جدیدترین مدل فرش اتاق کودک با بهترین قیمت خرید از فرشخونه

جدیدترین مدل فرش اتاق کودک با بهترین قیمت خرید از فرشخونه: انتخاب طرح هنگام خرید فرش اتاق کودک به دلیل تنوع بالای محصولات چالش برانگیز است و از آن جا که فرش محصولی است که معمولا دیر به دیر تعویض می شود و قیمت بالایی دارد اشتباه در انتخاب طرح می تواند هزینه بر باشد. در ادامه مدل های فرش کودک و نوجوان را بررسی می کنیم تا بتوانید با شناخت محصولات مناسب ترین فرش را برای اتاق فرزندتان از فرشخونه خرید کنید.

 

انواع مدل های فرش نوزاد

معمولا طرح های فرش نوزاد و سیسمونی بسیار ساده هستند و بیشتر از منحنی ها و شکل های بزرگ تشکیل شده اند. این طرح ها بسیار بامزه و دوست داشتنی هستند و رنگ های ملایم و بسیار آرامش بخشی دارند. به طور مثال فرش طرح فیل و خرگوش از محصولات زیبای این دسته هستند. برخی از طرح ها نیز مناسب تم دخترانه یا پسرانه اتاق کودک هستند و روی آنها نوشته شده boy یا girl و برای فرش سیسمونی مناسب هستند.

انواع مدل های فرش اتاق کودک برای خردسالان

طرح های فرش مناسب برای خردسالان بسیار متنوع هستند چون این گروه سنی کم کم شروع به شناخت محیط پیرامونشان می کنند و علاقمندی هایشان گسترده می شود.

از طرفی هم توانایی انتخاب دارند و به همین دلیل طرح های بسیار متنوعی برای آن ها تولید می شود تا سلایق گوناگون آن ها پاسخ داده شود.

فرش کودک طرح حیوانات از محبوب ترین و دوست داشتنی ترین طرح ها است و می توانید با طرح بسیاری از حیوانات خرید کنید. فرش طرح جغد، خرگوش، سگ، میمون، زرافه و حیوانات مزرعه از زیباترین و پرفروش ترین آن ها بوده اند.

در این سن کودکان به کارتون ها هم علاقه نشان می دهند در نتیجه شاید طرح های فرش کارتونی مثل فرش تام و جری، کیتی، باب اسفنجی و … را هم دوست داشته باشند. این طرح ها رنگ های شاد و زنده ای دارند که هم پر انرژی هستند و هم برای کودکان بسیار جذاب هستند. با مراجعه به سایت پینترست pinterest فرش کودک ایده های جذابی را می توانید با یکدیگر مورد مقایسه قرار بدهید.

انواع مدل های فرش اتاق نوجوان

نوجوانان طرح های متفاوتی نسبت به کودکان نیاز دارند. آن ها دوست دارند از دوران کودکی فاصله بگیرند اما در عین حال پر انرژی هستند به همین دلیل فرش اتاق نوجوان در عین حال که رنگ های جذابی دارد طرح های آرامش بخش و پر جزئیات تری دارد. البته نوجوانان می توانند فرش با طرح شخصیت ها یا صحنه های انیمیشن های مورد علاقه شان را هم خریداری کنند.

مدل های فرش کودک فانتزی

فرش کودک با طرح های مدرن و فانتزی هم طرفداران بسیاری دارند چون هم طرح های بامزه و زیبایی دارند و هم رنگ بندی خاص آن ها باعث می شوند دکوراسیون مدرن تری داشته باشید. فرش کودک فانتزی طرح های بسیار متنوعی دارد که می توانید برای اتاق نوزاد و کودک و هم برای نوجوان آن را خریداری کنید.

قیمت فرش اتاق کودک فرشخونه

قیمت فرش اتاق کودک فرشخونه به عوامل مختلفی از جمله سایز، نوع نخ، شانه و تراکم بستگی دارد.

نوع نخ: فرش کودک و نوجوان با الیاف مصنوعی تولید می شود از جمله اکریلیک، پلی اوژن و بی سی اف که هر کدام از این نخ ها کیفیت متفاوت و در نتیجه قیمت متنوعی هم دارند. در واقع نوع نخ بیشترین تاثیر را روی قیمت فرش کودک دارد.

شانه و تراکم: شانه و تراکم فرش کودک هم روی قیمت محصول تاثیر دارد. هر چه فرش شانه و تراکم بالاتری داشته باشد قیمت آن هم بالاتر می رود چون هم نخ نازک تر و گران تری دارد و هم تعداد گره های بیشتری در آن بافته شده است. کیفیت و لطافت فرش تراکم بالاتر هم بیشتر است.

سایز فرش کودک: همانطور که میدانید هر چه فرش بزرگ تری انتخاب کنید قیمت سفارش شما بالاتر خواهد رفت. فرش کودک را معمولا در سایزهای کوچک خریداری می کنند و قسمتی از اتاق را فرش می کنند. البته فرشخونه همه سایزهای محصولات را موجود کرده و شما می توانید هر سایزی را که نیاز داشتید از فرشخونه خریداری کنید.

خرید فرش اتاق کودک و نوجوان از فرشخونه

خرید فرش ماشینی کودک با بهترین کیفیت و قیمت را باید از فروشگاهی معتبر مثل فرشخونه انجام دهید تا هم محصولی مطمئن خریداری کنید و هم از پشتیبانی فروش و ضمانت کیفیت برخوردار شوید.

منبع: فرش کودک فرشخونه (https://farshkhooneh.com)

خروج از نسخه موبایل