طراحی و چاپ برچسب محصول در اصفهان

چاپ لیبل در اصفهان

امروزه با توجه به روند ازدیاد محصولات چاپ لیبل در اصفهان و دیگر استان ها درخواست های زیادی پیدا کرده به هر کاغذی که روی یک طرف آن چاپی انجام شده و طرف دیگر آن خاصیت چسبندگی دارد لیبل،برچسب یا کاغذ پشت چسبدار می گویند. طراحی برچسب در اصفهان با استفاده از الهام‌گیری از فرهنگ و هنر محلی، به برچسب‌هایی با طرح‌های منحصر به فرد می‌انجامد  . میتوان گفت تفاوت کاغذ معمولی و لیبل، همین خاصی چسبندگی آن هاست. اما لیبل ها جنس های متفاوتی دارند که در ادامه به انواع لیبل اشاره میکنیم.

اصفهان | چاپ | طراحی

مزایای چاپ برچسب اصفهان چیست؟

طراحی برچسب در اصفهان و چاپ لیبل ها بسته به زمینه، می تواند مزایای مختلفی داشته باشد. در اینجا چند نمونه بیان می کنیم:

  1.  شناسایی و سازماندهی: از برچسب ها می توان برای شناسایی و سازماندهی محصولات، بسته ها یا اقلام استفاده کرد. به عنوان مثال، برچسب محصول می تواند شامل نام محصول، بارکد آن و سایر اطلاعات مهم مانند مواد تشکیل دهنده، حقایق تغذیه ای و دستورالعمل های استفاده باشد.
  2. برندسازی و بازاریابی: از برچسب ها می توان برای اهداف برندسازی و بازاریابی نیز استفاده کرد. لوگو، شعار یا سایر عناصر برندسازی یک شرکت را می توان روی برچسب درج کرد تا آن را برای مشتریان قابل تشخیص تر و به یاد ماندنی تر کند.
  3. ردیابی و مدیریت موجودی: برچسب ها می توانند با درج اطلاعاتی مانند شماره دسته، تاریخ انقضا و شماره سریال به ردیابی و مدیریت موجودی کمک کنند. این می‌تواند مدیریت سطوح موجودی، ردیابی محصولات از طریق زنجیره تامین و اطمینان از فروش محصولات در تاریخ انقضا را آسان‌تر کند.
  4. ایمنی و انطباق با مقررات: برچسب ها همچنین می توانند برای اهداف ایمنی و رعایت مقررات استفاده شوند. برای مثال، برچسب‌های روی مواد خطرناک یا دستگاه‌های پزشکی ممکن است شامل برچسب‌های هشداردهنده یا دستورالعمل‌هایی برای استفاده باشد تا اطمینان حاصل شود که با آنها به طور ایمن کار می‌شوند.

به طور کلی، چاپ لیبل بسته به کاربرد خاص می تواند طیف وسیعی از مزایای را ارائه دهد. با گنجاندن اطلاعات مهم روی برچسب، می‌تواند به بهبود سازمان، نام تجاری، ایمنی و انطباق با مقررات کمک کند و در عین حال مدیریت سطوح موجودی و ردیابی محصولات را از طریق زنجیره تامین آسان‌تر کند.

چاپ لیبل پشت چسب دار اصفهان

عموما برچسب ها از دو تکه کاغذ تشکیل شده است که به هم چسبیده اند. روی کاغذ رویی محتوای مورد نظر چاپ می شود. ممکن است به صورت متن باشد و یا به صورت تصویر. ممکن است از لحاظ شکلی حالات مختلفی داشته باشد. بعضی ها به صورت دایره ای و برخی به صورت مربعی و یا به صورت شکل های دیگر. در آژانس لایت می توانید سفارش چاپ لیبل پشت چسب دار را به صورت تلفنی و یا حضوری بدهید.

از برچسب ها برای بسته بندی کالا و شناسایی محصول استفاده میکنند در حقیقت چاپ لیبل یا چاپ برچسب تکه ای از کاغذ، پلیمر، پارچه و یا فلز است که علاوه بر شناسایی محصولات برای هشدارها، گارانتی، امنیتی، و موارد ارتباطی دیگر استفاده میشود. برچسب های دیگری وجود دارد که به عنوان برچسب های دیجیتال شناخته میشود که از آن میان میتوان به تگ های RFID اشاره کرد. از مهم ترین کاربردهای لیبل، شناسایی محصولی از محصولی مشابه دیگری است که از این کار از طرق گوناگونی چون متن، عدد و یا انواع بارکد ها با چاپ روی لیبل صورت می پذیرد.

طراحی و چاپ بنر انتخاباتی یک رقیب سیاسی بودن به مهارت های ارتباطی و یک کمپین بازاریابی نیاز دارد که می تواند وعده های شما را به جامعه خود ارائه دهد. بنرهای سیاسی ما می توانند با ایجاد تأثیری ماندگار بر رای دهندگان پیامی محکم در مورد گرایش های سیاسی شما ارسال می کنند. به عنوان یک بیننده ، ممکن است ایده های خاصی در مورد چگونگی شکل ظاهری بنر سیاسی سفارشی خود داشته باشید. ما به تصمیم شما احترام می گذاریم و از تمام منابع موجود برای اطمینان از درخشش محصول نهایی استفاده خواهیم کرد. از آنجا که بنرهای سیاسی باید پیام تأثیرگذاری داشته باشد، طراحی نیز باید متناسب با آن باشد.

طراحان متخصص ما می توانند در این زمینه با راه حل های سفارشی به شما کمک کنند تا شما را بالاتر از سایر مدعیان سیاسی قرار دهید. چاپ بنر فوری و ویژگی های آن درمورداستفاده از بنر ویا پوستر بایستی توجه کرد که ازپوستر میتوان درجاهایی استفاده کرد که نیاز به دوام وپایداری تبلیغات ندارید درحالیکه از بنر میتوان درجاهای عمومی تر با مخاطبان بیشتر نظیر همایش ها و… استفاده کرد. فلکس و بنر هر کدام دو نوع چینی وکُره ای دارند، نوع فلکس چینی ۱۸ اُنس و فلکس کُره ای ۲۰ اُنس، بنرچینی و بنر کره ای گراماژی بین هشت اُنس تا سیزده اُنس دارند. بنر کُره ای نسبت به بنر چینی با کیفیت تر است.

بنر مورد استفاده جهت استفاده معمولی معمولا ده اُنس چاپ میشود ولی درتابلوهای سردر فروشگاه معمولااز بنر سیزده اُنس استفاده می شود. ممکن است از بنر کره ای مصرف شود ولی بدلیل استفاده ازدستگاه با کیفیت کم درعملیات چاپ کیفیت نهایی مناسب نباشد پس بایستی از دستگاه چاپ با کیفیت مناسب مصرف کرد. چاپ بنر برای دید نزدیک مناسب نیست بطوریکه حداقل فاصله دید ۲ تا ۳ متر به بالا برای بنر مناسب است. همچنین چاپ های پلات درمقابل آب صدمه می بینند. چاپ فلکس و بنر بنر بایستی متناسب با کاربرد تبلیغاتی آن باشد. انتخاب نامناسب تصاویر ومتن ها اثر معکوس داشته واین دلالت بر کیفیت پایین مرکز چاپ بنر دارد.

بنر بایستی متناسب با حرفه وکسب و کار مشتری باشد. یک بنر یا فلکسی مناسب بایستی تاثیرگزار بوده وبا انتخاب هوشمندانه متن وتصاویر وکلمات رایج ومناسب میزان تاثیرگزاری بالایی داشته باشد. بنر وینیل نوعی خاص از بنرهاست که دوام ومقاومت بالایی داشته و عمر بالای یک سال دارد. بنر وینیل مناسب برای استفاده های طولانی میباشد. که نوع خاصی از آن بنر وینیل شبکه ای بوده که مناسب برای مکانها با وزش باد و باران و.. میباشد.چاپ فلکسی به علت استحکام بالا جهت تابلوهای تبلیغاتی ، اماکن تجاری و بیلبوردها مناسب میباشد. قیمت چاپ فلکسی با توجه به مورد مصرف وکیفیت جنس انتخابی برای فلکسی متغیر است. کانون تبلیغاتی منجی مرغوبترین فلکسی را با کیفیت بالا تولید مینماید.

قیمت چاپ فلکسی در این مرکز مناسب بوده و چاپ فلکسی این مجموعه یکی ازبهترین مراکز چاپ بنر فلکسی اصفهان محسوب میشود. چاپ فلکسی درمقایسه با چاپ بنر کمی تیره تر است که تاباندن نور درپشت فلکسی باعث جبران این تیرگی میشود. وقتی صحبت از چاپ فوری در صنعت چاپ می شود ، کل مراحل چاپ ، پوشش ، چاپ و برش باید بسیار سریع و در کمتر از چند ساعت انجام شود. به عنوان مثال ، شما یک نمایشگاه در پیش رو دارید و یک روز قبل متوجه می شوید که داخل پوستر و جزوه برای توزیع و تبلیغات ندارید ، یا کاتالوگ محصولات شما ناقص است.  یا جلسه فوری برگزار می شود و شما می خواهید در چند ساعت آینده در آن شرکت کرده و کارت بازرگانی خود را به همکاران خود ارائه دهید.

اینجاست که بیش از هر زمان دیگری نیاز به چاپ فوری ظاهر می شود. با این حال ، به دلیل نام فوری که در آن وجود دارد ، چاپ فوری از نظر بسیاری کیفیت معمولی دارد و فقط برای موارد خاص و ضروری مناسب است ، اما این دقیقاً همان جایی است که چاپ دیجیتال با دامنه کیفیت فوق العاده خود وارد دامنه می شود.  و باعث از بین رفتن آن می شود همه منفی است. ذهنیتی که شما از چاپ فوری در ذهن دارید. ترکیب چاپ افست با کیفیت بالا با امکان چاپ کوتاه مدت و سرعت چاپ فوق العاده بالا نشان دهنده آینده صنعت چاپ است. بسیاری از فایل‌های طراحی که برای چاپخانه‌ها ارسال می‌شوند دارای مشکلات گسترده پنهانی هستند که در‌ ظاهر دیده نمی‌شوند .

اما در فرایند چاپ خود را به صورت ایرادهای رنگی و چاپی نشان می‌دهند، ما در مجتمع چاپ دیجیتال نگارین، با انجام مرحله تخصصی کنترل کیفیت پیش از چاپ، این ایرادها را شناسایی کرده و بسیاری از آن‌ها را برطرف می‌کنیم. اما چنانچه مشکلی بسیار بزرگ و غیرقابل اصلاح توسط ما باشد، مسئولانه شما را از آن باخبر می‌کنیم تا نسبت به اصلاح یا تایید آن اقدام نمایید، در این مسیر نیز شما را تنها نمیگذاریم و در صورت نیاز کارشناسان طراحی و چاپ ما شما را راهنمایی کرده و بهترین و سریع‌ترین راه را به شما انتقال خواهند داد.‌ بنر بی کیفیت ، دوام لازم را نداشته وپس از مدتی ازبین میرود. بنر بی کیفیت با رنگ نامطلوب دچار رنگ پریدگی شده وبراقیت وزیبایی خود را از دست میدهد. نوع تکنولوژی بکار رفته درچاپ بنر روی کیفیت نهایی بنر فلکسی بسیار تاثیرگزار است.

کانون تبلیغاتی منجی بالاترین تکنولوژی چاپ بنر را ارائه میدهد. در گذشته برای چاپ بنر کیفیت چاپ پایین بود ونوشته ها با سایز کوچک خوانایی مناسبی نداشتند ولی امروزه با دستگاه های اکوسالونت امکان چاپ انواع فونتها مهیا شده است. چاپ بنر با تکنولوژی جدید امکان چاپ همانند پرینتر را فراهم کرده که کانون تبلیغاتی منجی تکنولوژی چاپ اکوسالونت را داراست. تناسب رنگی بنر با مکان مورد استفاده از نکاتی است که در چاپ بنر موثر است به عنوان مثال بنر اگر درمکانی تیره مورد استفاده شود نیازبه رنگ آمیزی مخصوص به خود دارد. بنرها درمکانهای روشن نیز رنگ آمیزی مخصوصی میخواهند.