انواع لباس پلیس راهنمایی و رانندگی

کیفیت بالای لباس پلیس بچگانه

یکی از مهمترین فاکتورهایی که ذهن خریداران عزیز ما رو برای تهیه این لباس ها مشغول می کنه، قیمت و از اون مهمتر کیفیت هست. لازم به ذکره که ازونجاییکه پوست کودکان حساسه و لباسی که تهیه می کنید، باید از نظر جنس و کیفیت، مقبول باشه، ما این تضمین رو میدیم که لباس پلیس نیروی انتظامی هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کنه و کاملا مناسب بدن حساس کودکان انتخاب شده.

شما می تونید با در نظر گرفتن هزینه و میزان استفاده کودکتون از لباس پلیس، مدل انتخابی خودتون رو از بین ده ها مدل دیگه که برای کودکان 2 تا 12 سال ترتیب داده شده، تهیه کنید. در نظر داشته باشید که بچه ها به خاطر شور و هیجان زیادی که موقع پوشیدن این لباس دارند، حتی دوس ندارن موقع خوابیدن این لباس رو از تنشون دربیارن و شما گاهی مجبورید چندین روز متمادی لباس را به کودکتون بپوشونید.

 پس در نتیجه هر چقدر که کیفیتش بالاتر باشه، مدت زمان بیشتری می تونید از اون استفاده کنید، چون لباس های بی کیفیت سریعا آسیب می بینن و پاره می شن و به علت علاقه بیش از حد کودک، شما را مجبور به خرید مدل مشابه دیگری می کنن. بنابراین حتما سعی کنید با کیفیت ترین لباس موجود رو تهیه کنید.

 

طرح مشابه نمونه واقعی لباس پلیس کودک

حتما موقع خرید لباس پلیس بچگانه توجه داشته باشید که مدل انتخابی شما مشابه نمونه واقعی باشه چرا که کودکان باهوش، تفاوت بین لباس پلیس نمونه واقعی و لباس های مشابه رو متوجه می شوند و ممکنه به هیچ وجه از لباسی که تهیه کردید استفاده نکنن.

در ضمن شما می تونید لوازم پلیس همراه لباس رو از محصولات دیگه موجود در سایت خرید کنید، کافیه روی این لینک کلیک کنید. در اینجا می خوام تاکید کنم که لباس و کلیه لوازم این لباس پلیس بچه گانه ایرانی، در ایران تولید شدن و تولید ملی هستن و شما با خرید این لباس، از تولید ملی حمایت می کنید و کارآفرینی رو در کشور خودمون تقویت می کنید نه در کشور چین!

قیمت لباس پلیس کودک

کاملا واضح و مبرهنه که قیمت یکی از فاکتورهای خیلی مهم برای والدین هست. فروشگاه اینترنتی کیدرول، لباس پلیس و لوازمش رو با قیمت خیلی مناسب در اختیار شما گذاشته. حتما موقع خرید، به قیمت کلیه فروشگاه ها توجه کنید تا با قیمت واقعی این محصول رو تهیه کنید.

این سوال خیلی از والدین هست که لباس پلیس راهنمایی و رانندگی بچه گانه رو از کجا بخرم؟ لازم به ذکره که فروشگاه اینترنتی کیدرول، تولید کننده و تامین کننده لباس پلیس کودکانه و در کوتاهترین زمان ممکن می تونه لباس رو به شما برسونه تا رضایت شما و کودک عزیز شما رو جلب کنه.

شما می تونید با تماس تلفنی و ارسال پیام در شبکه های اجتماعی، این لباس رو در تهران یک ساعته و در شهرهای دیگر 2 روزه تحویل بگیرید. ما این امکان را برای شما فراهم آوردیم تا بدون نیاز به صرف هزینه و موندن تو ترافیک، این لباس را درب منزلتون تحویل بگیرید و هزینه و زمان خودتون رو ذخیره کنید. بسته ها با پیک موتوری برای شما ارسال می شن و یک الی دو ساعته در تهران و دو روز کاری در شهرهای دیگه به شما تحویل داده میشن.

راستی، فروشگاه اینترنتی کیدرول نماد اعتماد داره، با اطمینان کامل خرید کنید:

خرید لباس پلیس کودکان در مدل های متنوع

شما با خرید از فروشگاه اینترنتی میلی جون، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. چرا که می تونید، از جمله لباس پلیس بچه گانه راهنمایی و رانندگی، لباس پلیس نیروی انتظامی، لباس پلیس یگان ویژه (لباس پلیس نوپو بچه گانه)، لباس ارتشی، لباس پلیس کامپیوتری، روپوش همیار پلیس، جلیقه پلیسی با 3 طرح مختلف، کلاه پلیس بچه گانه و صدها مدل دیگه رو در فروشگاه اینترنتی کیدرول مشاهده، انتخاب و اقدام به خرید کنید.

راهنمای انتخاب سایز لباس پلیس بچگانه

جهت انتخاب سایز مناسب، در ابتدا سایز کودک خود را با راهنمای سایز زیر مطابقت دهید و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید. راهنمای سایز شامل دو بخش لباس های بلوز و شلوار و لباس های سرهمی می باشد، خواهشمندست به مدل لباس توجه فرمایید و بر اساس آن سایز مناسب کودک دلبندتان را انتخاب نمایید.

 عملکرد یک پلیس یا نیروی نظامی تا حدود زیادی به تجهیزات استفاده شده توسط او بستگی دارد و به همین دلیل لوازم جانبی پلیس از اهمیت ویژه‌ای برای آن ها برخوردار است. رفتارهای انسانی و عکس العمل نسبت به شرایط مختلف از ویژگی‌های ذاتی هر کدام از نیروهای پلیس است و به نوعی منحصر به فرد به شمار می‌رود. اما چیزی که عموماً در همه آن ها مشابه است و باعث می‌شود که برای آن ها دستورالعمل سازمانی صادر شود، لوازم جانبی پلیس است، که استفاده از آن ها نیاز به شرایط قانونی خاص دارد.

بستن جلیقه پلیسی یا نقاب پلیسی در مکان‌های عمومی نیاز به دستورالعمل‌های خاص خود دارد، پس خرید تجهیزات پلیسی و کیفیت آن ها برای نهادهای نظامی اهمیت ویژه‌ای دارند. ما در این مطلب سعی می‌کنیم که چند نکته استاندارد به عنوان راهنمای خرید آن ها معرفی کنیم.

استاندارد لوازم جانبی پلیس

اولین موردی که به هنگام خرید لوازم جانبی پلیس مانند باید رعایت شود، بحث استاندارد بودن آن با توجه به قوانین ملی و بین المللی است. همه ما می‌دانیم که پلیس به دسته‌های مختلفی تقسیم بندی می‌شود، که هر کدام از آن ها وظایف خاصی را بر عهده دارند و با طیف خاصی از افراد جامعه در ارتباط هستند. بنابراین نمی‌توانم بدون رعایت نکات استاندارد از لوازم جانبی خود استفاده کنند.

هر دسته‌ای از نیروهای نظامی دارای لباس‌های متحدالشکل، لوازمی استاندارد و مطابق با عملکرد، لباس هایی با رنگ های متناسب با وظیفه و همچنین برنامه‌های آموزشی متناسب با آن هستند. پس اگر فردی یا یک سازمان قصد خرید لوازم جانبی پلیس را داشته باشد، در وهله اول:

پس اگر یک نیروی نظامی در بخش فضای مجازی و پلیس فتا عمل می‌کند، طبیعتاً نیازی به ابزارهایی مانند باتوم یا چراغ قوه پلیسی ندارد و بیشتر باید به سراغ تجهیزاتی برود که در حوزه نظامی تعریف شده برای آن باشد.

تجهیزات پلیس

یک نیروی پلیس شرایط مختلفی را تجربه می‌کند و با افرادی از اقشار مختلف در ارتباط است. حتی ممکن است این نیروها برای دفع یک شورش یا یک مسئله سیاسی به کار گرفته شوند. بنابراین قرار گرفتن نیروهای پلیسی در معرض تهدیدات جانی و مالی یک امر طبیعی است، فقط مسئله مهم‌تر این است که لوازم جانبی پلیس به عنوان یکی از عوامل دافع این حوادث به کار گرفته شود. به عنوان مثال، جلیقه پلیسی یا نقاب پلیسی به منظور جلوگیری از صدمه دیدن اعضای مختلف بدن استفاده می‌شود. زانوبند و آرنج بند نظامی به نوعی یک سیستم پشتیبان و حامی برای قسمت‌های حساس بدن فرد هستند.

با این تفاسیر، می‌توان نتیجه گرفت که انتخاب و خرید لوازم جانبی پلیس تا حدود زیادی با مسئله جان و سلامتی آن ها گره خورده است. این بدین معنی است که توجه به جنس و کیفیت هر کدام از این لوازم باعث می‌شود که نیروی استفاده‌کننده از آن تا حدود زیادی نسبت به آن ها اطمینان داشته باشد و وظیفه خود را بدون هیچ ترسی انجام دهد.

لوازم جانبی پلیس نباید صدمه زننده باشند

مسئله مهم دیگری که در رابطه با خرید لوازم جانبی پلیس وجود دارد این است که این لوازم بیشتر به عنوان حافظ نیروی پلیسی و به عنوان دافع نیروهای مهاجم هستند. اسلحه‌های مختلف برای شرایط بحرانی به کار گرفته می‌شوند و نقش آن ها و همچنین دستورالعمل استفاده از آن ها در قانون و در اصول اولیه نیروهای نظامی آورده شده است. اما این دستورالعمل‌ها در رابطه با لوازم جانبی پلیسی کاربرد ندارند و در حقیقت در دو دسته مجزا قرار می‌گیرند.

یک پلیس هیچ وقت از باتوم برای صدمه زدن به طرف مقابل استفاده نمی‌کند، حتی اگر این باتوم ها به صورت باتوم برقی باشند، لازم است که ولتاژ آن ها تحت کنترل بوده و بیشتر به صورت یک شک موقتی باشند. انتظار ما از لوازم جانبی پلیس به صورتی است که نباید برای شخص مقابل کشنده یا صدمه زننده باشد. خرید و فروش چنین لوازمی در بازار عادی ممنوع است و باعث ترویج جرم و جنایت در سطح جامعه می‌شود، به همین دلیل می‌بینید که کلیه وسایل نظامی عرضه شده در فروشگاه ایمن ترافیک کالا نیز به صورت استاندارد و مطابق با دستورالعمل تیم‌های نظامی هستند.

طول عمر و استحکام بالا

تعویض لوازم نظامی به ندرت صورت می‌گیرد، از طرفی استفاده از آن ها بسیار زیاد است و احتمال مواجهه با شرایط مختلف و خطرناک در آن ها وجود دارد. با یک مثال ساده مانند شورش‌های خیابانی، به راحتی می‌توانید درک کنید که جلیقه‌های پلیسی یا نقاب پلیسی تا چه اندازه تحت فشار و کشش قرار می‌گیرند. مواد استفاده شده در این تجهیزات با توجه به نوع عملکرد آن ها انتخاب می‌شود. پس لازم است که آزمایشات و بررسی‌های مختلف بر روی این تجهیزات صورت گیرد تا از کیفیت آن برای کار در شرایط مختلف اطمینان حاصل شود.

وقتی که از لفظ باتوم نشکن استفاده می‌شود، یعنی در این باتوم از موادی استفاده شده که در برابر ضربه مقاوم است. پس اگر قصد خرید لوازم جانبی پلیس را دارید، حتماً به مسئله طول عمر و استحکام بالای آن ها در شرایط مختلف توجه کنید.

معرفی برخی از لوازم جانبی پلیس

با توجه به موارد نکاتی که در رابطه با لوازم جانبی پلیس گفته شد، بد نیست به معرفی برخی از آن ها بپردازیم و نشان دهیم که هر کدام از آن ها به چه صورتی می‌توانند به عملکرد یک پلیس کمک کنند.

وسایل پلیس نوپو

نیروی ویژه پاسدار ولایت زیر مجموعه نیروی انتظامی است و توسط نیروی زمینی ارتش برای عملیات هایی مانند رهایی گروگان، خنثی نمودن عملیات های تروریستی و جلوگیری از شورش های شهری آموزش داده می‌شود. همانطور که گفتیم کار نیروی نوپو بسیار حساس است و با اوباش و خلافکاران مسلح به سلاح سرد و گرم و افرادی که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند مقابله می‌نمایند. از این رو داشتن تجهیزات ایمنی برای این نیروی حافظ امنیت بسیار ضروری است. وسایل پلیس یگان ویژه شامل لباس سوسکی یگان ویژه، جلیقه پلیسی، دستکش پلیسی، باتوم پلیس، کمربند تجهیزات پلیس، ماسک نوپو، چراغ قوه پلیس و … می‌شود.

با داشتن این تجهیزات پلیس نوپو می تواند به عنوان یک نیروی امنیتی کار خود را به درستی انجام دهد و حافظ جان خود و مردم باشد. برای تهیه هر یک از لوازم پلیسی می توانید از فروشگاه تجهیزات نظامی اقدام نموده و بهترین ها را برای پرسنل خود انتخاب نمایید. خرید تجهیزات پلیسی از آنجایی پر اهمیت است که پلیس حافظ جان مردم است و باید به کمک تجهیزاتش احساس امنیت نماید.

لباس پلیس نوپو

لباس پلیس نوپو را می توان یکی از اصلی ترین وسایل پلیس نوپو دانست. زیرا با پوشیدن لباس مخصوص پلیس نوپو از تمام بدن خود در برابر ضربه و اصابت گلوله حفاظت می‌کند. این لباس شامل قسمت های مختلفی است و هر کدام از قسمت ها دارای وظیفه خاصی می باشند و از مهمترین لباس های پلیس نوپو لباس سوسکی پلیس است.

این لباس سر شانه ها و کتف، آرنج و ساق دست، مچ دست، قسمت جلویی سینه و شکم، پشت و کمر، ران پا، زانو و ساق پا را از برخورد با ضربات و همچنین اصابت گلوله محافظت می‌کند. این لباس از مواد اولیه بسیار مقاومی ساخته شده است و بیشتر قسمت های آن ضد گلوله می‌باشد. لباس دیگری که یک پلیس نوپو باید در شرایط حاد به تن کند جلیقه تجهیزات پلیس و یا کمربند تجهیزات پلیس است. پلیس برای جلوگیری از به خطر افتادن امنیت جامعه نیاز دارد وسایل پلیس به همراه داشته باشد. این وسایل شامل باتوم پلیس، چراغ قوه پلیس، اسلحه و فشنگ  و…. می‌شود.

با پوشیدن جلیقه پلیسی می‌تواند تجهیزات خود را در آن قرار دهد و در زمان مورد نیاز بلافاصله به آنها درسترسی داشته باشد. دستکش پلیس نیز از دیگر تجهیزات ایمنی پلیسی است که باید همیشه به همراه پلیس نوپو باشد.

جلیقه پلیسی

جلیقه پلیسی یکی از ابزارهایی است که استفاده از آن ها تحت شرایط خاصی انجام می‌گیرد. در واقع جلیقه‌ها را می‌توان به دو دسته معمولی و ضد گلوله تقسیم بندی کرد. جلیقه‌های معمولی دارای بخش‌های مختلفی برای نگه داشتن وسایل پلیسی و نظامی هستند، بنابراین فرد می‌تواند بدون داشتن نگرانی در رابطه با نگهداشتن وسایل، به عملیات خود بپردازد.

دسته دوم جلیقه‌های ضدگلوله هستند که نسبت به نوع اول از وزن سنگین‌تری برخوردارند و نسبت به عبور گلوله از خود مقاوم هستند. این جلیقه‌ها بیشتر در عملیات‌ها و کارهای نظامی سخت استفاده می‌شوند. لباس سوسکی نوپو، جلیقه تجهیزات پلیس توری ضد برش، جلیقه حمل تجهیزات نظامی و جلیقه خبرنگاری مشکی از این گروه هستند. جلیقه ضد گلوله از مهمترین وسایل نوپو است که با وجود وزن سنگین آن، پلیس باید آن را همیشه به تن داشته باشد. با توجه به اهمیت این لوازم پلیسی خرید جلیقه نظامی ضد گلوله از وظایف مهم مسئولین پلیس انتظامی می‌باشد.

دستکش پلیسی

دستکش پلیسی برای نگه داشتن بهتر ادوات نظامی و همچنین محافظت از دست در برابر حرارت و ضربه و مواد شیمیایی به کار گرفته می‌شود. این دستکش‌ها ممکن است از جنس پلاستیک یا از جنس چرم باشند و طراحی آن ها برای هر عملیات یا هر نوع نیروی نظامی متفاوت است.

نقاب پلیسی

نقاب پلیسی ابزاری است که برای پوشاندن صورت و محافظت از آن در برابر ضربه و مواد آسیب زننده به کار گرفته می‌شود. این نقاب‌ها معمولاً از جنس پلاستیک خشک ساخته شده و استحکام خوبی در برابر ضربه دارند. ماسک فیس نظامی و نقاب استتار پیکسلی در این دسته هستند.

ماسک پلیس نوپو به دو دسته کلی تقسیم می‌شود. ماسکی که از پارچه دوخته شده است و فقط برای جلوگیری از شناخت پلیس استفاده می شود. این افراد باید از نظر هویت خود را مخفی نگه دارند زیرا در صورت شناخت شدن از طرف مجرمین ممکن است جانشان به خطر بیافتد. این لوازم نظامی را با نام ماسک فیس پلیس نیز می‌شناسیم.

در صورتی که از طرف شورشگران و یا خود پلیس اجبار به استفاده از گاز اشک آور باشد پلیس نوپو باید از ماسک های فیلتر دار استفاده نماید. این تجهیزات باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد تا پلیس بتواند در میان دود و گاز اشک آور مسئولیت خود را به درستی انجام دهد. انواع ماسک ایمنی را می‌توانید از سایت ایمن ترافیک تهیه کنید. در این فروشگاه با خرید ماسک فیس نظامی و خرید ماسک نوپو می‌توانید از بهترین کیفیت آن بهره مند شوید.

 کمربند پلیس

کمربند فانسقه نظامی پیکسلی خاکی، کمربند تجهیزات نظامی هفت قلمی، جیب خشاب مرزبانی، فانسقه نظامی بایگانی، فانسقه نظامی چرمی با قفل دو زمانه، کمربند نظامی رایزر و کمربند رایزر آمریکایی در این دسته قرار می‌گیرند. کمربندهای پلیسی به عنوان یکی از لوازم جانبی پلیس در نگه داشتن لباس‌ها و همچنین استفاده به عنوان ابزار نگهداری تجهیزات نظامی کاربرد دارند.

 اما مهمترین انواع کمربند که بیشتر در بین نظامیان ایرانی طرفدار دارد کمربند نظامی رایزر است. کمربند نظامی رایزر به شکلی بافته شده است که از استحکام زیادی برخوردار است. پلیس در زمان اضطرار می‌تواند از این کمربند به عنوان تسمه نیز استفاده کند.

خروج از نسخه موبایل