نکات لازم برای خرید تابلو فرش ماشینی از سایت فرشخونه

نکات لازم برای انتخاب تابلو فرش ماشینی از سایت فرشخونه: خرید تابلو فرش ماشینی آنقدر که به نظر می رسد ساده نیست. برای اینکه تابلو فرش ماشینی در دکوراسیون منزل شما زیبایی داشته باشد باید نکات مهمی را رعایت کنید؛ اما اصلا نگران نباشید! فرشخونه کنار شما است تا تابلو فرش ماشینی زیبا و مناسبی برای خانه خود انتخاب کنید.

  1. انتخاب طرح تابلو فرش ماشینی

پیش از خرید تابلو فرش ماشینی و برای انتخاب طرحی مناسب ابتدا باید موضوع مشخصی را از میان ده ها نوع تابلو فرش ماشینی انتخاب کنید. هر کدام از موضوعات تابلو فرش حال و هوای خاصی دارند و برای سلیقه و فضای متفاوتی می توانند مناسب باشند. به طور مثال تابلو فرش منظره با رنگ های متنوع و بهاری که دارد برای افراد علاقمند به طبیعت و کسانی که از رنگ ها انرژی می گیرند انتخابی عالی است. اما اگر دوست دارید خانه خود را با رنگ های محدود و به صورت مدرن دیزاین کنید شاید تابلو فرش تندیس و برخی از طرح های تابلو فرش خوشنویسی گزینه های بهتری باشند.

اگر روحیه هنری دارید و دکوراسیونی هنری و خاص چیده اید گزینه پیشنهادی فرشخونه تابلو فرش فرانسوی است. طرح های بسیار زیبا و پراحساسی از نقاشی های اروپایی را می توانید در این دسته تماشا کنید. البته تابلو فرش مینیاتوری که طرح هایش عمدتا از آثار استاد فرشچیان گرفته می شود نیز گزینه دیگری است که با رنگ هایش شگفت زده تان می کند.

به همین ترتیب می توانید تابلو فرش ورزشی، تابلو فرش آیات و مذهبی و تابلو فرش گل و گلدان را نیز با توجه به روحیات، سلیقه و البته دکوراسیونی که انتظار دارید داشته باشید انتخاب کنید. تابلو فرش چهره امکان دیگری است که فرشخونه برایتان فراهم کرده تا بتوانید عکس خود یا عزیزانتان را هم به صورت تابلو فرش ماشینی در اختیار داشته باشید.

  1. انتخاب سایز تابلو فرش ماشینی

نکته بسیار مهمی که بسیاری از خریداران هنگام سفارش تابلو فرش ماشینی نادیده می گیرند سایز تابلو فرش و هماهنگی آن با بزرگی خانه است. مثلا تجربه داشته ایم که مشتری درخواست تابلو فرش سایز 100×70 برای فضایی کوچک داشته در حالی که این تابلو فرش برای محیطی با متراژ بسیار بالا و دیواری با ارتفاع مثلا 5 متر مناسب است. اگر چنین تابلو فرش بزرگی را روی دیوار کوچک یا در فضای گرفته ای نصب کنید تنها چیزی که به نظر بیننده خواهد رسید زمختی تابلو فرش و بزرگ بودن بی اندازه آن خواهد بود؛ در واقع هیچ کمکی به زیبایی خانه شما نخواهد کرد.

برای انتخاب تابلو فرش می توانید اندازه های مختلف آن را روی سایت فرشخونه مشاهده کنید و در صورتی که تابلو فرش را با قاب خریداری می کنید اندازه تابلو فرش با قاب را نیز ملاحظه کنید و با توجه به اندازه دیوار و اتاق، متناسب بودن آن را ارزیابی کنید تا تابلو فرش زیبایی خود را در خانه شما نمایان کند.

  1. انتخاب شکل تابلو فرش ماشینی (افقی یا عمودی)

باید توجه داشته باشید که روی برخی از دیوارها تابلو فرش عمودی و در برخی فضاها تابلو فرش افقی قشنگ تر است. پیش از انتخاب طرح توصیه می کنیم  در این مورد تصمیم بگیرید و طرح های تولید شده در همان شکل را بررسی کنید.

  1. انتخاب قاب تابلو فرش (در صورت تمایل)

در صورتی که قصد دارید تابلو فرش ماشینی را با قاب و به صورت آماده خریداری کنید می توانید از بین طرح های متفاوت قاب که در سایت به نمایش درآمده انتخاب کنید. برای انتخاب قاب باید فاکتورهایی مثل ساده یا پرکار بودن قاب و هماهنگی آن با دکوراسیون خانه را درنظر بگیرید. قیمت قاب ها متفاوت است و جنس مختلفی دارند. در نظر گرفتن طرح تابلو فرش برای خرید قاب می تواند کمک کند انتخاب بهتری داشته باشید. مثلا برای تابلو فرشی با طرح مدرن خرید قاب گلدار گزینه مناسبی نیست؛ شاید بهتر باشد قابی ساده تر خریداری کنید.

  1. سفارش تابلو فرش چهره

فرشخونه می تواند تابلو فرشی کاملا اختصاصی برای شما تولید کند. شما می توانید طرح اختصاصی خودتان را به فرشخونه ارسال کنید تا برایتان به صورت تابلو فرش ماشینی تولید کنیم. تصویر ارسالی شما می تواند هر موضوعی داشته باشد؛ عکس چهره خودتان، منظره ای که عکاسی کرده اید یا اثر هنری که خودتان نقاشی کرده اید و یا هر طرحی که روی اینترنت دیده اید و دوست داشتید ان را به تابلو فرش تبدیل کنید.

منبع: خرید اینترنتی تابلو فرش (https://farshkhooneh.com)

خروج از نسخه موبایل