رسانه عمومی

معرفی اجمالی کولرگازی 12000 اجنرال

کولرگازی 12000 اجنرال یکی از بهترین محصولات شرکت اجنرال است. شرکت اجنرال سابقه طولانی در ساخت انواع سیستم های خنک کننده و گرمایشی دارد و به دلیل تجربه بالای خود، کولر گازی اجنرال به عنوان جدید در این زمینه در نظر گرفته می شود. در تهویه مظبوع 12000 اجنرال از فن آوری های مختلفی برای عملکرد بهتر و آسان تر استفاده شده است و این سیستم تهویه هوا به عنوان یکی از کارآمدترین سیستم های تهویه مطبوع شناخته می شود. به دلیل ویژگی های خارق العاده ای که دارد، در بین سیستم های خنک کننده محبوب ترین است و به دلیل سازگاری این سیستم تهویه مطبوع اجنرال با شرایط آب و هوایی خاورمیانه، یکی از معروف ترین مارک ها است. و در کشور خودمان ایران نیز کمتر کسی وجود دارد که با این شرکت و محصولاتش آشنا نباشد.

راهنمای خرید کولرگازی 12000 اجنرال

خرید کولرگازی 12000 اجنرال تاپ فروش از هر نظر اقتصادی قابل توجیه است، زیرا علاوه بر قیمت مناسب، سیستم تهویه هوا از مصرف انرژی کمی نیز برخوردار است و شما به دلیل مصرف برق آن دیگر متحمل هزینه های بالایی نخواهید شد. باعث کاهش مصرف برق خواهد شد و دیگر نیازی به نگرانی در مورد آن نخواهد بود. کمپرسور تهویه مطبوع 12000 اجنرال اینورتر از گاز مبرد R410a استفاده می کند. همانطور که می دانید نوع گاز مبرد در سرعت خنک کننده تهویه هوا نقش اساسی دارد و نوع گاز می تواند باعث افزایش قدرت خنک کننده تهویه هوا شود. این کولرگازی دارای پرتاب باد چهار جهت است و دیگر لازم نیست که جای نشستن خود را تغییر دهید تا جریان هوای خنک به شما برخورد کند. تهویه هوا جریان هوای خنک را به تمام گوشه ها و اطراف اتاق می فرستد.

کولرگازی 12000 اجنرال با برد دی سی اینورتر

کولرگازی 12000 اجنرال دارای یک برد برای کاهش مصرف انرژی است. کولرهای قدیمی از مصرف انرژی زیادی برخوردار بودند و هزینه مصرف برق برای کاربران بسیار زیاد بود، به طوری که کاربران فقط در صورت لزوم تهویه هوا را روشن می کنند و به دلیل هزینه زیاد ، ترجیح می دهند تهویه هوا را خاموش بگذارند. در سیستم های تهویه مطبوع قدیمی تر، هنگامی که دمای اتاق به حد معینی می رسید و صفحه کنترل این وضعیت را تشخیص می داد، تهویه هوا را خاموش می کرد و پس از افزایش دما دوباره ، برد تهویه هوا را روشن می کند و این جریان می چرخد. روشن و خاموش. تهویه هوا به طور متوسط ​​بود و تهویه هوا سه بار در ساعت روشن و خاموش می شد و باعث افزایش مصرف برق می شد.

تهویه مطبوع اجنرال 12000 دارای یک برد اینورتر DC است که از خاموش و روشن شدن مداوم تهویه هوا جلوگیری می کند و وقتی دمای اتاق به حد معینی برسد ، تهویه مطبوع کم مصرف 12000 اجنرال به طور کامل خاموش نمی شود، اما دور موتور کم می شود و با تغییر دما دوباره، عملکرد موتور به تدریج افزایش می یابد و کمپرسور تهویه مطبوع اجنرال 12000 می چرخد ​​و خنک سازی محیط را از سر می گیرد.

 

سایت هدف:

https://www.bdstall.com/details/o-general-1-ton-12000-btu-split-digital-room-air-conditioner-20792/

https://www.fujitsu-general.com/shared/g-eu/pdf-geur-support-ctlg-3eg019-1801e-01.pdf

 

دیدگاهتان را بنویسید