رسانه عمومی

خانه سینما به وزیر بهداشت نامه نوشت/ «واکسن بزنید»

هیئت مدیره خانه سینما در بیانیه ای به وزیر بهداشت از اهالی سینما خواست در لیست اولویت های دریافت واکسن کرونا قرار بگیرند.

به گزارش سلام دکتر ، با اشاره به روابط عمومی خانه سینما ، متن این نامه به نمکی نوشته شده است:

“شما می دانید که واکسیناسیون توسط گروه های اجتماعی مختلف برای ایمن سازی مهم بوده است. دانشجویان ، اساتید دانشگاه ، رانندگان تاکسی ، بانکداران ، روزنامه نگاران و غیره همگی در تهیه واکسن نقش موثری داشته اند.
وضعیت کنونی سینما (انجمن سینمای اصناف ملی) کجاست؟
آقای وزیر بهداشت ، همکاران ما در شرایطی کار می کنند که به دلیل نیاز کار نمی توانند 100٪ از مقررات بهداشتی را رعایت کنند. به دلیل نیازهای فنی و فنی ، در بسیاری از موارد ، مدیران نمی توانند فاصله های ایمن را با عوامل سطح حفظ کنند. بازیگران باید مدت طولانی بدون نقاب در فاصله 30 تا 40 سانتی متر اجرا کنند یا موارد ضروری فیلم را توضیح دهند. فاصله این دوربین با دستیارانش چند اینچ است. همه بازیگران همیشه ساعات محدودی در خانه کار می کنند و مستعد بیماری های قلبی هستند. نویسندگان این مرز و بوم با ملاقات با مراکز درمانی و بسیاری از جوامع سعی می کنند با تصدیق خطر و بدون هیچ گونه خطری در مورد این بیماری ، از فاجعه این کشور و دیگر رویدادهای مهم کشور بکاهند.
آقای وزیر ، نیاز به تماشای فیلم و انتشار فرهنگ ، هنر ، آموزش ، دین و غیره نمی توان محتوای بصری را تعطیل کرد. نیازهای فرهنگی یک جامعه و پاسخ آن به آن باورنکردنی است ، که متأسفانه با تمام بی تفاوتی ، صنعت هنر ملی به ویژه در زمان کرونا از بین رفته است. همکاران ما با مرگ دست و پنجه نرم می کنند زیرا کار آنها خطرناک است.
در چنین شرایطی ، اختصاص بخشهای ایمن سازی و جذب نیرو در صنعت فیلمبرداری کشور ضروری است. سینما پیش از این چندین بار از طریق مذاکرات رسمی با کارکنان خود تلاش کرده است تا سهم ویژه ای از تیم های تولید کننده از سبد واکسن موجود برای ساکنان اصناف سینمای ملی ارائه دهد ، که با وجود وعده ها و توافقنامه ها جایگزین شما شده است. الان هر جا با این کلمات بد ، ما باید به رئیس شما توضیح دهیم که تلفن مورد نظر خود را پیدا کند و دستورالعمل های معمولی را در این نامه ابتدایی بگذارید ، در مدت کوتاهی که از دفتر وی باقی مانده است ، ساکنان سینما که در موارد ضروری تولید می شوند. واکسن ها باید تنظیم شوند.
در این راستا ، ما آماده بحث و گفتگوهای فوری در مورد دلایل خطرناک بودن کار ما هستیم.

من و شما مسئول زندگی فردی و عمومی سینما و کسانی هستیم که در این روزهای اخیر در صنعت هنر ملی کار می کنند.

هیئت مدیره سینما »

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید