رسانه عمومی

محمدرضا حکیمی در بیمارستان بستری شد

محمدرضا حکیمی ، نویسنده و اندیشمند دینی ، در بیمارستان بستری است.

به گزارش سلام دکتر ، این وب سایت که توسط جمعی از متخصصان بهداشت محمدرضا حکیمی مدیریت می شود ، با اعلام این خبر گفت: “دوستان عزیز ، پروفسور محمدرضا حکیمی به دلیل بیماری قلبی و بیماری ام اس در بیمارستان بستری شده است مراقبت. .

“بگذارید همه ما برای سلامتی آنها دعا کنیم.”

با این حال ، محمد کلهر ، روزنامه نگار و فعال رسانه ای ، پس از انتشار این خبر نوشت: «علامه محمدرضا حکیمی حدود دو هفته پیش دوز دوم واکسن کرونا را دریافت کرد و پس از آن بسیار ضعیف و ضعیف بود. بنابراین ، پزشکان توصیه می کنند که آنها در بیمارستان بمانند.

“طبق اطلاعاتی که من دریافت کردم ، خدا را شکر از دیروز وضعیت آنها بهتر شده است.”

محمدرضا حکیمی ، مشاور مذهبی و نویسنده ، در 14 فروردین 1320 در مشهد متولد شد. وی در سال 1326 وارد حوزه علمیه خراسان شد و به مدت 20 سال در این حوزه تحصیل کرد. محمدتقی ادیب نیشابوری ، شیخ مجتبی قزوینی خراسانی ، سیدمحمد هادی میلانی ، احمد مدرس یزدی ، اسماعیل نجومیان ، حاج سید ابوالحسن حافظیان و حاجی خان مخیری از همه بیشترین است. استاد مهم خرد. از جمله آثار محمدرضا حکیمی می توان به “الحیاat” ، “غرب مغرب” ، “خرد سرخ” ، “عاشورا: حالت دوگانه” ، “شیخ آقا بزرگ تهرانی” ، “تفسیر آفتاب” ، گزارش ( ما از الحیاat می گیریم) “و … اشاره دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید