رسانه عمومیکسب و کار سلامتی

مقایسه گوشی شیائومی پوکو x3 پرو با شیائومی نوت 9 پرو

هر دوی این گوشی‌ها مجهز به رزولوشن تصویر ۹۲۴۸ در ۶۹۲۰ مگاپیکسلی هستند و می‌توانند زوم دیجیتالی را در هنگام عکس برداری برای کاربران داشته باشند. امکان تصویربرداری 8K در این گوشی‌ها فراهم نشده است، اما فیلم‌برداری 4K را می‌توانند با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه داشته باشند. این میزان در هنگام فیلم‌برداری با کیفیت 1080p به ۶۰ فریم بر ثانیه می‌رسد. دریچه دیافراگم دوربین در این گوشی‌ها f/1.9 برای سنسور اصلی است و می‌توانند سیستم اتوفوکوس نیز داشته باشند. سایز پیکسل نیز در هر کدام از این دوربین‌ها ۰.۸ میکرون است.

هرکدام از این دوربین‌ها، تصویربرداری با حالت‌های حرفه‌ای را دارد و می‌توانید از حالت بوکه نیز استفاده کنید. سنسورهای دیگر دارای دریچه دیافراگم یکسان هستند و حتی در جزئیات بیشتر نیز تفاوتی بین آن‌ها نیست. همین موارد سب شده است که انتخاب ساده‌تری برای کاربران با بررسی مشخصات دیگر فراهم شود. در دوربین سلفی نیز دریچه دیافراگم گوشی پوکو X3 بهتر عمل کرده و میزان f2.2 شرایط بهتری نسبت به f /۲.۴۸ دارد.

بهترین  قیمت گوشی شیائومی به همراه کامل‌ترین مشخصات فنی، مقایسه دقیق و گالری عکس و هر آنچه برای خرید اینترنتی محبوب ترین و جدیدترین موبایل های پایین رده، را از سایت ما بخواهید

قیمت گوشی پوکو ۹ | قیمت گوشی پوکو x3 | قیمت گوشی پوکو نوت ۹ پرو

مقایسه Poco X3 و Note 9 Pro از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری

Xiaomi Poco X3

Xiaomi Note 9 Pro

چیپست

Qualcomm SM7150-AC Snapdragon 732G Qualcomm SM7125 Snapdragon 720G

پردازنده گرافیکی

Adreno 618 GPU

Adreno 618 GPU

سیستم عامل

اندروید ۱۰

اندروید ۱۰

رابط کاربری

MIUI 12 MIUI 11

تنوع حافظه

۶/‏۶۴ ‬ و ۱۲۸/۶

۶/‏۶۴، ۱۲۸/۶‬ و ۱۲۸/۸

شیائومی هر دو مدل را با تراشه‌هایی از شرکت کوالکام راهی بازار کرده است، Note 9 Pro قدرت پردازشی خود را از اسنپدراگون ۷۲۰G می‌گیرد و قلب Poco X3 با تراشه اسنپدراگون ۷۳۲G می تپد و G پشت این اسم‌ها نشان دهنده از گیمینگ بودن آنها دارد. هر دو مدل از پردازنده ی گرافیکی یکسانی استفاده می‌کنند و امتیاز تئوری که از بنچمارک آنتوتو کسب می‌کنند تا حدودی به یکدیگر نزدیک است، ولی Poco X3 با امتیازی برابر با ۲۸۷ هزار و ۸۲۴ قوی‌تر از Note 9 Pro است. با این حال هر دو برای اجرای روان بازی‌های سنگین انتخاب‌های عالی هستند.