اقتصادی

صرفه‌جویی ۷ درصدی بخش خانگی در مصرف برق در اهواز

اخبار اقتصادی - خوزستان | استانی-اقتصادی | اهواز

سلام دکتر/خوزستان مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از صرفه‌جویی ۷ درصدی بخش خانگی در مصرف برق خبر داد و گفت: انتظار وزارت نیرو ۱۰ درصد صرفه‌جویی است.

عبدالحمید عباس شیاری در گفت و گو با سلام دکتر، اظهار کرد: به صورت روزانه با پایش مصرف دستگاه‌های اجرایی و مشترکان و برقراری ارتباط با مصرف کنندگان برق در تلاش هستیم مشکلی در بحث قطعی یا موارد دیگر نداشته باشیم.

وی در خصوص صرفه‌جویی در بخش اداری افزود: بیش از ۷۰ درصد از دستگاه‌های اجرایی استان طرح کاهش ساعت اداری را اجرا کرده و کاهش مصرف داشته‌اند و برای ۳۰ درصدی که دستورالعمل‌ها را رعایت نکرده‌اند اخطار صادر خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق اهواز گفت: در بحث تعرفه‌های خانگی انتظار وزارت نیرو ۱۰ درصد صرفه‌جویی است که خوشبختانه تاکنون ۷ درصد انجام شده است و با برنامه‌های تشویق محور در تلاش هستیم این میزان افزایش یابد.

شیاری ادامه داد: این برنامه‌ها با اطلاع رسانی وسیع در حال انجام است و جهت تحقق برنامه‌های وزارت نیرو تبلیغات محیطی، تولید محتوا و اطلاع رسانی انجام شده است و ادامه دارد تا بتوانیم اهداف مورد نظر را پیاده سازی کنیم.

وی با بیان این که در بخش صنایع و کشاورزی نیز همکاری بسیار خوبی تاکنون با صنعت برق انجام شده است، افزود: همچنین از سوی این دو بخش کمک بسیار خوبی در بحث مولدها به صنعت برق شده است.

شیاری در پایان گفت: امیدواریم با همراهی همه بخش‌ها و مردم بتوانیم تابستان امسال را با کمترین خاموشی پشت سر بگذاریم.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.