رسانه عمومی

جدیدترین تلویزیون شیائومی در فروشگاه اینترنتی

ظاهر و طراحی ظاهری یک تلویزیون اولین و البته مهم ترین پارامتری است که در انتخاب آن معیار خریداران است. اگر تلویزیون ظاهری جذاب، خوب و شیک نداشته باشد شاید هیچ گاه مورد پسند خریداران قرار نگیرد. همچنین، مهم است که تلویزیون بیشتر از پولی که برای آن می دهید به نظر برسد تا در مهمانی ها خیالتان راحت باشد.

می تی وی کاملاً نماد این خواسته از مشتریان است. قبل از روشن کردن تلویزیون شیائومی، قاب آلومینیمی باریک از جنس آلومینیم سیقل شده ی نسبتا براق خود نمایی می کند. در قسمت پایین حاشیه، آرم Mi خودنمایی می کند. پایه ها از جنس فولاد با رنگ کوره ای نیمه براق سیاه رنگ به همراه کفی لاستیکی عاج دار هستند. این لاستیک ها باعث می شود که تلویزیون بر روی میز تلویزیون سر نخورد. در مجموع، هنگامیکه به این تلویزیون نگاه می کنید، کاملا حس این دارید که در حال نگاه کردن به یک تلویزیون گران قیمت لوکس هستید.

تاریخچه تلویزیون شیائومی 4K

شرکت چینی شیائومی بعد از سال ها که به طراحی و تولید گوشی می پرداخت سرانجام تصمیم گرفت که وارد بازار ساخت و تولید تلویزیون نیز شود.این شرکت یکی از شرکت های بسیار پر قدرت در زمینه ی ساخت و تولید لوازم صوتی و تصویری است.

قابلیت اسمارت و توانایی اتصال به اینترنت سبب می شود از تلویزیون مانند یک کامپیوتر بهره ببرید. در این تلویزیون از پردازنده ی بسیار قدرتمند استفاده شده است تا تصاویر با بهترین کیفیت به نمایش در ایند. قابلیت های صوتی بسیار متنوع در کنار 16 وات قدرت صدا سبب شده است که صدای این تلویزیون همانند تصویر ان از کیفیت بسیار خوبی برخوردار باشد.

شیائومی در این تلویزیون از به روزترین سیستم عامل اندروید یعنی Android 9.0 بهره برده است. سیستم عامل قدرتمند اندروید سبب می شود که این تلویزیون یک محیط کاربری بسیار ساده را برای شما ایجاد کند که کار با تلویزیون را بسیار راحت می کند.

ویژگی های تلویزیون شیائومی

این تلویزیون به بلوتوث، WIFI و همچنین پورت LAN است که سبب می شود شما به راحتی بتوانید به اینترنت متصل شوید. اتصال به اینترنت سبب می شود تلویزیون شما از قابلیت های بسیار متنوعی برخوردار شود. با استفاده از مرورگر داخلی می توانید به وب دسترسی داشته باشید.

از سوی دیگر می توانید اقدام به نصب برنامه های متنوعی کنید و با اجرای انها کاملا خود را سرگرم کنید. دسترسی به برنامه های فیلم سریال و مستند مانند NETFLIX و YOUTUBE و … سبب می شود در زمان هایی که فیلمی برای نگاه کردن ندارید از این کانال ها انواع برنامه ها را مشاهده کنید. قابیلت اشتراک صفحه نمایش گوشی هوشمند و تلویزیون یکی دیگر از موارد کاربردی است که قسمت اسمارت این تلویزیون در احتیار شما قرار خواهد داد.

تلویزیون شیائومی Mi 4s در سایز های 43، 55 و 65 اینچ تولید و عرضه شده است. شیائومی Mi Tv 4s یکی از ارزشمند ترین تلویزیون های شیائومی هست که جدیدا در بازار داخلی شاهدش هستیم و به وفوور نیز یافت می شود. انواع این تلویزیون ها را می توانید در www.mimalls.ir  پیدا کنید که یک منبع همه چیز تمام برای رفع نیاز کاربران است.

این تلویزیون در دسته ی تلویزیون های مقرون به صرفه و اقتصادی قرار میگیره اما با مشخصاتی بالاتر از سطح رقابتش؛ Mi 4s در اکثر مدل ها به پنل VA مجهز هست و برخی مدل های اون نیز IPS پنل هستند. این تلویزیون کیفیت ساخت بسیار خوبی داره و جنس بدنه اون فلزی هست.

مقایسه انواع تلویزیون شیائومی

Mi 4s در سایز های 43، 55 و 65 اینچ تولید و عرضه شده. با ما همراه باشید تا به بررسی جزء به جزء این تلویزیون ارزشمند بپردازیم. بله مدل Mi Tv 4s برند خوش نام شیائومی که با موفقیتش در عرصه ی گوشی های هوشمند و لوازم جانبی تصمیم به تصاحب و ورود به رقابت تنگاتنگ بازار تلویزیون ها هم که بشدت رقیب های سرسختی داره گرفت.

بالاخره به بهترین تلویزیون شیائومی در سری MI رسیدیم که دارای کیفیت تصویر فوق العاده و همچنین یک پردازنده و سیستم عامل حرفه ای می باشد. به این ترتیب بهترین تصاویر موجود در دنیا به وسیله این تلویزیون در خانه شما به نمایش گذاشته می شوند تا سرگرمی بی اندازه ای را به وسیله آن تجربه نمایید.

حاشیه های تلویزیون به قدری باریک هستند که در هنگام تماشای محتوا در آن، به هیچ وجه تمرکز خود را از دست نخواهید داد. یکی دیگر از قدرت های اصلی این تلویزیون، پردازنده mlogic است که با آنالیز های پی در پی خود می تواند تصاویر را با رنگ و حالت طبیعی نمایش دهد. سیستم صوتی این تلویزیون نیز با دارا بودن توان خروجی 20 وات می تواند همه نیاز های کاربران از نظر تولید صدای همه جانبه و بدون نویز فراهم نماید.

دیدگاهتان را بنویسید