رسانه عمومی

یوسفی: افزایش ۱۵۰ درصدی قیمت پروازها توجیهی ندارد

یکی از اعضای شورای شهر مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: “درست است که هواپیماها به دلیل تحریم ها و تکامل تاج از شرایط سختی عبور می کنند ، اما پشتیبانی از آنها بر عهده دولت و دولت است و که فقط توسط ثروتمندان قابل توجیه نیست. ”شرکت های هواپیمایی می توانند هزینه ها را افزایش دهند تا بخش عمده ای از جامعه را در اختیار بگیرند.

مجتبی یوسفی در گفت وگو با سلام دکتر ، با اشاره به لزوم برخورد با تعرفه های بالای شرکت های هواپیمایی اظهار داشت: یکی از مهمترین دغدغه های مردم این روزها تعرفه های بی نهایت است که هر از چند گاهی در چندین مکان رخ می دهد. متأسفانه این روزها شاهد افزایش 150 درصدی ارزش بلیط هواپیما در روزهایی هستیم که حتی سفر پستی نداریم و این افزایش قیمت در تقاضای واقعی کاملاً امکان پذیر است.

وی افزود: “به دلیل عدم نظارت در وزارت راه و شهرسازی و هوای ملی ، این عمل مشاهده شده است و ما در جلسات متعددی در شورای شهر این بیانیه را دنبال کرده و تأکید کرده ایم که شرکت های هواپیمایی حق افزایش هزینه ها “با این حال ، به دلیل وضعیت فعلی ، فقط 10٪ افزایش هزینه ها بر اساس قیمت پایه برج 3 مجاز است. اما این روزها شاهد افزایش 150٪ در هزینه ها هستیم ، و توجیه مردان این است که بیرون

نماینده مردم اهواز در قوه مقننه گفت: قوه مقننه این روزها درگیر روند بودجه است اما البته ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. درست است که شرکت های هواپیمایی به دلیل تحریم ها و گسترش کرونا ، دوران سختی را می گذرانند ، اما پشتیبانی از آنها به عهده دولت و دولت است. با روشن ساختن اینکه فقط افراد ثروتمند در هواپیما هستند ، نمی توان سهام را جمع کرد و بخش عمده ای از جامعه را گرفت.

وی افزود: بیشتر افراد برای سفرهای کاری یا درمانی مجبور به استفاده از هواپیما هستند و اگر چهار خانواده قصد استفاده از هواپیما را داشته باشند به دلیل افزایش هزینه ها هزینه بالاتری را پرداخت می کنند. نگرانی ما این است که هزینه ها در فصول اوج بیش از حد زیاد می شود. من در این مورد از وزیر راه و شهرسازی س askedال کرده ام و البته ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد. متأسفانه ، به دلیل سو mis مدیریت دولت ، ساده ترین راه اغلب افزایش هزینه ها و نفوذ در مردم است که برخی از کارگران انتخاب می کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید