مستندی درباره مهدی آذریزدی ساخته شد

مستند

مستندی درباره مهدی آذریزدی ساخته شد

کتاب “مرد درها را نمی گشاید” به نویسندگی و کارگردانی سید هادی موسوی با شعر در زندگی مهدی آذریزدی ، قصه گو سرشناس کودک در آستانه پانزدهمین سالگرد فیلم حقیقت آماده انتشار است.

به گزارش سلام دکتر ، افشای روابط عمومی بناهای تاریخی ؛ فیلم با تجربه طوفان فکری در بسیاری از زمینه ها ، به دنبال تأکید بر این است که چگونه غم و شرم کودک می تواند اینقدر مشتاق جبران خجالت هایی باشد که به یک پدیده تاریخی تبدیل شده اند.

توهم همیشه تنها دوست قدیمی بوده است. اما در نهایت ، وحدت ، سردرگمی و تخیل برای نویسنده-هنرمند غیرممکن نیست. بعضی وقتا خوبه گاهی بد. کتاب “انسان درها را باز نمی کند” داستان زندگی مردی است که به تنهایی متولد شده است. فقط رشد می کند. او فقط گریه کرد. فقط سفر می کرد. فقط خواندنی. او تنها نپذیرفت و سرانجام تنها مرد. هر روز تنها ، هر شب تنها و همیشه در خانه.

در این داستان اردشیر رستمی ، شاعر ، بازیگر و بازیگر ملی کشورمان ، داستان زندگی مهدی آذریزدی را از زاویه ای متفاوت و دیده نشده بیان می کند و کیوش ، ترانه سرا ، این داستان را نوشته است.

مستند “مرد درها را نمی گشاید” به کارگردانی سید هادی موسوی و تهیه کنندگی عطا پناهی یکی از تولیدات جدید خانه مستند است که برای شرکت در جشنواره پانزدهمین فیلم سینمایی حقیقت مورد استفاده قرار گرفته است.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید