اقتصادی

خرید تضمینی بیش از ۴۰۰ هزار تن گندم در لرستان

۴۰۰ | از | استانی-اقتصادی

سلام دکتر/لرستان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان گفت: جمع کل خرید تضمینی گندم تا پایان روز گذشته در استان ۴۰۰ هزار و ۶۰۱ تن بوده است.

حجت‌ بیرانوند در گفت‌وگو با سلام دکتر در خصوص خرید تضمین گندم از کشاورزان، اظهار کرد: جمع کل خرید تضمینی گندم تا پایان روز گذشته در لرستان ۴۰۰ هزار و ۶۰۱ تن بوده است. این در حالی است که سال گذشته میزان خرید تضمینی گندم در لرستان ۲۰۱ هزار تن بوده است.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی لرستان با اشاره به خرید این محصول به تفکیک شهرستان‌ها اضافه کرد: تاکنون در شهرستان ازنا ۵۴ هزار و ۱۶۳ تن، ۳۸ هزار و ۵۰۰تن از دورود، ۲۴ هزار و ۸۷۷ تن الیگودرز، ۲۴ هزار و ۹۹۶ تن سلسله، ۴۰ هزار و ۴۱۶ تن دلفان، ۳۲ هزار و ۶۰۵ تن  پلدختر، ۷۹ هزار و ۶۱۰ تن کوهدشت، ۷۶۵۰ تن رومشکان، ۵۳ هزار و ۹۵۰ تن خرم‌آباد، ۶۱۳۴ تن سراب دوره و  ۳۷ هزار و ۷۰۰ تن بروجرد گندم از کشاورزان خریداری شده است.

بیرانوند بیان کرد: همچنین ۳۴۶۳ تن تاکنون از کشاورزان استان کلزا خریداری شده و این در حالی است که سال گذشته ۲۱۳۰ تن کلزار خریداری شده بود.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.