شرط موفقیت در اقتصاد بین الملل از نگاه دژپسند

وزیر دارایی در مراسم افتتاحیه پنجره واحدی از مناطق آزمایش توضیح داد: اگر می خواهیم در اقتصاد جهانی به جایگاه مطلوبی دست پیدا کنیم ، باید به دنبال ارائه خدمات جدید در متن اقتصاد خردمندانه باشیم.

به گزارش سلام دکتر ، دژپسند در مراسمی به میزبانی دبیر شورای فضای مجازی و نمایندگان شرکت ها و آژانس های مرتبط ، گفت: «مسیر اقتصاد خردمندانه یک تغییر و تحول نیست اتاق یا اتاقی در این مسیر ، اما حرکت در این مسیر تغییر نمی کند.

وی افزود: گفتمان خردمندانه تنها با ایفای نقش فعال و مهم بخش خصوصی در سیاست گذاری و روند تحقق خواهد یافت. اگر می خواهیم به موقعیت بهتری در زمینه اقتصاد بین الملل دست پیدا کنیم ، باید به دنبال ایجاد مشاغل جدید در یک محیط اقتصادی مناسب باشیم و از این طریق باید به دنبال کاهش هزینه های تولید ، افزایش قیمت و کیفیت ما و ارائه خدمات جدید

وی ادامه داد: تجارت هوشمند مجموعه پروژه هایی است که نیاز به نقشه راه جامع دارد و در این راه باید با قدرت و انرژی به جلو حرکت کنیم. یکی از زمینه هایی که باید در نظر گرفته شود ، نقش اصلی بخش خصوصی است و باید این روند با ساده سازی کارها و ارائه خدمات به بخش های دولتی و خصوصی تسریع شود.

وزیر دارایی ادامه داد: یکی از رضایت بخشترین نهادهای شغلی من مرکز توسعه فناوری و تجارت در محیط کسب و کار است. با اطمینان خاطر در داخل آژانس ، ما دالان توسعه خواهیم داد تا همراه با توسعه یک منطقه فرآیند درک که توسعه یک اقتصاد هوشمند را ایجاد می کند ، دنبال کنیم.

انتهای پیام

خروج از نسخه موبایل