رسانه عمومی

پیکر خبرنگار و فرهنگی کهگیلویه و بویراحمدی در یاسوج تشییع و به خاک سپرده شد

سلام دکتر/ کهگیلویه و بویراحمد مراسم تشییع پیکر خبرنگار و معاون سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد بر اثر سکته قلبی در مشهد مقدس با حضور گسترده اهالی، مسئولان کشوری و محلی، فرهنگیان، خبرنگاران و محلی برگزار شد. کارمند رادیو و رسانه در گورستان روستای بزرگنگ. ایلو یاسوج به دنیا آمد.

به گزارش سلام دکتر، پیکر خبرنگار، فرهنگی، بسیجی و معاون پرورشی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد زنده یاد سیدحمدالله خواهش نیک در روز ساندی از مقابل پردیس دانشگاه آزاد در روستای سرابتاوه مورد استقبال قرار گرفت. جمعه 21 آذر 93. مراسم وداع در اداره کل آموزش و پرورش و صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و سپس پس از اقامه نماز میت به امامت در قبرستان روستای بزرنگ شهرستان بویراحمد برگزار شد. مقام معظم رهبری در کهگیلویه و بویراحمد و امام جیمو یاسوج. ، فردا بر دستان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی جوامع محلی تشییع شد.

«علی صابر ماهانی» رئیس سازمان بسیج فرهنگیان در این مراسم گفت: داستان زندگی سید حمدالله نمونه خوبی از بسیج معلمان و مدرسه شهید سلیمانی است.

وی با اشاره به نگرش، رفتار و رفتار این فرهنگ و رسانه افزود: برای مردم کهگیلویه و بویراحمد آرزو می کنم فرزندی چون سید حمدالله تربیت و تحویل جامعه شود. شادروان خواهش نیک مجری برنامه های افتتاحیه و اختتامیه همایشی چند روزه در مشهد مقدس بود که این مقدمات را با قدرت انجام داد.

صابر ماهانی گفت: وی آخرین زیارت خود را به حرم امام رضا (ع) انجام داد و با عنایت خداوند پس از حلقه زدن به این منطقه اطراف معبد اعزام شد.

سوال نیک یک افسر نظامی است

هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن تشریح صفات مثبت و فراوان این معلم نامی گفت:.

وی فردی مؤمن و مخلص است و کارهای خوبی انجام داده است که با این موضوع جور در نمی آید، افزود: بخشدار کهگیلویه بویراحمد. مدرسه آموزش بده

رئوف مدیرکل صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: سید حمدالله سال ها در عرصه آموزشی، فرهنگی و رسانه ای برای خدمت به انقلاب اسلامی و مردم شریف کهگیلویه و بویرا نگذاشت. -منطقه احمد.

لازم به ذکر است نماینده ولی فقیه در حوزه انتخابیه کهگیلویه و بویراحمد شاپور محمدزاده رئیس تیم ملی آموزش و پرورش و علی صابر ماهانی رئیس شورای فرهنگی کشور رئیس کمیته پیروزی ها استان و نماینده سابق. گچساران و باشت و نمایندگان سابق کهگیلویه، بهمئی چرام و لنده و بویراحمد و دنا و دیگر چهره ها میهمانان کشور و اطراف هستند.

گفتنی است، سید حمدالله خواهش نیک روزنامه نگار و معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد پس از سال ها خدمت در این شهر مقدس در روز پنجشنبه 18 آذر 1400 در سن 50 سالگی دار فانی را وداع گفت. مشهد به دلیل وضعیت یک فوتی.

سید حمدالله خواهش نیک رئیس سابق برنامه آموزشی محلی و خبرنگار منتخب صدا و سیما است. وی یکی از خبرنگاران مطرح استان کهگیلویه و بویراحمد بود که در پنجم شهریور 1360 در منطقه سادات امامزاده علی به دنیا آمد. وی دارای سه فرزند به نام های سیدعلی، سید عرفان و سید احسان است.

«از کودکی به روزنامه نگاری و داستان نویسی علاقه داشتم و در دوره راهنمایی، دبیرستان، تربیت معلم، مسابقات هنری، مسابقات، دوره ابتدایی در سادات امامزاده علی و سرفاریاب، راهنمایی در سرفاریاب و دبیرستان شرکت کرده ام. مدرسه شهید بهشتی دهدشت من ریاضی و فیزیک خواندم.

پس از آن به عنوان معلم در شیراز مشغول به کار شدم و در استان های چاروسا، دهدشت و یاسوج به عنوان دبیر مشغول به کار شدم و در سال 1358 در منطقه زاگرس و در سال 1358 در خبرگزاری ایرنا مشغول به کار شدم. به صدا و سیما بپیوندید.

پایان گزارش . .

دیدگاهتان را بنویسید