رسانه عمومیکسب و کار سلامتی

پمپ کارواش خانگی کارچر

پمپ کارواش خانگی یکی از انواع پمپ های کارواش است که برای مصارف خانگی مانند کارواش، پارکینگ، تراس، کف، نما، راه پله و سایر قسمت های ساختمان در نظر گرفته شده است.

در این پمپ کارواش، جریان آب با عمل پمپ آب تقویت شده و با جریان و شدت آب، شستشو و لکه برداری به راحتی انجام می شود.

قدرت پمپ کارواش در منزل

به طور کلی قدرت پمپ شستشوی خانه 100-200 بار است. این مقدار قدرت و توانایی برای شستشوی سطوح مختلف و برای مصارف غیر صنعتی کافی است.

تولید کنندگان انواع مختلفی از پمپ های کارواش خانگی را ارائه می دهند که دارای قدرت های متفاوتی نسبت به یکدیگر هستند.

انواع شیر کارواش خانگی

این پمپ بسته به اندازه به سه نوع تقسیم می شود. هر دانش آموز انرژی و نقاط قوت منحصر به فردی دارد و برنامه خاص خود را دارد.

پمپ کارواش خانگی کوچک

این نوع پمپ از نظر اندازه کوچک و دارای ظرفیت 100 بار می باشد. از این پمپ کارواش می توان برای شستشوی خودرو، دوچرخه، موتور سیکلت، باغ، پارکینگ و … استفاده کرد.

پمپ ماشین لباسشویی خانگی سایز متوسط

این پمپ کارواش خانگی دارای فشار 130 بار بوده و برای شستشوی سطوح بزرگتر مناسب می باشد.

معمولاً در یک خانه متوسط ​​از کارواش برای نظافت و شستشوی دیوارها، نرده ها، پله ها و نماها استفاده می شود.

پمپ کارواش خانگی بزرگ

این نوع پمپ قابل استفاده در صنعت دارای فشار آب 160 بار می باشد. این وسیله نقلیه به دلیل قدرت زیاد خود برای شستشوی فضاها و سطوح بزرگی که نیاز به رنگ آمیزی و بزرگنمایی دارند ایده آل است.

استفاده از پمپ برای شستشو در منزل

این پمپ یکی از جدیدترین ماشین های لباسشویی و وسیله ای به حساب می آید که کاربردهای فراوان آن باعث شده افراد زیادی از آن استفاده کنند. برخی از برنامه های کاربردی برتر کارواش خانگی عبارتند از:

شستشوی انواع وسایل نقلیه مانند اتومبیل، موتور سیکلت و دوچرخه

نظافت وسایل منزل مانند میز و صندلی

شستشوی سطوح مختلف مانند نرده ها، پارکینگ ها، پشت بام ها، انبارها و …

ابزار شستشو و تمیز کردن و پوسته کردن آنها

شستشوی قسمت های مختلف ساختمان مانند راهروها، پله ها، در و پنجره ها، دیوارها، کناره ها و غیره.

شستن استخر

مزایای پمپ کارواش خانگی

مزیت اصلی این نوع پمپ صرفه جویی در مصرف آب است. میزان هدر رفت آب در روش های شستشوی قدیمی زیاد بود، اما با این سیستم پمپ و تکنولوژی جدید و بهبود یافته، تا حد زیادی کاهش یافته است.

علاوه بر مصرف بهینه آب، مزایای دیگر شست و شوی خودرو در منزل عبارتند از:

آسان برای استفاده و بدون نیاز به تخصص

تمیز کردن، تمیز کردن و حذف انواع کثیفی از سطوح مختلف آسان است

سرعت شستشو را افزایش دهید

زمان تمیز کردن را کاهش دهید

افزایش کیفیت شستشو

قسمت های در دسترس را بشویید و تمیز کنید

معایب پمپ های کارواش خانگی

شاید بزرگترین عیب پمپ کارواش خانگی این باشد که این نوع کارواش برای استفاده مداوم یا مصارف صنعتی سنگین طراحی نشده است. بنابراین نمی توان از این دستگاه انتظار قدرت زیادی داشت و باید با پلان های دیگر از آن استفاده کرد.

قیمت پمپ کارواش خانگی

قیمت پمپ شستشوی منزل توسط عوامل زیادی تعیین می شود. یکی از مهم ترین عواملی که بر قیمت پمپ شستشوی خانگی تاثیر می گذارد، نوع کارواش، قدرت، نوع موتور، کیفیت قطعات و اجزای سازنده، نوع نازل و برند سازنده می باشد.

تولیدکنندگان مختلف کارواش های خانگی را ارائه می دهند و انواع مختلفی از این نوع کارواش در بازار موجود است که قیمت ها و ویژگی های متفاوتی دارند.

مقدار جریان آب مورد نیاز برای پمپ کارواش

مصارف خانگی مانند شستشوی ماشین، سطوح مختلف ساختمانی و … نیازی به جریان آب خیلی قوی ندارند. بنابراین دبی آب مورد نیاز برای پمپ کارواش خانگی بسته به نوع مصرف می تواند بین 100 تا 200 بار باشد.

راهنمای خرید پمپ کارواش خانگی

از آنجایی که انواع پمپ ها با ویژگی ها و مشخصات متفاوت در بازار موجود است، قبل از خرید باید چند نکته را در نظر بگیرید.

نوع نیاز شما یکی از مهمترین آنهاست. شما باید با توجه به نیاز خود و اینکه می خواهید چه نوع شستشوی انجام دهید از بین مدل های این دستگاه مناسب ترین پمپ را انتخاب کنید.

مورد بعدی که باید در نظر بگیرید استفاده شماست. یعنی قصد استفاده مداوم و روزانه از این دستگاه را دارید یا فقط گهگاهی از پمپ کارواش خانگی استفاده می کنید؟

از دیگر نکاتی که در هنگام خرید این پمپ باید به آن توجه کنید می توان به نوع موتور ماشین لباسشویی، نوع نازل، طول شلنگ، امکان جابجایی ماشین لباسشویی، برند سازنده، کیفیت و قیمت اشاره کرد.