رسانه عمومی

انتشار «یاد آوردن آنچه هرگز نبوده»

«بی شستشو را به خاطر بسپار» نوشته کلاریسی لیسپکتور ، ترجمه مجید پروانه پور تقریباً منتشر می شود.

به گزارش سلام دکتر ، در مقدمه متن این کتاب که از تاریخ آمریکای لاتین و از زبان پرتغالی و ادبیات ترجمه شده است ، تصریح شده است: کلاریسی لیسپکتور نویسنده ای است که از همکاران کافکا است و گام های بلندی در این زمینه برداشته است. نوشتن زنان این کتاب مجموعه ای از داستان های کوتاه و افسانه ها و ستون نویسی است که از شیوه های عادی روزنامه نگاری فاصله دارد و راه را برای خواندن داستان ها و رمان های شما هموار می کند. کلاریسی لیسپکتور (1920-1977) در دهه 1940 نوشتن در برزیل را آغاز کرد مفاهیمی مانند زنانگی ، جنسیت ، خود ، عشق ، محبت ، درد ، لذت و وحدت شکل گرفت.

مدل و نویسندگی توسط Clarissi Lispector: Jandira آشپز ما است. اما کار بسیار قوی است. آنقدر قوی که نامرئی است. یکی از خواهرانم به دیدن من آمد. ژاندیرا وارد اتاق شد ، به آن جدی نگاه کرد و بدون هیچ تردیدی گفت: “سفری که خانم ها انتظار آن را دارند مطمئناً رخ خواهد داد. و بعد از گفتن این کلمات ، سریع از اتاق بیرون رفت. خواهرم با تعجب به من نگاه کرد. کمی خجالت زده ، بی اختیار با دستانم طوری ورزش کردم که انگار می خواهم بگویم هیچ اتفاقی برای من نیفتاده است ، و در همان حال توضیح می دادم: “بدیهی است که متخصصان می آیند.” خواهرم خیلی آرام جواب داد: «درست است. خوب ، چه می توانید بکنید ، هر زنی همان دختری را دارد که سزاوار آن است.

“اگر من جای شما بودم” می تواند عصاره خطر بزرگی باشد که ما در زندگی با آن روبرو هستیم ، یعنی امکان ورود به دنیای جدید ناشناخته ها. با این حال ، من از احساس این که سرانجام جهان را پس از اولین لحظات دیوانه وار خلسه تجربه می کنیم ، شانه خالی نمی کنم. من شک ندارم که ما همه غم های این دنیا را تجربه می کنیم. و بگذارید غم های خود را نادیده بگیریم ، غم هایی که آموخته ایم. اما گاهی اوقات یک شادی روشن و دست نخورده بر ما غالب می شود. صبر کنید ، من فکر می کنم من در حال حاضر آن را تجربه می کنم ، در حال حاضر می خندم و وقتی به ما برسد که با یک چیز مهم روبرو می شویم شرم آور است.

پایان پیام

دیدگاهتان را بنویسید