اعتبارات پیشنهادی دولت شایسته استان بوشهر نیست

اعتبارات پیشنهادی دولت شایسته استان بوشهر نیست

سلام دکتر / بوشهر نماینده ولی فقیه در منطقه بوشهر طبق معمول روز جمعه در پیامی تحت عنوان آدینه به موضوعات و موضوعات مهم روز پرداخت.

متن کامل پیام آیت الله صفایی بوشهری ، نماینده ولی فقیه در استان و نماز جمعه بوشهر در تاریخ 12 دسامبر 2016 ، نسخه ای که در اختیار سلام دکتر قرار گرفته است ، به شرح زیر است:

به نام خدا

“الحمدلله پروردگار جهانیان و درود بر علی محمد و خاندان مقدسین ، خداوند همه بقیه زمین را رحمت کند ، خداوند همه آنها را به خاطر کشتن آنها لعنت کند.”

یکی از محورهای اساسی ادیان الهی ، به ویژه اسلام ، “اخلاق اساسی” است و انضباط اجتماعی قسمت مهمی از اخلاق انسانی است. در این راستا ، باید توجه داشت که “دستورالعمل اسلامی هنجارهای اجتماعی” در رفتار اجتماعی “قرار دادن دیگران در جای خود” است.

امیرالمومنین امام علی بن طالب (علیه السلام):

“با آنچه بین شما و افراد دیگر است راحت باشید.

“خود را به عنوان معیار رفتاری ، هر رفتاری که برای خود دوست داری (که دیگران برای شما انجام می دهند) برای دیگران انجام دهند و انجام دهند ، و هر رفتاری که شما ناخوشایند می دانید (برای دیگران برای خودت انجام بده) تا دیگران دوست داشته باشند و انجام دهند. نده “

این جمعه می خواهم چند نکته را به مردم مورد علاقه منطقه بوشهر بگویم:

1. از نظر مقام معظم رهبری ، امام خامنه ای ، برکت “اسلام و عزت ملت” در هندسه جهان یک فرایند اساسی و کلان است زیرا این موضوع هرگز نباید به خطر بیفتد و هیچ چیز باعث اصلاح و ضعف آن نمی شود منظم و مترقی است. انجام دادن.
افتخار اسلامی ایران در همه زمینه های امنیت و ایمنی ، فرهنگ و جامعه ، سیاست ، اقتصاد ، علوم ، فن آوری و فناوری ، ورزش ، هنر و شهرسازی بدون شک مهم و عملی ، و همه ایده ها و مدیریت به منظور دستیابی به آن با اطمینان و نشان دادن فوریت خود را در زمان.

۲. سیل اخیر در استان بوشهر اندوه و اندوه همه را برانگیخته و متأسفانه خسارات جانی و مالی فراوانی برجای گذاشته و خسارات غیرنظامی برجای گذاشته است. کارکنان واجد شرایط باید در اکثر موارد در این زمینه سخت پیگیری کنند:

الف) پروژه های پیشگیری همیشه در اولویت هستند ، زیرا از خسارات و خسارات مالی و جانی جلوگیری می کنند و در هزینه های کسری صرفه جویی می کنند و خسارات و تلفات مدنی و عمرانی را کاهش می دهند.

ب) در اسرع وقت به مردم توجه داشته باشید و با احترام خاصی از جان افراد آسیب دیده اطمینان حاصل کنید.

ج) برای جلوگیری از خسارت احتمالی سیل ، اقدامات باید در سراسر استان برنامه ریزی شود.

د) کمک های اعتباری و دولتی و غیر دولتی مانند کمک بنیاد معلولان ، فرماندهی اجرایی فرماندهی امام و مرکز توسعه و مسکن سپاه و کمیته کمک باید تأمین شود. مردم فقط طبیعی و خوب هستند. من از جهادی و هلال احمر و همه شرکتهای فوق الذکر تشکر می کنم.

3. درگذشت آیت الله یزدی م faithfulمن و م faithfulمن را به درگاه حضرت بقیه الله اعظم “روح ایثار” و نخست وزیر امام خامنه ای “دامت برکت العالی” و حوزه های علمیه و بیت القدس تسلیت عرض می کنم. وی یک نابغه ، انقلابی ، جد ، قهرمان و حرفه ای سازش ناپذیر بود که عمر خود را در راه اسلام و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و انقلاب گذراند و سختی ها را تحمل کرد و تحمل کرد. نام خوب در هر محل کار باشد که خداوند سعید را با والدین گرامی خود محشور کند.

4- من از همه مقامات محترم و نمایندگان محترم مردم استان در مجلس شورای اسلامی می خواهم که نقش مهمی در افزایش سطح اعتبارات ملی در مورد بودجه پیشنهادی دولت در استان داشته باشند ، و اینکه این میزان اعتبار پروژه ای است برای واجد شرایط بودن برای استانی مانند بوشهر که در مرحله تنظیم است. نه برای کشور

باشد که خداوند متعال حضور حضرت بقیه الله الاعظم ، روحیه رستگاری را تجلی دهد و رهبر معظم انقلاب ، امام خامنه ای دامت برکت العالی را با عزت برکت دهد و همه ما را با ایمان ، ترس از خدا ، فضیلت ، مبارزه ، مقاومت هدایت کند و ناظر ما به یاد شهدا ، امامان و شهدا علاقه مند هستیم.

“درود بر شما و رحمت و برکات خدا”

صفایی بوشهری
نماینده ولی فقیه در استان و نماز جمعه بوشهر

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید