رسانه عمومی

آغاز حمایت مالی پینترست از اینفلوئنسرها

پینترست با پرداخت کمی هزینه برای تولیدکنندگان محتوا با ابتکار کمی شناخته شده ، صندوق 500000 دلاری ایجاد کرد.

به گزارش سلام دکتر ، در میان سیستم عامل های شبکه های اجتماعی ، Pinterest ممکن است کمترین وابستگی را به فرهنگ رسانه های اجتماعی مرتبط با اینستاگرام ، یوتیوب و دیگران داشته باشد. اما این روند در حال تغییر است. سپتامبر گذشته ، این شرکت پینهای داستان و پروفایلهای تولید محتوا را در خود گنجانید ، هر دو برای سهولت در نمایش پروژه ها و جذب مخاطبان طراحی شده اند.

Pinterest این تلاش ها را یک قدم جلوتر خواهد برد. این شرکت صندوق تولید محتوا را تأسیس کرده است تا هزینه ای را برای گروه کوچکی از متخصصان برای انتشار مطالب در این سیستم پرداخت کند. این صندوق 500000 دلار بودجه و رسانه در اختیار گروه كمی از متخصصان در سال 2021 قرار می دهد. اما این شركت قصد دارد افراد بیشتری را تا پایان سال به این برنامه اضافه كند.

با این بودجه ، پینترست با پشتیبانی مستقیم مالی جدیدترین شرکت جذب بزرگسالان شد. TickTack سال گذشته 200 میلیون دلار تجارت راه اندازی كرد و اسنپ چت تحت ابتكار Spotlight میلیون ها دلار به كاربرانی كه محبوب ترین ویدئوها را ساخته اند پرداخت كرد. رویکرد Pinterest در مقایسه با این تلاش ها کم به نظر می رسد. اما این شرکت برای ما روشن کرده است که در تلاش است الگویی متفاوت از سایر سیستم عامل ها ایجاد کند.

پینترست همراه با بودجه ، استراتژی های جدیدی را برای تولیدکنندگان محتوا معرفی می کند که فراتر از دستورالعمل های فعلی شبکه اجتماعی است. راهنمای تولیدکننده محتوا به کلیه کاربران Pinterest که به StoryPin دسترسی دارند ، موافقت با شرایط و ضوابط و ایجاد یک سایت جامع را دارد. این دستورالعمل ها سیاست کنونی پینترست را در گسترش سخنان نفرت انگیز و اطلاعات غلط تغییر نمی دهد.

مانند Anget ، Pinterest همچنین قابلیت های جدیدی برای مدیریت بازدیدها ارائه می دهد که در صورت نقض قوانین شرکت ، پیام ها را به اظهارنظر و هشدار بهتر ترغیب می کند. این ویژگی مشابه ابزاری است که توسط Instagram و Tic Tac برای هشدار به کاربران قبل از ارسال نظرات نامناسب استفاده شده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید