حتی یک بشکه کاهش تولید نفت نداشته‌ایم / همسایه‌ها در میادین مشترک منتظر ما نمی‌مانند

حتی یک بشکه کاهش تولید نفت نداشته‌ایم / همسایه‌ها در میادین مشترک منتظر ما نمی‌مانند

سلام دکتر / خوزستان مدیر شرکت نفت و گاز اروندان در مورد وضعیت جدید تولید نفت در مشارکت های مشترک با کشورهای همسایه گفت: علی رغم شرایط تحریم و تاج ، تولید روغن در مناطق تحت کنترل صنعتی حتی از بزرگسال اصلی شما نیز کم نمی کند به دشمن نمی تواند اعلام کند.

جهانگیر پورنگ در مصاحبه با سلام دکتر اظهار داشت: “در برابر تحریم ها و در شرایطی که ارتباط با جامعه جهانی بسیار دشوار است ، صنعت نفت کشور باید با تکنولوژی و جهانی سازی به جلو حرکت کند و نیازهای صنعت ملی را برآورده کند در کشور. “

وی با اشاره به نمایشگاه صنعت نفت و گاز افزود: اگر در زمینه صنعت نفت و گاز به فناوری و توسعه فناوری توجه نکنیم با مشکلات جدی روبرو خواهیم شد و نمایشگاه را به عنوان نمایشگاه صنعت نفت و گاز در این کشور به این توجه می کند مسائل و تعاملات بیشتر بین شرکت های تولید داخلی و شرکت های نفتی.

رئیس صنعت نفت و گاز اروندان توضیح داد: در 20 سال گذشته نمایشگاه نفت و گاز به ویژه در صنعت نفت و گاز و صنایع پتروشیمی کشور و توجه به توسعه فناوری نقش بسیار مهمی داشته است.

پورنگ گفت: “بدون تبادل اطلاعات و نیازها و منابع در صنعت نفت و گاز ، شرکت های دانش بنیان و شرکت های داخلی نیازهای صنعت نفت را درک نخواهند کرد. و گاز و البته ما نمی توانیم به وضعیت فعلی برسیم و بسیاری از مشکلات صنعت نفت و گاز “ما یک کشور داریم.

وی افزود: ارتباط برقرار شده بین صنعت مبتنی بر فناوری ، داخلی و بخش نفت و گاز کشور نیازهای بسیاری را برآورده کرده است. بیشتر کالاها و ماشین آلاتی که ما می خواهیم در سال های گذشته در کشور تولید کنیم اکنون به راحتی در ایران ساخته می شوند.

مدیر شرکت نفت و گاز اروندان گفت: “ما تقریباً در نقطه ای هستیم که می توان گفت حدود 95٪ از نیازهای صنعتی و فنی بخش نفت و گاز کشور تأمین می شود. از طریق ساخت و ساز ساختمان یا فن آوری تبدیل در داخل کشور. “

پورنگ ادامه می دهد: “اگر مواد از کشور تأمین نشود ، در شرایط تحریم ، هنگامی که محصولات اجازه ورود به کشور را ندارند ، بیشتر مشاغل آفتابی خواهند بود ، اما خوشبختانه ما بدون هیچ مشکلی در تأمین نیازهای خاص کشور نفت تولید خواهیم کرد. صنعت نفت. “

وی گفت: “یكی از اهداف تحریم های ایران خاموش كردن كامل صنعت نفت و گاز كشور طی 5 تا 10 سال است ، اما هم اكنون شركتهای مبتنی بر فن آوری و مسكن این شركت با برقراری ارتباط و تبادل دانش با شركتهای نفتی قادر به بهبود کیفیت محصولات خود هستند. ”به روزرسانی کرده و نیازهای عمده برنامه های صنعت نفت را برآورده کنید.

رئیس شرکت نفت و گاز اروندان توضیح داد: “ما باید پیشرفت و اقدامات شرکت ها و صنایع را بر اساس دانش حاصل از نمایشگاه صنعت نفت و گاز یادداشت کنیم و شهادت تعامل شاخه های مختلف در نمایشگر را به به 100٪ از مواد صنعت نفت برسید. “و در کشور گاز وجود دارد.

وی افزود: در دو سال گذشته 66 پروژه در شرکت نفت و گاز اروندان برای تهیه تجهیزات و تجهیزات فرآوری شناسایی شده است که 37 پروژه شامل 385 واحد تکمیل و تأمین شده است. 29 پروژه در حال انجام است و پس از اتمام به شرکت ارسال می شود.

پورنگ با اشاره به پروژه های برداشت گفت: این پروژه ها توسط دانشگاه های معتبر در زمینه هایی که در حال برداشت هستیم اجرا می شود و در آینده سعی خواهیم کرد از این فناوری در داخل کشور استفاده کنیم.

وی در مورد وضعیت جدید تولید نفت در شرکت نفت و گاز اروندان گفت: “علی رغم شرایط پالایشگاه ها و کرونا ، تولید نفت در مناطق تحت کنترل این شرکت حتی یک بشکه کاهش نیافته است ، اما مقدار تولید ممکن است به دلیل اهمیت آن برای دشمن اعلام نشده است. “

رئیس شرکت نفت و گاز اروندان افزود: با توجه به اینکه مناطقی که شرکت نفت و گاز اروندان در آنها مستقر است ، با کشورهای همسایه سرمایه گذاری مشترک است ، سعی کرده ایم بدون هیچ مانعی در این مناطق نفت تولید و برداشت کنیم و در این زمینه موفق شد. “کرد راهنم.

وی با اشاره به اهمیت مباحث زیست محیطی اظهار داشت: ما به دنبال ایجاد ثروت برای کشور با استخراج نفت هستیم و تالاب هورالعظیم را به عنوان یک دارایی در نظر می گیریم و تلاش می کنیم تا به این تالاب آسیب نرسانیم. “

وی گفت: “ما باید تمام تلاش خود را برای حفاظت از محیط زیست انجام دهیم ، اما همچنین باید وظیفه خود یعنی تولید نفت را انجام دهیم ، زیرا این مناطق مناطق مشترک هستند و همسایگان ایران منتظر رفتن ما نیستند.” اماکن در سالهای آینده “، پورنگ گفت.

وی افزود: تولید روغن در نفت و گاز اروندان با حفاظت از محیط زیست انجام می شود و تمام تلاش ما در این زمینه خواهد بود. هفته گذشته ما از تالاب حورالعظیم بازدید کردیم و دو گونه پلیکان و بیش از 10 گونه پرنده پیدا کردیم. تنوع گونه های موجود در تالاب ها نسبت به دو سال گذشته با طغیان تالاب ها افزایش یافته است که این نشان از زندگی خوب تالاب ها دارد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید