رسانه عمومی

درگذشت بازیگر پیشکسوت تئاتر مشهد

سلام دکتر/ خراسان رضوی غلامرضا بایزان منش بازیگر پیشکسوت تئاتر و سینمای مشهد عصر امروز سوم اسفندماه پس از ماه ها بیماری سرطان معده در سن 68 سالگی درگذشت.

کریم جشنی، مدیر گروه تفریحی و سرگرمی خراسان رضوی در گفت وگو با سلام دکتر، با تایید درگذشت این بازیگر و بازیگر تئاتر گفت: غلامرضا بایزان منش به سرطان معده مبتلا شده و به دلیل بهبودی شدید مدتی است که در بیمارستان بستری شده است. بیماری و انسداد معده

وی ادامه می دهد: با توجه به هزینه های بالای درمان وی، مبلغ دریافتی با کمک دوستانش، ابتدا شیمی درمانی برای وی انجام شد و وضعیت وی بهبود یافت. اما سه روز قبل و برای بار دوم برای شیمی درمانی دچار عوارض شد و پس از بستری شدن در بیمارستان به دلیل فشار خون پایین، در بخش مراقبت های ویژه بستری شد.

جشنی گفت: وی پس از چند روز بستری در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان با وجود تلاش پزشکان عصر امروز سه شنبه سوم اسفندماه درگذشت.

به گزارش سلام دکتر، غلامرضا بایزان منش متولد ۱۳۳۲ یکی از محبوب ترین بازیگران تئاتر و تئاتر مشهد است. این بازیگر در فیلم های «سرنوشت»، «چماق به دست»، «حلقه سیاه غرب»، «دایره زنگی»، «شب بیست و یکم»، «شقایق دره»، «هفت کچل» بازی کرده است. «از طواف تا تفت»، «بعد از هجی»، «طناب خاطره‌ها» و «عشق» به جای «در هنرش.» و صفر در مشهد. بازیگر آثاری چون «اسارت» به کارگردانی فاضل راد، «گمشده» مهدی صباغ زاده، «طوفان شن» به کارگردانی جواد شمقدری، «فضل بن شاذان» ساخته علی غفاری، «اسماعیل براری» و «روایت عشق» از علاءالدین ین رحیمی و مرحوم انوشیروان ارجمند نیز به ایفای نقش پرداخته اند.

انتهای پیام/