«خبرنگار خوب خبرنگار مرده است»

«خبرنگار خوب خبرنگار مرده است»

وی افزود: “حالا كه این روزنامه نگار درگذشته است ، او روزنامه نگار خوبی است زیرا با تكان دادن آب در قلب مقامات غیرمسئول من را اذیت نكرد و همچنین نگران شرایط زندگی و بوهای مكرر و كلمات و احادیث اطراف خود نبود. شما ”

به گزارش سلام دکتر ، به دنبال درگذشت مهشاد کریمی ، خبرنگار سلام دکتر و ریحانه یاسینی ، خبرنگار ایرنا ، در اتوبوس سواری حامل روزنامه نگاران محلی در جاده ارومیه – نقده ، عباس کریمی عباسی یادداشتی را در ایکنا نوشت با عنوان “به سادگی آمد به توجه ما پس “نوشت:

“سفر بی پایان دو روزنامه نگار جوان ایرنا و سلام دکتر ، جدا از فاجعه بزرگی که پس از آن رخ داد ، یادآور نارسایی ها و کاستی های روزنامه نگاران در چند سال گذشته و بی توجهی به جایگاه و شخصیت آنها است.

خبر تلخ و غیر منتظره است. هیچ سالخورده ای وجود ندارد که بگوید زندگی خود را گذرانده و خود را به این روش آرام کرده است ، یا مرگ ناشی از بیماری کرون ما عادت کرده ایم این روزها نام مجروحان را بشنویم تا شانه های خود را بالا ببریم بنابراین می گوییم زندگی آنها مانند . دو روزنامه نگار جوان پر از امید و شادی همزمان زندگی می کنند ، به دلیل یخ زدگی اتوبوس می توانید با کمی فکر به مقصد برسید و نمی میرید.

من صبر نمی کنم که در مورد علل و علل این واقعه بنویسم و ​​هزاران بار مزخرف بگویم ، و سرانجام عنوان این قلم از عمیق ترین نقطه چادر بی تفاوت نمایندگان عبور می کند ، که به گفته خواجه عبدالله انصاری؛ “اگر کسی در خانه باشد ، یک کلمه کافی است.”

جمهوری اسلامی جمهوری دوگانه است ، یعنی جمهوری است و چون باید یک کشور اسلامی باشد ، جمهوری نیز است و در نتیجه جمهوری در جمهوری است. یعنی اسلام دین احترام به مردم و مردم و حقوق مردم است و این به معنای پایبندی به همان دموکراسی است. بنابراین چگونه است که در این دموکراسی ، مردم نسل چهارم ، اهالی رسانه ، منابع و روحیه کمتری نسبت به مشاغل دیگر دارند و مشاغل کمی در کشور وجود دارد که کشوری پر از بی ثباتی و تهدیدهای بسیاری است؟

رئیس جمهور عزیز! تسلیت و توجه شما به این رویداد برقرار است. اما در هشت سال منتهی به پایان سلطنت و رژیم های قبلی ، آیا تا به حال فکر کرده اید که چرا روزنامه نگاران همه رسانه های خبری هستند و برای انجام اولین کار خود مشکلات زیادی ایجاد نمی کنند ، زیرا بسیاری از آنها را در این زمینه بیکار می گذارند. زمان ، یا بدون شک آنها به مشاغل دیگری روی آورده اند که در هدیه آنها نیست.

ما چهل سال است که با بسیاری از دشمنان در جنگ هستیم ، از اشباحی مانند ترامپ و صدام و سایر متجاوزان غربی گرفته تا برخی از اشراف زاده های نجیب زاده که هیچ کس جرأت گفتن به آنها را ندارد اکنون چهل سال است که ما شکایت داریم که ایالات متحده آدمخوار با کشتن سرخپوستان و استثمار سیاه پوستان حقوق بشر را نقض کرده و بارها و بارها از او به عنوان “هندی خوب مرده است” صحبت کرده است ، بدون اینکه متوجه شویم مردم از دست چهارم چشم پوشی می کنند رفتار را با مدیران این حوزه شناسایی کرده اند. درست است؛ اکنون ، این خبرنگار مرده است ، که خبرنگار خوبی است ، زیرا با تکان دادن آب در قلب مقامات غیرمسئول ، نه مزاحم او می شود و نه نگران شرایط زندگی و بوی تکرار بو و کلمات و حدیث های اطراف خود است. لازم به ذکر است که مغز متفکران زیادی در این زمینه وجود دارد و نمونه ای از آن نابودی حزب ملی به عنوان متولی منافع مادی و معنوی روزنامه نگاران به دلیل سیاست ، کار و سو abuse استفاده برخی از کودکان است. به جای تصمیم شما صادر کنید.

در واقع ، نمایندگان علاقه مند به نمایش آمار و آمار عملکرد ، آیا شما متوسط ​​امید به زندگی روزنامه نگاران ملی را در نظر گرفته اید و آن را با سایر کشورها مقایسه کرده اید؟

“ما باید قبل از رسیدن حساب آنها به حساب خود برسیم.”

به گزارش سلام دکتر ، در تصادف اتوبوس که تعدادی از روزنامه نگاران را برای انتقال این حادثه پنجشنبه شب (2 ژوئیه) از دریاچه ارومیه سفر کرده بودند ، حداقل 21 نفر زخمی شدند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید