید لازم نیست تا زمان زیادی را برای افزایش فالوور و جلب اعتماد مخاطبان صبر کنید زیرا طولانی شدن همین روند ممکن است تمام انگیزه شما را برای ادامه دادن از بین ببرد.

بنابراین می‌توانید با صرف هزینه معقولی با توجه به تعداد مخاطبان در کم‌ترین زمان ممکن این کار را انجام داده و با خرید فالوور هر چه سریعتر پیشرفت کنید.

بهترین راه برای خرید فالوور

سایت‌های بسیاری وجود دارند که در زمینه فروش فالوور اینستاگرام فعالیت می‌کنند. با یک سرچ ساده در اینترنت سایت‌های زیادی را پیدا می‌کنید که با زدن تیترهایی نظیر خرید فالوور، خرید فالوور واقعی اینستاگرام، خرید فالوور فیک، خرید فالوور ایرانی و… توجه شما را جلب می‌کنند بنابراین خرید از یک سایت معتبر را فراموش نکنید.

همچنین امروزه بسیاری از سایت‌ها از ربات افزایش فالوور استفاده می‌کنند که یکی از مورد اطمینان‌ترین روش‌های خرید فالوور است زیرا همه فعالیت‌ها در آن تحت کنترل شما انجام می‌شود. این ربات‌ها همه کارهایی را که یک فالوور فعال در پیج شما انجام می‌دهد نظیر لایک کردن و کامنت گذاشتن را انجام داده و هیچ محدودیتی را برای شما ایجاد نمی‌کنند.

آیا خرید فالوور فیک راه‌حل مناسبی برای افزایش فروش و جلب اعتماد است؟

با خرید فالوور فیک فقط تعداد فالوورهای شما در زمان کوتاهی افزایش یافته و هیچ تاثیری در تعداد لایک و کامنت‌های پیج شما ندارد بنابراین ممکن است حتی اعتبار پیج شما را زیر سوال برده و اعتماد مخاطبان را نسبت به شما کاهش دهد پس ما خرید آن را به هیچ عنوان توصیه نمی‌کنیم.

جمع‌بندی

در نهایت اگر می‌خواهید به عنوان یک بلاگر در اینستاگرام فعالیت کرده یا اقدام به فروش محصولات و خدمات خود در این محیط کنید افزایش تعداد فالوورهای خود را به عنوان اولین قدم جلب اعتماد مخاطب فراموش نکرده و همواره نکات مربوط به جذب فالوور را که در این مقاله عنوان کردیم را رعایت کنید و در کنار همه این کارها گزینه خرید فالوور برای شروع هرچه بهتر و قدرتمندتر را مد نظر داشته باشید. یادتان باشد اگر اقدام به خرید فالوور می‌کنید آن را از سایت‌های معتبر و مورد اطمینان خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید