اقتصادی

پاداش صرفه‌جویی مصرف برق در اهواز به ۳۲۰ میلیارد ریال رسید

۳۲۰ | اخبار اقتصادی - خوزستان | استانی-اقتصادی

سلام دکتر/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: پاداش صرفه‌جویی در مصرف برق در اهواز به ۳۲۰میلیارد ریال رسید.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با سلام دکتر، در خصوص اجرای طرح ملی پاداش صرفه‌جویی  اظهار کرد: از آغاز طرح ملی پاداش صرفه‌جویی که از اول خردادماه امسال شروع شده و همچنان ادامه دارد، اهوازی‌ها همراهی و همکاری خوبی در این تابستان گرم داشتند و مشمول دریافت پاداش در صورتحساب خود شده‌اند.

وی افزود: در این زمینه از آغاز طرح ملی پاداش صرفه‌جویی برق، کل رقم پاداش اختصاص یافته به مشترکان در کلانشهر اهواز به ۳۲۰ میلیارد ریال رسید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: این مبلغ متناسب با کاهش مصرف هر مشترک با ضرایب تعیین شده به صورت بستانکار در حساب مشترکان لحاظ و در سیکل قرائت و توزیع، قبض برق رایگان به صورت پیامکی و یا از طریق اپلیکیشن برق من برای آن‌ها صادر می‌شود.

شیاری عنوان کرد: براساس شیوه‌نامه‌های ابلاغی در راستای  اجرای این طرح و طبق دستورالعمل تعیین‌شده امسال تا ۲۰ برابر تعرفه منطقه برای مشترکانی که نسبت به مدت مشابه سال قبل به کاهش مصرف برق خود اقدام کنند پاداش در نظرگرفته شده و در سیستم بستانکار خواهند شد.

وی افزود: تبلیغات اطلاع‌رسانی گسترده‌ای در راستای تشویق شهروندان به همراهی و همکاری در اجرای این طرح ملی انجام گرفته است و خوشبختانه همکاری خوبی را از سوی مشترکان اهوازی در بحث رعایت الگوی مصرف شاهد بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز خاطرنشان کرد: مشترکان همکار در اجرای طرح پاداش صرفه‌جویی تاکنون بالغ بر ۱۵۷ هزار مشترک هستند که مشمول دریافت این پاداش شده‌اند.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.