اقتصادی

پاداش چهار برابری برق به مشترکان خوش مصرف اهوازی

اخبار اقتصادی - خوزستان | استانی-اقتصادی | اهوازی

سلام دکتر/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از اختصاص پاداش چهار برابری برق به مشترکان خوش مصرف اهوازی خبر داد و گفت: امسال مشترکان اهوازی در صورتی که در مصرف برق صرفه‌جویی کنند نسبت به سال قبل چهار برابر پاداش بیشتر دریافت می‌کنند.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با سلام دکتر، اظهارکرد: امسال با توجه به شرایط گرمای هوا و نیاز شهروندان به برق، پاداش‌های خوش مصرفی برای مشترکان در نظر گرفته شده است که به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

وی افزود: در این زمینه با هدف تامین رفاه و آسایش شهروندان کلانشهر اهواز، طرح تشویقی پاداش به مشترکان خوش مصرف برق تا ۴ برابر بیشتر از سال گذشته برای آن‌ها درنظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: سال گذشته ۹۲۵ میلیارد ریال به مشترکان تحت پوشش برق اهواز پاداش پرداخت شد و امسال نیز امیدواریم با همراهی شهروندان اهوازی و رعایت الگوی مصرف شاهد گذر از این تابستان باشیم.

شیاری عنوان کرد: با توجه به افزایش دما در اهواز، امسال پیک اول از ساعت ۱۱ تا ۱۷ و پیک دوم مصرف برق از ساعت ۱۸ تا ۲۲ برآورد شده است و در این زمینه از شهروندان درخواست می‌شود تا در این ساعات از لوازم پرمصرف استفاده نکنند.

وی ادامه داد: برای مثال شهروندان می‌توانند در ساعات اوج مصرف یک کولر گازی را در منزل خاموش کنند که با این کار در شهر اهواز معادل هشت هزار و ۷۰۰ مگاوات برق صرفه‌جویی می‌شود. همچنین یکی دیگر از این اقداماتی که مشترکان اهوازی می‌توانند انجام دهند، خاموش کردن یک لامپ ۱۰۰ وات در منزل است که می‌تواند معادل یک نیروگاه برق صرفه‌جویی کند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز در پایان با اشاره به طرح‌های تشویقی برای کشاورزان و صنایع خاطرنشان کرد: صنایع اگر طرح تعمیرات و تعطیلات را در تابستان و ساعت پیک اجرا کنند، مشمول پاداش خواهند شد. همچنین مشترکان بخش کشاورزی اگر از ساعت ۱۱ تا ۱۷ یا ۱۲ تا ۱۸ به مدت ۶ ساعت پمپاژ کشاورزی خود را خاموش کنند، ۱۸ ساعت برق رایگان دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام