رسانه عمومی

کاهش روزانه مراجعه ۱۴۷هزار نفر به مراکز بیمه ای

رئیس اداره تأمین اجتماعی در غرب تهران بزرگ گفت: با اجرای طرح رفع بودجه دفاتر تأمین اجتماعی پزشکی ، 18 هزار و 460 بازدید در هر ساعت کار ، 147000 ویزیت در روز کاری و 3 میلیون و 250 هزار بازدید از شعب و تخفیفات میانجیگری انجام شده است.

به گزارش سلام دکتر ، العامیری گنجا وی با بیان اینکه در حاشیه بازدید از بندهای 13 و 7 غرب تهران ، افزود: به دستور دکتر سالاری – مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی – به منظور تدوین دفترچه پزشکی و تسهیل در ارائه خدمات پزشکی به بیمه شدگان ، بازنشستگان و افراد وابسته به آنها در کلیه مراکز درمانی ، از جمله قراردادهای املاک و مستغلات و غیر املاک در قرارداد و کاهش تعداد مخاطبان مرتبط با شعب و سازمانهای رسمی سازمان و ایجاد رضایت ، در اولین گام برای حذف اعتبار سوابق پزشکی و کسب حق درمان از طریق سیستم درمانی جایگزین.

وی تأکید کرد: از ابتدای ژوئن امسال تأمین اعتبار دفترچه پزشکی لغو می شود و دیگر نیازی به بیمه شدگان ، بازنشستگان و وابستگان آنها برای مراجعه به شعب رسمی و کارگزاری در سازمان برای تمدید اعتبار دفترچه پزشکی نیست.

امیری غناجا با اشاره به روش های بررسی فوری در مورد اعتبار دفترچه درمان تأمین اجتماعی ، گفت: بررسی و کنترل حق درمان برای بیمه شده ها ، بازنشستگان و افراد وابسته به آنها ، با در نظر گرفتن اصول و ضوابط بیمه در بخش سرپایی در کلیه مراکز درمانی ، از یکی از این روش ها برای کشف اعتبار پرونده پزشکی خصوصی استفاده کنید. شما:

1- با استفاده از برنامه موبایل: به سایت http://pwa.tamin.ir وارد شوید ، سپس بارکد را برای دفترچه درمان اسکن کرده و وضعیت اعتبار کتابچه را مشاهده کنید.

2- استفاده از نسخه وب: به سایت http://medical.tamin.ir وارد شوید ، کد ملی را وارد کنید و وضعیت اعتبار کتابچه را مشاهده کنید

3- استفاده از کد ussd: * 4 * 1420 # ، انتخاب گزینه 1 (استعلام اعتبار پزشکی) ، وارد کردن کد ملی و نمایش وضعیت اعتبار کتابچه

4- استفاده از کد ussd: * 4 * 1420 * 1 # ، وارد کردن کد ملی و نمایش وضعیت اعتبار کتابچه

5- با استفاده از برنامه موبایل: وارد شوید به http://pwa.tamin.ir ، کد را وارد کنید ، وضعیت اعتباری بروشور را مشاهده کنید

6- استفاده از کد ussd: * 1666 # ، انتخاب گزینه 1 (واجد شرایط بودن) ، وارد کردن کد و مشاهده وضعیت اعتبار کتابچه

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید