رسانه عمومی

چند نفر کارت اعتباری سهام عدالت گرفتند؟

از بهمن ماه سال گذشته امکان صدور کارت اعتباری برای سهام واقعی وجود داشت و تاکنون سه بانک این کارت را برای متقاضیان صادر کرده اند که طبق گفته بانک های مربوطه بیش از 72000 کارت اعتباری برای منصفانه دریافت کرده است. سهام

به گزارش سلام دکتر ، کارت اعتباری سهام عدالت از 16 فوریه سال گذشته در اختیار ذینفعان این سهام قرار گرفته است و تاکنون سه بانک ملی ، تجارت و پست بانک آمادگی خود را اعلام کرده اند که به این کارت بدهند متقاضیان کارت خود را غیابی دریافت کردند.

ذینفعان مستقیم پس از ثبت اطلاعات هویتی خود در برنامه SJAM ، برای دریافت کارت اعتباری از بانک ملی ، باید بانک ملی را به عنوان کارگزار خود انتخاب کنند (آنها می توانند این کار را با تغییر کارگزار ناظر انجام دهند) ، سپس مشتریانی که بانک ملی ایران آنها را انتخاب کرده است دلال املاک و مستغلات می تواند برای شرکت های کارت اعتباری (2 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان) تا 50 درصد ارزش روز سهام املاک و مستغلات خود استفاده کند.

3 راه برای دریافت کارت اعتباری سهام

در مرحله بعدی ، متقاضی باید به یکی از برنامه های Eva ، Yes یا Sixty بانک ملی ایران مراجعه کند و سپس گزینه نماد بانک را در هر یک از برنامه ها انتخاب کند. سپس گزینه گواهی را انتخاب کرده و مراحل مربوطه را انجام دهید ، سپس باید علامت اعتباری را وارد کرده و برنامه را درخواست کنید.

اگر می خواهید کارت اعتباری از بانک تجارت دریافت کنید ، باید درخواست خود را در برنامه زمرد بانک تجارت ثبت کنید و پس از آن ، بانک در مورد تعداد سهام دیوان س askال می کند و آن را برای پرداخت تسهیلات تأیید می کند ، و پس از فراتر از سایر الزامات ، مقدار مواد ارزش شرکت ، مقدار نصب و غیره را تعیین می کند.

علاوه بر این ، افرادی که درخواست دریافت کارت اعتباری اشتراکی کارت اعتباری را از پست بانک دارند باید به وب سایت بانک به نشانی www.postbank.ir مراجعه و از گزینه تأیید سهام عدالت استفاده کنند. که کارگزار آن یک شرکت کارگزاری است. بانک سپه

اما ثبت نام متقاضی یا تغییر خدمات وی به کارگزار بانک سپه از طریق برنامه امکان پذیر است.

لازم به ذکر است بسته ذکر شده سه ساله است و نیازی به مجوز و بیمه ندارد و اگر متقاضیان ظرف مدت یک ماه این بسته را حل کنند ، هیچ هزینه ای از آنها دریافت نمی شود.

تعداد کارتهای اعتباری سهام تاجر

در همین راستا ، طبق اعلامیه جدید بانک تجارت ، چه تعداد متقاضی کارت اعتباری عدالت در دریافت این کارت موفق بوده اند که از ابتدای سال جاری تا پایان ماه مه ، 2612 سهامدار توسط زمرد عدالت با گواهینامه این سهام ، تومان بیش از 10 میلیارد تجهیزات مرابحه را پرداخت کرده است.

علاوه بر این ، آخرین اعلامیه فرماندار بانک ملی به اوایل اسفند سال گذشته به سلام دکتر حاکی از آن بود که معادل 70 هزار کارت اعتباری معتبر از سوی این بانک ارائه شده است ، اما تاکنون هیچ ارقامی درباره توزیع این کارت منتشر نشده است. امسال با موارد زیر.

علاوه بر این ، پست بانک برای وزارت دادگستری کارت اعتباری صادر کرده و هنوز هیچ آماری منتشر نشده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید