کرایه ماشین شاسی بلند در تهران

اجاره ماشین شاسی بلند [شرایط آسان+قیمت همواره تخفیف]

اجاره خودرو شاسی بلند در تهران و شهرستان ها به صورت بدون راننده و همراه با راننده در مجموعه بزرگ ما که با شرایط بسیار آسان اجاره داده می شوند. اجاره انواع خودرو شاسی بلند به صورت روزانه و هفتگی و حتی ماهیانه با پوشش کامل بیمه بدنه در مجموعه ما امکان پذیر است. اجاره خودرو شاسی بلند در تهران به دلیل شرایط آسان و قیمت مناسب با تقاضای بالایی رو به رو می باشد. رزرو تمامی خودروها به صورت رایگان قابل انجام است.

کرایه انواع ماشین شاسی بلند

ماشین های شاسی بلند در سه نوع ماشین عروس، ماشین بدون راننده و ماشین همراه با راننده رنت داده می شود. کرایه ماشین شاسی بلند شامل خودروهایی نظیر :

برای مشاهده شرایط و قیمت اجاره لندکروز می توانید وارد به روی لینک کلیک کنید و وارد صفحه شوید.

شرکت ما یکی از شرکت های بزرگ در زمینه اجاره ماشین شاسی بلند در تهران می باشد که مالک تمامی خودروهای خود بوده. اجاره سانتافه  بیشترین تقاضا را در بین خودرو های شاسی بلند داشته که بدون راننده و همراه با راننده اجاره داده می شود. قیمت اجاره خودرو با راننده به صورت ساعتی و کیلومتر محاسبه و اجاره خودرو بدون راننده روزانه محاصبه می شود. حداقل مدت زمان اجاره ماشین شاسی بلند بدون راننده3 روز است. در بعضی از شرایط نیز مشتریان اجاره خودرو خواستار اجاره سالیانه ماشین بوده که بیشتر متقاضیان شرکت های بین المللی بوده که برای حمل و نقل مهمانان خود نیاز به خودرو شاسی بلند و لوکس دارند.

هزینه اجاره خودرو شاسی بلند با توجه به تعداد روزهای اجاره متفاوت است. در بالا هزینه کرایه 3 تا یک ماه خودروهای شاسی بلند پرطرفدار ذکر شده است. کلیه هزینه اجاره خودرو شاسی بلند شامل مسافت طی شده و یا تعداد روز و بیمه بوده و هیچ هزینه اضافی از شما دریافت نخواهد شد. هزینه کرایه ماشین شاسی بلند در تهران به صورت روزانه محاسبه می شود اما در صورت خارج شدن از شهر تهران کرایه اجاره به صورت کیلومتر مسافت طی شده محاسبه خواهد شد. برای اجاره ماشین شاسی بلند با راننده نیاز به یکسری مدارک داشته که در زمان دریافت  خودرو باید به نماینده شرکت تحویل دهید. برای بنزین نیز شما ماشین را با یک مخزن کامل دریافت خواهید کرد و باید با یک مخزن کامل ماشین را برگردانید.

برای اجاره ماشین شاسی بلند چه نوع بیمه ای ارائه می دهید؟

تمامی خودروهای موجود شاسی بلند دارای بیمه کامل بدنه، بیمه شخص ثالث بوده و هزینه ی اضافه ای از مشتریان دریافت نمی شود.اما در صورتی که خواستار بیمه CDW (بیمه اجاره خودرو ) باشید شرکت از شما هزینه ای اضافه ای برای بیمه دریافت خواهد کرد.

مدارک لازم برای اجاره ماشین شاسی بلند

برای اجاره خودرو های بدون راننده داشتن مدارک زیر الزامی می باشد

شرایط سنی مورد نیاز

گواهینامه رانندگی

اسناد شناسایی مورد نیاز

شرایط پرداخت کرایه و ودیعه نقدی (دیپوزیت) و چک

اجاره ماشین شاسی بلند در تهران با بهترین قیمت

از آنجایی که امروزه بازار اجاره خودرو و خرید و فروش خودرو های شاسی بلند بسیار پر طرفدار شده و تقاضا برای این دسته از اتومبیل ها افزایش چشم گیری داشته است، شمار بالایی از شرکت های خودرو ساز در سراسر دنیا، اقدام به عرضه ی خودرو های خود در کلاس ساشی بلند کرده اند . در ادامه با ما همراه باشید تا با جدید ترین خودرو های شاسی بلند لوکس و نکات مهم جهت اجاره خودرو شاسی بلند آشنا شوید.

 

جدیدترین خودرو های شاسی بلند لوکس

مراسم عروسی یکی از مهم ترین اتفاق ها در زندگی هر فردی می باشد از این رو انجام امور آن به بهترین شکل ممکن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. اگر می خواهید برای مراسم خود ماشین عروسی لوکس و زیبا داشته باشید، اجاره خودرو شاسی بلند را فراموش نکنید. امکان اجاره ماشین عروس به صورت ” با راننده ” و ” بی راننده ” برای شما وجود دارد از این رو اگر قصد اجاره ماشین عروس با راننده را دارید نیاز به ارائه هیچ مدرکی به شرکت اجاره خودرو مورد نظرتان نیست و تمامی مسئولیت ها بر عهده راننده شما خواهد بود در غیر این صورت اگر قصد اجاره خودرو عروس شاسی بلند بدون راننده را دارید برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه ” مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو ” مراجعه کنید.

اجاره ماشین شاسی بلند برای افرادی که علاقه مند به خودورهای کراس اوور و شاسی بلند هستند یک انتخاب درست می باشد. مجموعه ما به عنوان یکی از بزرگترین موسسه های رنت خودرو با تامین خودورهای مورد نیاز شما نظیر شاسی بلند و سواری و خودروهای لوکس با قیمت بسیار مناسب همواره آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

اجاره ماشین شاسی بلند+عکس و قیمت خودروها

اجاره انواع ماشین شاسی بلند نظیر سانتافه، بنز ، بی ام و، توسان ، پرادو، لندکروز و …..در مجموعه بزرگ ما امکان پذیر است. شما می توانید خودروهای شاسی بلند را با قیمت های مناسب برای سفرهای داخلی و خارجی خود رنت کنید. خدمات اجاره ماشین شاسی بلند ما در سراسر ایران قابل استفاده است.  خدمات اجاره ماشین شاسی بلند به دو صورت بدون راننده و باراننده است که در زیر قیمت و شرایط نام برده شده است.

اجاره ماشین شاسی بلند بدون راننده

خودروهای شاسی بلند بدون راننده موجود در لیست زیر نام برده شده است. برای رنت این خودروها می توانید در مرحله اول با بودجه ای که دارید خودروی درخواستی خود را انتخاب ، مدارک لازم را برای ما ارسال و در صورت تایید مدارک، ماشین با تعداد روزی که می خواهید در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

اجاره ماشین شاسی بلند با راننده

 خدمات اجاره شاسی بلند با راننده بیشتر برای تشریفات می باشد. از این خدمات می توان برای جابه جایی مهمان های مهم ، اسکورت مراسم و … استفاده کرد. خودروهای شاسی بلند با راننده بیشتر در رنگ مشکی موجود هستند. خودروهایی نظیر سانتافه و لندکروز در این دسته قرار دارند.  شرایط اجاره اجاره ماشین شاسی بلند با راننده به این صورت است که باید اول وارد سایت شده ، از منو سایت خدمات اجاره خودرو باراننده را انتخاب و اجاره ماشین شاسی بلند خود را انتخاب کرده و با کارشناسان ما در تماس باشید. البته در لیست زیر ماشین های شاسی بلند همراه با قیمت نام برده شده است.

می توانید با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از خودروها را انتخاب و با ما در تماس باشید.برای رنت ماشین با راننده نیاز به هیچ مدرکی نداشته و تنها پرداخت هزینه اجاره، خودرو برای شما رزرو خواهد شد.  پس از رزرو خودرو همراه با راننده نزد شما فرستاده خواهد شد. رانندگان کت و شلواری و آشنا به امور تشریفاتی هستند.حتما به این موضوع دقت کنید که کمترین زمان برای سرویس های با راننده ۱۰ ساعت است. همان طور که مشاهده می کنید هزینه اجاره خودرو شاسی بلند راننده برای داخل شهر ساعتی و برای خارج از شهر کیلومتری محاسبه می شود.

اجاره شاسی بلند برای ماشین عروس

ماشین های شاسی بلند می تواند فیلم مراسم شما را زیباتر و خاص تر کند. ما برای مراسم های شما خودروهای شاسی بلند به روز با ظاهری لوکس را در نظر گرفته ایم که محبوب ترین آنها سانتافه است. در این بخش خودروها هم به صورت بدون راننده و با راننده کرایه داده می شوند. ماشین عروس ۱۵ ساعت در اختیار شما خواهد بود. در صورت نیاز به خدمات دست گل و گل آرایی ماشین عروس می توانید از خدمات گل آرایی ما بهره مند شوید. برخی مجموعه ها  دارای گلفروشی اختصاصی هستند که هر نوع گل آرایی و دست گلی را که شما بخواهید برایتان آماده خواهند کرد.

اجاره ماشین شاسی بلند

اجاره خودرو یکی از صنعت هایی است که در چند سال اخیر رونق بسیار زیادی پیدا کرده است، یکی از دلایل این رونق را می توان افزایش نجومی قیمت های ماشین بخصوص خودروهای خارجی دانست. اجاره ماشین در تهران و بسیاری از شهرهای ایران طرفداران زیادی پیدا کرده و که برای موارد مختلفی از جمله سفر ، برای لوکیشن سینما، قرارهای کاری ، تشریفات و استقبال ویژه از یک مهمان خاص از یک شرکت و… می توان نام برد .

اجاره ماشین شاسی بلند با توجه به قیمت بالای خرید این مدل خودروها برای خیلی ها به صرفه می باشد و بسیاری از افراد علاقه مند به این خودروها، اقدام به اجاره این آنها می نمایند. از طرفی دیگر، امکانات بالای سفری و ایمنی این خودروها را به یکی از پرطرفدارترین نوع خودروها تبدیل نموده است. اگر شما به اجاره این سبک از خودرو علاقه دارید این مقاله مخصوص شما است. با ما همراه باشید تا با خودروهای شاسی بلند اجاره ای بیشتر آشنا شوید.

معرفی خودروهای اجاره ای شاسی بلند شرکت

خودروهای شاسی بلند رایج در صنعت رنت خودرو، تنوع بالایی دارند، اما معروف ترین و محبوب ترین آن ها را خودروهایی مانند تویوتا لندکروز، پرادو، سورنتو، لکسوس، کیا موهاوی، سانتافه و کیا اسپورتیج تشکیل می دهند. یکی از معدود شرکت هایی که تمامی این خودروها را در مجموعه خود تحت مالکیت دارد، شرکت ما می باشد که می توانید برای اجاره ماشین به صفحه ی اصلی سایت ، تمامی این خودروها را مشاهده نمایید.

طراحی خودروهای شاسی بلند به سبکی است که سبب شده تا برای موقعیت های مختلف مناسب باشند. این موضوع سبب محبوبیت و اجاره بیشتر این خودروها شده است. خودروهای شاسی بلند برای مراسم های تشریفاتی نظیر عروسی و مجالس های رسمی نیز بسیار مناسب هستند. گیربکس اتوماتیک این مدل خودروها سبب شده تا رانندگی با آنها خسته کننده نباشد. از طرفی دیگر راحتی که برای سرنشینان فراهم می کند، این خودروها را به گزینه ای مناسب برای سفرهای دوستانه و خانوادگی تبدیل کرده است.

شرکت ما یکی از شرکت های فعال در زمینه اجاره خودرو که سالهای زیادی است که فعالیت خود را آغاز کرده است. مجموعه ما شعبه های فعال زیادی دارد و با اجاره انواع خودروهای بدون راننده و با راننده از جمله خودروهای شاسی بلند آماده خدمات رسانی هستند. کیفیت خدمات ارائه شده توسط این شرکت سبب شده تا مشتریان زیادی داشته باشد.

اگر قصد اجاره شاسی بلند را دارید، پیشنهاد ما به شما مراجعه به شرکت است. زیرا در این شرکت تنوع خودروها زیاد است و حتما خودرو مناسب خود را پیدا می کنید. در ادامه به توضیح بیشتر در مورد مدل های شاسی بلند مناسب برای اجاره می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خودروهای شاسی بلند اجاره ای با ما همراه باشید.

خروج از نسخه موبایل