رسانه عمومی

واکسن کرونا باید در اختیار همه قرار گیرد

رهبران آلمان و چندین کشور اروپایی دیگر از تحقیقات 7.5 میلیون یورویی در زمینه تحقیقات واکسن و تاج حمایت کرده اند.

به گزارش سلام دکتر ، آنگلا مرکل ، صدراعظم آلمان گفت: واکسن کورونا باید به مقدار زیادی تولید شود و در اختیار همه انسانها قرار گیرد. پیش از کنفرانس ، صدراعظم آلمان و آنگلا مرکل و چند رهبر دیگر اروپایی از درخواست کمیسیون اروپا برای افزایش 7.5 میلیارد یورو برای تحقیق و توسعه Corona در مورد واکسن و دارو حمایت کردند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، امانوئل ماکرون ، صدراعظم آلمان ، رئیس جمهور فرانسه جوزپه کونته ، نخست وزیر ایتالیا و ارنا سولبرگ ، نخست وزیر نروژ قول همکاری در این زمینه را داده اند.

Frankfurter Allgemeine Zeitung در ستونی مهمان نوشت: “بودجه ای که ما در حال اجرا هستیم ، یک همکاری جهانی بی نظیر بین دانشمندان و آژانس های دولتی ، صنعت و دولت ها ، سازمان های بین المللی ، بنیادها و متخصصان مراقبت های بهداشتی ایجاد می کند.”

کمیسیون اروپا یک کنفرانس ویدئویی امروز (دوشنبه) به کشورهای اهداکننده برای مبارزه با بیماری همه گیر تاج را برای جمع آوری 7.5 میلیارد یورو برای تشخیص ، پیشگیری ، درمان و مطالعه ویژه واکسن های کورو ویروس نامید.

این پول در درجه اول به سازمانهای شناخته شده بین المللی مانند انجمن بین المللی واکسن (Cepi) ، اتحادیه جهانی واکسن ها و واکسیناسیون ها (گاوی) و متحده اهدا می شود.

مرکل در پادکست ویدیویی هفتگی خود گفت: “سوال اینجاست که چگونه ما برای همه دنیا واکسن ایجاد می کنیم و داروها و دستگاههای تشخیصی خوبی را ارائه می دهیم.”

وی به فقدان حدود 8 میلیارد یورو برای توسعه واکسن در اروپا اشاره کرد و گفت: به همین دلیل اتحاد بزرگ باید مسئولیت رسیدگی به آن کاستی را بر عهده بگیرد.

صدراعظم آلمان پیش از این گفته بود كه این واكسن كه اتحادیه اروپا قصد دارد در برابر واكسیناسیون علیه كروناویس ها را واكسینه كند ، در سراسر جهان در دسترس خواهد بود.

وزیر تحقیقات آلمان ، آنیا کارلیچک ، درباره پیشرفت در مبارزه با بیماری همه گیر کرونا هشدار داده است. وی به گروه رسانه ای فونکه گفت: “هر چه اتحاد کشورها ، سازمان ها و اقتصاد خصوصی گسترده تر باشد ، سریعتر می توانیم به هدف افزایش بودجه خود برای تولید واکسن و تولید دارو برسیم.”

او می گوید بودجه جاری رشد سریع واکسن را در بر نمی گیرد و مناطق ثروتمندی مانند آلمان و اتحادیه اروپا وظیفه اخلاقی برای کمک به سایر کشورها را برعهده دارند.

سبزهای آلمانی از دولت آلمان خواسته اند تا سهم خود را در تولید و تهیه واکسن های کرونا افزایش دهد. آنها به دولت اجازه ندادند از تهیه ماسک و لباس محافظ در برابر کرونا غافل شود و خواستار تکرار چنین مواردی نبودند.

به گفته دویچه وله ، کای گورینگ ، کارشناس علوم سبز ، از دولت آلمان خواسته است تا تحقیقات مربوط به کشف و تولید واکسن Corona را به حداقل 650 میلیون یورو افزایش دهد. سبزها همچنین تضمین هایی را مبنی بر تولید واکسن Corona در برخی از کشورها در صورت تولید ، درخواست کردند.

Medico International می گوید مقررات اجباری ، قانونی و واضح در مورد توزیع و استفاده از واکسن coronavirus و مواد مخدر لازم است در نظر گرفته شود تا جلوی واکسن در بودجه عمومی گرفته نشود ، اما در نهایت به طور انحصاری ثبت شده است. بیا.

اخیراً رئیس جمهور کمیسیون اروپا برای تهیه واکسن Corona و تهیه آن در دسترس جهانیان خواستار جمع آوری کمک های مالی شد. واکسن Corona توسط کمیسیون اروپا با همکاری سایر کشورها تأمین می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید