تولد لباس السا را از کجا بخریم

کیفیت لباس فروزن

قیمت لباس دختر کفشدوزکی: مهمترین فاکتوری که ذهن خریداران عزیز را برای تهیه این لباس ها مشغول می کند، قیمت و البته کیفیت است. لازم به ذکر است که لباس ملکه یخی السا در فروشگاه اینترنتی کیدرول در دو مدل و کیفیت ایرانی و خارجی عرضه می شود. شما می توانید با در نظر گرفتن هزینه و میزان استفاده لباس السا توسط کودکتان، مدل انتخابی خود را تهیه نمایید. در نظر داشته باشید که کودکان به علت شور و هیجان زیادی که در هنگام پوشیدن این لباس دارند، تمایلی به عوض کردن آن حتی در هنگام خوابیدن ندارند و شما گاهی لازمست که به مدت چندین روز متمادی لباس را به کودک بپوشانید، پس در نتیجه هر چقدر که کیفیت این لباس بالاتر باشد، به مدت بیشتری می توانید از آن استفاده نمایید، چرا که لباس های بی کیفیت به سرعت آسیب می بینند و پاره می شوند و به علت علاقه کودک، شما را مجبور به خرید مدل مشابه دیگری می کنند. بنابراین حتی الامکان سعی نمایید که با کیفیت ترین لباس موجود را تهیه نمایید.

طرح مشابه نمونه واقعی لباس فروزن

خرید لباس گربه سیاه: حتما در هنگام خرید لباس السا کودک توجه داشته باشید که مدل انتخابی شما مشابه نمونه واقعی باشد چرا که کودکان باهوش، تفاوت میان لباس فروزن نمونه واقعی و لباس های مشابه را متوجه می شوند و ممکن است به هیچ وجه از لباسی که تهیه کرده اید استفاده ننمایند.

لباس السا با گیس السا، تل السا، تاج السا و عصای السا

لباس زنبور ملکه: شما با خرید لباس السا از فروشگاه اینترنتی کیدرول، تمامی لوازم کامل این شخصیت جذاب کارتونی را نیز می توانید دریافت می کنید. پک لباس السا شامل 4 تکه می باشد، این موارد شامل پیراهن با شنل بلند، تل السا، گیس السا و تاج السا می باشد. شما می توانید از طریق محصول دیگری که به عنوان لوازم السا در فروشگاه اینترنتی کیدرول آماده فروش است، اقدام به خرید لوازم السا نمایید تا کودکان پس از خرید این پیراهن ذهن خود را درگیر خرید لوازم جداگانه و با قیمت های بالا از فروشگاه های دیگر ننمایند و رضایت کامل آنها با عرضه کلیه وسایل به همراه پیراهن السا جلب شود.

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، قیمت یکی از فاکتورهای خیلی مهم برای والدینی ست که می خواهند لباس السا برای کودکان خود تهیه نمایند. حتما در هنگام خرید از فروشگاه هایی که اقدام به فروش لباس السا نموده اند، به قیمت کلیه فروشگاه ها توجه نمایید تا با قیمت واقعی این محصول را تهیه نمایید.

این سوال برای بسیاری از والدین بوجود می آید، لباس السا را از کجا بخریم؟ لازم به ذکرست که فروشگاه اینترنتی کیدرول، تولید کننده و تامین کننده لباس های شخصیت های کارتونی و مشاغل برای کودکان می باشد و در کوتاهترین زمان ممکن می تواند پیراهن السا را به شما برساند تا رضایت شما و کودک شما را جلب نماید.

خرید اینترنتی لباس السا

شما می توانید با تماس تلفنی و ارسال پیام در شبکه های اجتماعی، این لباس را در تهران یک ساعته و در شهرهای دیگر 1 روزه تحویل بگیرید. ما این امکان را برای شما فراهم آورده ایم تا بدون نیاز به صرف هزینه و ماندن در ترافیک، این لباس را درب منزل تحویل بگیرید و هزینه و زمان خود را سیو نمایید. بسته ها در تهران با استفاده از پیک برای شما ارسال می شوند و یک الی دو ساعته به شما تحویل داده می شوند.

خرید لباس السا در مدل های متنوع

شما با خرید از فروشگاه اینترنتی کیدرول، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. چرا که می توانید مدل های مختلف لباس فروزن را انتخاب و اقدام به خرید نمایید

شامل پیراهن شنل دار السا، تاج السا، گیس السا و عصای السا + هدیه تاج السا

لباس السا مدل ایرانی، برای دختر بچه های 3 تا 5 سال (سایز مدیوم) و 5 تا 8 سال (سایز لارج) تهیه شده است.

این مدل لباس السا در ایران طراحی و تولید شده و شما با خرید اون از تولیدات ایرانی حمایت می کنید. برای انتخاب لباس السا حتما نگاهی به راهنمای سایز که در قسمت پایین قرار داده شده بیندازید.

فروشگاه اینترنتی کیدرول پیشنهادات فوق العاده ای برای کودکان و البته والدینشون داره. خیلی از والدین به علت علاقه زیاد به کودکشون، از تم شخصیت های محبوب کودکشون مثل السا استفاده می کنن و طبیعتا یا دوس دارن کودک پیراهن زیبای السا رو در تولد تن کنه یا اینکه هدیه تولد بهش پیراهن السا هدیه بدن.

شخصیت السا همیشه محبوب بچه ها بوده و هست.

یکی از دلایل جذاب بودن و دوست داشتنی بودن این شخصیت، زیبایی فوق العاده اون هست و البته قلب مهربونش، موهای زیباش بسیار اون رو جذاب کرده، پیراهن بلند و ظریفش و چشمهای آبی این شخصیت محبوب نظر همه رو به خودش جلب کرده.

السا خواهری داره که همیشه اون رو حمایت می کنه و عاشقشه. متکی بودن به خواهرش آنا، و بعد یاد گرفتن برای متکی بودن به خودش، برای همه انسان ها الهام بخش بوده. اون برای پشتیبانی و حمایت از آنا هر کاری می کنه حتی اگه به قیمت از دست رفتن جون خودش باشه. این موضوعی هست که هر کسی میتونه ازش درس بگیره.

السا الگوی خوبی برای کودکان هست چون که همیشه به دنبال جواب سوالهاش میره و در پیدا کردن اونها خودش رو باور داره و به خودش اعتماد داره و همیشه وقتی مشکلش رو حل می کنه، با قدرت بیشتر برای حل مشکلات بعدیش قدم برمیداره.

السا همینطور به خاطر قدرت های جادویی و پیراهن زیباش طرفداران بسیاری رو به خودش جذب کرده. السا همیشه سعی کرده از اشتباهاتش درس بگیره و این به کودکان چیزهای زیادی رو یاد میده.

کارتون السا هم از نظر موسیقی و هم از لحاظ داستان، همه رو شیفته ی خودش کرده. فروزن اولین فیلم در دیزنی هست که به دختران یاد میده که اونها همیشه برای زنده موندن به مردها نیاز ندارن. بلکه خواهران هم سرمایه های بزرگی برای همدیگه هستن.

کارتون فروزن بیش از 18 میلیون پخش تلویزیونی در 2014 داشته و یکی از پرفروش ترین فیلم های ایالات متحده به شمار میره. در ژانویه 2015 فروزن رکورد پرفروشترین فیلم به صورت سی دی رو در ایالات متحده رو میزنه.

لباس السا را از کجا بخریم در اصفهان

لباس شخصیت جذاب و دوست داشتنی السا رو به راحتی می تونید از فروشگاه اینترنتی کیدرول سفارش بذارید و یکی دوساعته در تهران و دو سه روزه در شهرستان ها تحویل بگیرید. برای مشاهده کلیه مدل های .

فروشگاه اینترنتی کیدرول تامین کننده و تولید کننده لباس ها و لوازم شخصیت های کارتونی و مشاغل کودکان، دارای نماد اعتماد الکترونیک هست تا شما براحتی و بدون هیچ نگرانی از اینکه چطوری اعتماد کنم؟ بسته م به دستم میرسه؟ و سر و کله زدن با پیگیری از پلیس فتا برای پس گرفتن پول از سایتهای بدون نماد اعتماد الکترونیک، خریدتون رو انجام بدید و چون میدونیم که احتمالا این لباس رو به عنوان هدیه تولد دارید تهیه می کنید، در سریعترین زمان ممکن تحویل بگیرید و دل کودکتون رو شاد کنید. به همین راحتی، به همین خوشمزگی

 

خروج از نسخه موبایل