رسانه عمومیکسب و کار سلامتی

شیلنگ کارواش صنعتی

یکی از سوالات متداول و متعددی که هنگام خرید پمپ کارواش صنعتی به ذهن خطور می کند این است که شلنگ کارواش صنعتی چیست و چه تفاوتی با سایر شلنگ های کارواش دارد. همانطور که می دانید کارواش صنعتی یک دستگاه واترجت است که به دلیل عملکرد و کارایی بالا، مکانیزم و فشار قوی برای نظافت و شستشو در محیط های مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد. سطوح ناهموار در محیط های مختلف صنعتی. کارواش های صنعتی عمدتا دارای ساختار و عملکرد بسیار ساده و قابل درک هستند و قطعات باکیفیت باعث بهبود استحکام و قدرت این پمپ های کارواش در هنگام شستشوی خودرو شده است. امروزه به دلیل استفاده و کاربرد انواع کارواش های صنعتی در فرآیندهای مختلف مربوط به نظافت، سرعت این کار رو به افزایش است.

به طور کلی همه کارواش ها برای مصارف مختلفی استفاده می شوند و دارای قطعات مختلفی هستند و کارواش ها و کارواش ها را نمی توان زیاد استفاده کرد. یکی از قطعات اصلی کارواش صنعتی شلنگ کارواش صنعتی است که در اینجا به تعریف آن می پردازیم.

کارواش صنعتی چیست؟

شلنگ کارواش صنعتی به عنوان یکی از اجزا و قطعات مهم و ارزشمند این دستگاه نیازی به معرفی ندارد. همانطور که از نام آن پیداست، این قطعه یکی از شلنگ های فشار قوی سنگین است که از فولاد بافته شده مرغوب ساخته شده است. این ویژگی کیفی باعث می شود که شلنگ کارواش صنعتی در برابر عوامل و شرایط مختلف محیطی بسیار مستحکم و مقاوم باشد. بطوریکه حتی با عبور کلیه وسایل نقلیه سنگین مانند کامیون یا گاری دچار آسیب و افت فشار آب و یا اتصال و قطع آن نمی شود.

به طور معمول، شیلنگ های کارواش صنعتی مورد استفاده در محیط های صنعتی و کارواش های صنعتی به دو صورت طراحی و ساخته می شوند. یکی انواع لوله های معمولی، دیگری مفتول دولایه که در قطرها و اندازه های مختلف و همچنین مواد مرغوب برای اتصالات و مصارف مختلف تولید می شود. اغلب کاربران حرفه ای این نوع شیلنگ ها از مدل های دو رزوه ای با قطر 3.8 اینچ در اتصالات مورد نظر استفاده می کنند. زیرا این مدل بسیار مناسبتر از شیلنگ های کارواش صنعتی معمولی بوده و توانایی تحمل فشار بیشتر و مقاومت بیشتر را دارد. این نوع شلنگ فشار قوی قادر به تمیز کردن سطوح مختلف برای مصارف صنعتی مختلف از جمله: نظافت و شستشوی خودروها، تجهیزات صنعتی، دیوارها و کف محیط است.

راهنمای خرید شلنگ کارواش صنعتی

شیلنگ یکی از اجزای اصلی ماشین لباسشویی های صنعتی است که بسته به نوع و اندازه آنها برای مصارف مختلفی استفاده می شود. باید گفت در کارواش صنعتی ایتالیا لوله کارواش صنعتی همیشه تحت فشار آب زیاد است، پس از اتمام کار و استفاده طولانی مدت، حالت اصطکاکی پیدا می کند و باید تیوب دستگاه تعمیر یا تعویض شود. . تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا راهنمای خرید شلنگ شستشوی صنعتی مناسب و باکیفیت را در اختیار شما قرار دهیم.

طول شلنگ برای کارواش صنعتی

هنگام خرید شلنگ کارواش صنعتی مناسب باید با توجه به محیط و فاصله از محل استفاده انتخاب کنید. به طور کلی این نوع شیلنگ ها در طول های مختلف 10، 15، 20، 25، 30 متری تولید و به فروش می رسند. همچنین در انتخاب و خرید آنها باید به کلاس کاری ماشین لباسشویی صنعتی و فشار آبی که از دستگاه خارج می شود توجه کرد. زیرا اگر شیلنگ طبق این مشخصات انتخاب نشود ممکن است عملکرد و عملکرد صحیحی نداشته باشد.

قطر لوله کارواش صنعتی

عواملی مانند بار خروجی دستگاه، دبی آب خروجی، طول شلنگ و ارتفاع استفاده از کارواش صنعتی در انتخاب قطر شلنگ مورد نیاز برای کارواش صنعتی نقش تعیین کننده ای دارند. از طرفی برای استفاده و استفاده طولانی مدت از این نوع شلنگ باید مراقب سرعت آب ورودی به دستگاه بود. به عنوان مثال شیلنگ 20 متری با قطر 8 میلی متر برای تجهیزات صنعتی با فشار آب زیر 200 بار و ظرفیت 20 لیتر در دقیقه بسیار مناسب است.

جنس شلنگ کارواش صنعتی

نازل های کارواش های تجاری به طور کلی از مش پلاستیکی و فلزی ساخته می شوند.

لوله های پلاستیکی نرم، سبک و انعطاف پذیر هستند و در بسیاری از موارد پیچیده نمی شوند. با تمام این ویژگی ها هنگام استفاده در محیط های خشن و بتنی دچار سایش و خوردگی می شود. شیلنگ استیل بافته یکی از انواع شیلنگ های جدید و مدرن کارواش های صنعتی است که به دلیل انعطاف و استحکام نسبت به شیلنگ های پلاستیکی مشتریان و خریداران بیشتری دارد. به دلیل استحکام بالای این شیلنگ از پارگی آن در استفاده طولانی مدت جلوگیری می شود. همچنین می توان از آن در کمپرسورهای کارواش صنعتی و جاروبرقی های کارواش صنعتی استفاده کرد

ویژگی های نازل کارواش صنعتی

به دلیل قطر داخلی زیاد، گردش بخار بیشتر و راندمان بالاتری دارد

توانایی تحمل دما و فشار بالا را دارد

مقاومت در برابر نفوذ و عصر